Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 14:43 schreef deutschefrau het volgende:
[...] twee jaar geleden heb ik ook een gigantische angststoornis ontwikkeld terwijl ik hier voorheen nooit last van had. Ik heb het er met mijn moeder over gehad, en zij vertelde dat zij rond haar 33ste ook last van angsten begon te kr[...]
Uitbehandeld zijn na twee jaar is wel bijzonder, zeker als je aangeeft al anderhalf jaar geen pychische hulp meer te hebben. Vind je zelf dat je uitbehandeld bent of is dat tegen je gezegd?quote:Op donderdag 20 april 2023 15:25 schreef deutschefrau het volgende:
[..] sinds 1,5 jaar alle contact daarmee verbroken. Medicatie gaat nu via de huisarts. [...]
Ik zat al sinds mijn vijftiende bij de psychiatrie (ben nu 35). Ik heb toen een eetstoornis ontwikkeld en later is PTSS bij mij vastgesteld. Afgelopen 3 jaar ben ik meerdere keren opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege de eetstoornis. Ik werd altijd op een gesloten afdeling geplaatst en kreeg de ziekenhuispsychiaters op bezoek. Zij belden dan mijn hulpverleners van de GGZ maar de psychiaters bevestigden ook dat ik niet in de war was of psychotisch. Alleen dat ik mijn lichaam kapotmaak met die eetstoornis.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:48 schreef mspoez het volgende:
[..]
[..]
Uitbehandeld zijn na twee jaar is wel bijzonder, zeker als je aangeeft al anderhalf jaar geen pychische hulp meer te hebben. Vind je zelf dat je uitbehandeld bent of is dat tegen je gezegd?
Als het echt niet gaat mag ik 1 Oxazepam nemen, hooguit 2 per dag.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:26 schreef Armani XL het volgende:
Oxazepam is een middel om een bepaalde periode te overbruggen tot behandeling of medicatie gaat werken. Dus waar werk je momenteel naartoe dat de huisarts dit geeft?
Weet ik niet. Ik weet wel dat ze bij De Slimste Mens heeft meegedaan. Daar gaat het in het boek ook over.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:46 schreef Speedfight het volgende:
Is zij van het lieDje "she's falling apart"?
Herkenbaar. Ik heb een lang GGZ verleden, een angst stoornis en gebruik medicatie. Het bed niet uit kunnen komen ligt gelukkig grotendeels achter me, zo lang ik op tijd mijn rust pak. Ik ben ooit begonnen aan het boek ´Pil´ van Mike Bodde en kon hem niet uitlezen omdat hij in het boek herstelde en ik op dat moment nog verder afgleed.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:43 schreef deutschefrau het volgende:
hey
Ik heb dit boek vorig jaar gekocht direct nadat het uitkwam. Ik ben ongeveer dezelfde leeftijd als Lisa (ik ben nu 35) en twee jaar geleden heb ik ook een gigantische angststoornis ontwikkeld terwijl ik hier voorheen nooit last van had. Ik heb het er met mijn moeder over gehad, en zij vertelde dat zij rond haar 33ste ook last van angsten begon te krijgen en ze heeft er nu nog steeds last van van tijd tot tijd.
Deze video gaat over haar boek:
Ik ben vorig jaar tot bladzijde 25 gekomen maar vanwege onrust in mijn hoofd niet verder gelezen. Ik wil dit weekend weer verderlezen.
Soms heb ik dagen dat ik letterlijk mijn bed niet uitkom. Ik heb ook kalmeringsmiddelen (oxazepam) maar dat mag ik van de huisarts maar beperkt gebruiken. En ik slik al jaren anti-depressiva, vooral tegen de angst.
Zijn er mensen die dit herkennen? Of mensen die dit boek gelezen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |