Het wordt tijd dat Zoë lekker naar huis gaat naar haar mammie..quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:14 schreef Silves het volgende:
Ow wat is die Zooi toch jaloers, tig keer hetzelfde verhaal..en ja Babs wilde afgelopen week 2 kratten bier halen, en dit was te horen en te zien op de streams..
Yes Pleasequote:Op vrijdag 21 april 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Zoe vindt het hier al kut
Dan ga ik liever naar huis
Ja maar die hebben dan ieder een halve liter gepakt, dat is dan ook niet netjes ...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac en Jasper hebben sowieso vla in een andere bakje gedaan. Jasper heeft plastich bakjes waar ik dacht kwark in heeft gezeten gepakt, ze wil niet eten uit die kommen waarin geschreven was. Dat ken Wendy niet weten want die lag nog op de bed..
Die kast van Jasper gezien? Vol met drank en hij is niet eens manager geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Ohhh manager Wendy en kornuiten stout geweest vannacht?? Nou die moeten vandaag door het stof en bij één voor één van de bewoners uitleg geven..
Volgens mij is er eindelijk een avondje voor Wendy geweest waarbij ze heeft genoten van haar privilege als managerZe heeft eigenlijk niet anders gedaan vannacht als elke andere managers tot nu toe.
Wat een heisa weer over niets.
Elke manager heeft van de voordelen geprofiteerd.. of dat nu met drank is of snoep of extra eten..
Nu moet ik zeggen de eerste maand van Martin was dat niet zo maar dat komt vooral doordat er toen helemaal geen geld was waarmee gesjoemeld kon worden.
Ik zie het probleem niet waarom al die zure bewoners nu commentaar hebben.
Sasha heeft met manager Jeff ook flink zitten zuipen in het kantoor en kwam dronken buiten.
JW Jasper Marciano Zoë meerdere malen met Jeff op kantoor zitten drinken.
Marciano heeft vele malen Kim kont extern dingen gegeven.. Boursin Snickers bier chips een dure taart.
Toen Isaac manager was is er ook vaak gegetenen gesnoept op kantoor met Marciano en Martin.
Tijdens het managerschap van Madeleine zaten heel vaak Wanda en Kenzy te snoepen op kantoor.
Zo zijn er heel vaak eten en drinken van wat voor de groep was stiekem gebruikt op kantoor en dit is ook allemaal op stream geweest.
Wat een stelletje scheinheilen allemaal. Zeker ook Janet die nu net doet of haar neus bloedt.. nu heeft ze geen commentaar omdat ze zelf heeft meegedaan maar owee als het een ander was geweest.
Het heeft zelfs wel iets dubbelzinnigs want het zijn eigenlijk ook 'bekendheden'quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha Rupert is nu ook handtekeningen aan het verzamelen
Zoe zei net ook dat Babette dat kratje terug wilde betalen.. dus Jeff moet niet slap uit z'n nek lullen omdat hem dat goed uit komt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
O nu zegt Wendy dat ze vandaag een kratje bij wilde kopen, dus dat krat was van niemand maar van de groep.
Idd die heeft een hele verzameling in zijn kast aan drank. Hij is de ochtend na het half jaarfeest gewoon weer verder gegaan met drinken en heeft pakken wijn van dat feest achterover gedrukt en in zijn kast gezet. De hele dag heeft hij elke keer zijn beker gevuld met wijn uit zijn kast en was uiteindelijk weer dronken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die kast van Jasper gezien? Vol met drank en hij is niet eens manager geweest.
Die avond dat ze muziek zaten te luisteren, met Sasha en pakken wijn hadden staan en opdronken?
En zo kunnen we door gaan, allemaal roomser dan de Paus
Babette zei het vanmorgen ook nog zelfquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe zei net ook dat Babette dat kratje terug wilde betalen.. dus Jeff moet niet slap uit z'n nek lullen omdat hem dat goed uit komt.
Je loopt idd achterquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
Loopt mijn streams nu uren achter of staat E echt om 12:20 te douchen en ligt M op de andere stream nog steeds op zijn bed??
Wordt eens tijd.. Babette pikt veel te veel van hem.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Marciano moet een ander zoeken om te claimen, mot tussen die 2
Maar dat is nu toch helemaal niet relevant?quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd die heeft een hele verzameling in zijn kast aan drank. Hij is de ochtend na het half jaarfeest gewoon weer verder gegaan met drinken en heeft pakken wijn van dat feest achterover gedrukt en in zijn kast gezet. De hele dag heeft hij elke keer zijn beker gevuld met wijn uit zijn kast en was uiteindelijk weer dronken.
Daar noem je dan ook meteen de twee zwakke plekken van Babs want aan beiden is ze verslaafdquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zei het vanmorgen ook nog zelf
Babette staat er wel mooi op gedoe om roken gedoe om alcohol
Jef mag dat niet zeggen maar Zoė wel want Zoė heeft niemand....boeboequote:Op vrijdag 21 april 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Zoe vindt het hier al kut
Dan ga ik liever naar huis
Dan ben je inderdaad wel heel erg naïef als je daarin meegaat want dat hele zaakje stinkt als je een beetje logisch nadenktquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
O nu zegt ze in een keer weer dat ze die krat van haar eigengeld heeft betaald ,die is voor de eerste leugen ook niet gebarsten
Het boeit haar allemaal niet maar gaat maar door en door en door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |