Babs: "Ach Marciano, ik ging naar hem toen van wat je heb je op het bord geschreven? Ik zei die krat bier heb ik van mij eigen geld gekocht maar tegen Zoe zei ik dat ik het wel terug zou betalen. Dat heeft Mirthe gehoord en tegen Marciano gezegd van dat dat de informatie niet klopt. Toen is Marciano naar Zoe gegaan van goed dat je voor jezelf opkomt dit en dat, hij zei ik doe nergens meer aan mee, we gaan zien wie erop komt ik ga mijn eigen koers varen. Dus ik zei dat zal dan onze kop wel zijn, Wendy kan dan niet, maar waar gaat het om? Een kommetje?!"
Rupert: "Wat een onzin! En Mirthe is het gaan zeggen tegen Marciano?"
Babs: "Ja Mirthe heeft schijnbaar gehoord dat ik zei dan betaal ik dat toch terug. Maar ik moet het via de huishoudpot doen <onverstaanbaar, brabbelt wat en Rupert praat erdoor heen>.
Rupert: "Ja tuurlijk, ja weet ik, dat snappen die mensen natuurlijk niet, zo stupid, waar bemoeien ze zich steeds mee?"
Wendy: "Maar dat was van de week met Mirthe ook met die sigaren. Ik zei dat ik een sigaartje ging roken, zij: 'sigaren? sigaren?!'.
Rupert: "Ja Whiskey wilde ze ook"
Wendy: "Ik zei 'Ja Mirthe, die heeft ze van Babette gehad'. Door dat soort mensen krijg je dit elke keer"
Babs: "Ja ze rookt nooit sigaren maar nu ze weet dat er sigaren zijn gaat ze ineens sigaren roken."
Marciano heeft dus op het bord geschreven ik doe niet meer mee. MB zijn ook zijn initialen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”