Ja maar daar trappen wij niet in...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft een persoonlijk budget en Wendy is manager dus in principie kunnen zij de loods wijsmaken wat ze maar willen
Zoiets bevestigt mijn beeld van haar alleen maarquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Janet heeft geen bier gedronken, maar een liter wijn![]()
En geen kater?quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babette zegt net, dat zij een kater gevoel heeft.quote:
het is triestquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:55 schreef mootie het volgende:
Ze zijn zo overtuigd van zichzelf, het is echt lachwekkend.
Als manager zou ik eigenwijs corrupt zijn en eigen regels hanteren maar doe het dan tenminste wel tactisch doordachtquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar daar trappen wij niet in...
Vergeet niet dat daar ook nominaties plaatsvinden, en dat zeker meespelen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:57 schreef juul. het volgende:
Babs die zich nergens wat van aantrekt, zit behoorlijk in de rats
Maar dat is gwoon eerlijk... Wendy, Babette, Jeff vind ik gewoon leuk maar als ze de boel verneuken moet je dat ook toe kunnen geven... en ga ik de boel niet lopen verdedigen...quote:
Alsof je een wedstrijd hebt verloren maar het daarna alsnog figuurlijk probeert om te turnen want je schoot op de paal en latquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:55 schreef mootie het volgende:
Ze zijn zo overtuigd van zichzelf, het is echt lachwekkend.
En de tegenstander stond in de wegquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof je een wedstrijd hebt verloren maar het daarna alsnog probeert om te turnen want je schoot op de paal en lat
Die vreselijke stakkers en anti-voetballers parkeerden de spreekwoordelijke busquote:
Oooh vandaar dat Janet zwijgt...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zonder deze drie, zakt het hele programma in, iig voor mijquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar dat is gwoon eerlijk... Wendy, Babette, Jeff vind ik gewoon leuk maar als ze de boel verneuken moet je dat ook toe kunnen geven... en ga ik de boel niet lopen verdedigen...
Welke nare teksten dan? heb niet goed meegekregen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:58 schreef mootie het volgende:
Ze hebben ook toevallig net niet de nare teksten van Jeff hebben gelezen.
Dat hebben ze nu een keer of 50 gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |