GODVERDERDEGODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Iedereen die nu denkt dat ik schade gereden heb met mijn motor...... Nee die heb ik al ongeveer net zo lang niet meer als dat ik Bauke gezien heb en of dat bij
@Guus en
@Vleermuis was of bij Roodkapje dat weet ik niet meer want het was eigenlijk geen afscheid maar het liep zo.
Of ik in de afgelopen 15 jaar niet HEEL VAAK gedacht heb: "Spreek een keer wat af, ga wat drinken, gewoon ff bijkletsen?" Ja zo vaak maar dat komt er weer niet van en dan krijg je dit bericht en dan denk ik gewoon net als heel veel anderen exact hetzelfde, had ik maar.......
Toen ik al jaren terug (geen idee hoeveel) te horen kreeg dat Eddy dood was toen was dat een vreemd en ongemakkelijk gevoel maar dat ging redelijk snel over, Hij en ik kende elkaar alleen van de momenten in Eindhoven en we konden heerlijk strijden over dingen waar nooit iemand gelijk in kreeg en hij was zeker het menselijke brein achter minimaal 80 kloons die ik in mijn wilde tijd hier heb gehad maar verder dan dat kende ik hem niet dus dat was wel even schrikken en veel te jong maar daar bleef het bij.
Toen ik het bericht over Corine kreeg raakte me dat al een stuk meer ook al had ik daar ook al veel te lang geen contact meer mee. Dit bericht van Baukje maakt het dat al mijn woorden gewoon lijken te zijn opgelost, hij woonde zo dicht bij, was zo'n lieve man, (soms echt een LUL), altijd goed contact en respect voor elkaar en ook al heb ik nooit wat met Daf gehad daar heb ik hem nooit mee gepest (denk ik)
Lieve blinkie, toen jij in zijn leven kwam werd zijn leven compleet, heel veel sterkte en als ik wat voor je kan doen? Zit vlakbij.