prima recept hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jullie zitten mij in de zeik te nemen, hoop ik….
Chilipoeder hoor ik en sambal……tis toch pasta ?
Het moet bolognese zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 18:46 schreef Charmian het volgende:
Overigens pasta puttanesca is pittig. Dus een pittige saus is niet raar.
Kenzi heef ook jeuk?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou Kenzy die Jappie masseert terwijl hij eet, of wat gebeurt hier?
Een soort Isaac dusquote:Op woensdag 19 april 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind de sfeer aan tafel ook zo lekker gemoedelijk (op Zoë na die zo nodig allerlei namen van zaken overal tussendoor 'moet' gooien om te laten merken dat ze ergens geweest is/of er over gelezen heeft)
Als het beestje maar een naam heeft.quote:
Is ook genoeg geld uitgeven, dan kunnen die 4 kratten er ook nog wel bij. Vind het zelfs nog karig gezien de uitgaven.quote:
Dan gebruik je peperoncino,lekker, maar sambal in not done( italiaanse keuken) maar dit is een puur hollandse pot zo te zien.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:46 schreef Charmian het volgende:
Overigens pasta puttanesca is pittig. Dus een pittige saus is niet raar.
Eten en drank kan niet uit de prijzenpot hèquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook genoeg geld uitgeven, dan kunnen die 4 kratten er ook nog wel bij. Vind het zelfs nog karig gezien de uitgaven.
Ach boeien, geld zatquote:Op woensdag 19 april 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eten en drank kan niet uit de prijzenpot hè
Zat me net te bedenkenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Mijn vader, maar sta hem vaak bij in de keuken..al zo,n 30 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |