Je vergeet de verse pepers nogquote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jullie zitten mij in de zeik te nemen, hoop ik….
Chilipoeder hoor ik en sambal……tis toch pasta ?
quote:
Door pasta kan prima sambal. Mijn vrouw doet er ook altijd wat sambal doorheen. Niets mis meequote:
Als het lekker is is het lekker toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
omdat die jurk te klein is en haar bh amper bedektquote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom zit ze in d'r bh, kon ze niet ff een badjas aantrekken?
Ik niet hoor , ik ben sambal freakquote:Op woensdag 19 april 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tiano gaat voor een 2e rondequote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar ze vinden het lekker en dat is belangrijk !
Eet ik ff lekker mijn minestrone soep 😁
We hebben dan ook allemaal chef-kok users hierquote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het lekker is is het lekker toch?
quote:
Ja sowieso. Maar soms wil ik wel weten waar dat gezever over gaat. Ze mist thuis, ze doet niets goed of zoiets?quote:
Stond in het boek ofzow .. ik kan er slecht naar luisterenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom zit ze in d'r bh, kon ze niet ff een badjas aantrekken?
[..]
Ja sowieso. Maar soms wil ik wel weten waar dat gezever over gaat. Ze mist thuis, ze doet niets goed of zoiets?
Gelukkig hebben ze hem wat voer gebracht.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
Heeft JW het voor elkaar
Een huilende Eunice
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben dan ook allemaal chef-kok users hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |