4 kratten p.pquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook genoeg geld uitgeven, dan kunnen die 4 kratten er ook nog wel bij. Vind het zelfs nog karig gezien de uitgaven.
Ik ben heeeel rustigquote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt gelijk, rustig maar
Natuurlijk, dit is toch geen Italiaans gerecht, met Smacquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gebruik je peperoncino,lekker, maar sambal in not done( italiaanse keuken) maar dit is een puur hollandse pot zo te zien.
Okay, cool. Altijd lekkere pot dusquote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Mijn vader, maar sta hem vaak bij in de keuken..al zo,n 30 jaar
Noem je @Silves nou 'n lekkere pot?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay, cool. Altijd lekkere pot dus
Mirthe mag likkenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Babs en Jeff maken de sambal wat pittiger
En mirthe heeft het lepeltje afgeliktquote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Babs en Jeff maken de sambal wat pittiger
als ik hoor met wie ze bevriend is, zal ze waarschijnlijk ooit zijn komen eten..quote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat me net te bedenken
Misschien komt Babs straks bij jullie eten.
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Noem je @:Silves nou 'n lekkere pot?
Putta nesca? Haha grappige naamquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gebruik je peperoncino,lekker, maar sambal in not done( italiaanse keuken) maar dit is een puur hollandse pot zo te zien.
ja ze doen maar, maar mij niet bellen..ging me hier om de naam van het gerecht, dit vind ik niet kunnen..quote:Op woensdag 19 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is toch geen Italiaans gerecht, met Smac
Maar het smaakt ze allemaal prima en dat is het belangrijkste.
Schelden in de Italiaanse keuken.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:56 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ze doen maar, maar mij niet bellen..ging me hier om de naam van het gerecht, dit vind ik niet kunnen..
Mirthe heeft een vingertopje van het mes geproefd en het toen in de afwas gedaan omdat het schijnbaar echt heel pittig isquote:Op woensdag 19 april 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mirthe heeft het lepeltje afgelikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |