Wedden dat de halve cos dit niet leestquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft dus niets op het bord geschreven
Zoë zeiken over Jeffrey en Wendy negeert het, praat er overheenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
Zo vermoeiend die Zoe. Steeds hetzelfde herhalen terwijl jaloezie/FOMO haar echt kwaad maakte.
Vanmorgen:
"Maar IK ben ook onderdeel van die groep"
"Maar IK deed dat (bier van de groep verstoppen) alleen maar bij de vrijmibo"
"Jij zegt nog ik kom zo naar bed, ik zeg hou het nou bij 1 biertje bewaar nou eens wat, het hoeft niet op, we moeten niet drinken om het drinken, je zegt altijd van je vindt bier eigenlijk helemaal niet zo lekker"
Ik snap het, maar luister dan!quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wedden dat de halve cos dit niet leest
OOk door Babette we gaan het nu de hele dag van haar horen, tijd dat ze naar huis gaat de verstandige 40 jarige vrouw die zeurt om drank en rookwaarquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:36 schreef Frummelie het volgende:
Ooh het wordt allemaal weer goed gepraat in de kas.... klaar..
ja het gaat nu opvallen dat ze haar eigenlijk ook zat zijnquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Babet lopen weg bij het gezeik van Zoe
Werd tijd!quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja het gaat nu opvallen dat ze haar eigenlijk ook zat zijn
Ze voelen zich zo bijdehandquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weer dikke pret op kamer 1![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Babet lopen weg bij het gezeik van Zoe
Maar ze blijven volhouden dat ze het besteld en betaald heeft...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Nu zegt Babette weer in het kantoor dat Wendy 1 krat bier moet bestellen om het opgezopen kratje van gisteren aan te vullenDUs ze had het toch niet zelf gekocht
Nee is geen leugen zo is het gegaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vindt het nu toch ook wel raar dat Sasha vanmorgen ineens achter de bar is gaan kijken..... jaaaaaa ze zag de kommetjes..... en is toen gaan kijken....... leugens van de (schijn)heilige Sasha (denk ik dus)
Ze vallen zo door de mandquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ze blijven volhouden dat ze het besteld en betaald heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |