Ze kan beter een fles wijn nemenquote:Op woensdag 19 april 2023 12:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Heerlijk zo,n positive deelnemer, haar lip hangt met de dag lager en lager, Ze heeft ook zo,n zin om weer te roken zei ze vanmorgen..ik zou zeggen pak er eentje
Ja toch? Zie een leuk iets voor hun.quote:
Ja en binnenkort mag ze tuurlijk mee drinken met haar 2de liefde jap, whiskey en mss een sigaar.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan beter een fles wijn nemen
misschien moet Eunice dit zo spelen om het spannend te maken voor de kijkers of hun wel een stelletje worden. Zo mogen ze natuurlijk niet op JW stemmen en zo is JW wel van die bank afgekomen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eunice is een Mexicaans trolletje. Neem haar niet serieus. JW blijkbaar wel en die gaat helemaal op in haar.
Bern slaapt niet bij Sas vannacht.quote:
Wendy heeft gewoon die sparkquote:Op woensdag 19 april 2023 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern slaapt niet bij Sas vannacht.
Als ik Bern wasquote:Op woensdag 19 april 2023 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas: "Ja"
Bern: "Maar die is van jou"
Sas: "Ja maar wil je 'm op mijn bed leggen? Bedankt!"
Bern: "Ja"
Die lipzooi is ook niet goed voor je lippenquote:Op woensdag 19 april 2023 12:10 schreef Silves het volgende:
Lijkt wel of zooitje een prik heeft gehad van een wesp..haar lip is wel erg opgezwollen.
Moet jij zeggen met je UI.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:10 schreef Silves het volgende:
Lijkt wel of zooitje een prik heeft gehad van een wesp..haar lip is wel erg opgezwollen.
@lojanda en toch denk ik niet dat dat gebeurd ze zijn nu ook minder samen sommige willen iets zien... het klopt dat het best apart was maar ze steunt hem en ik zie bij jasper meer een maatjes gevoel ipv wat hij met wanda hadquote:Op woensdag 19 april 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
Ik zag gisteren de uitzending en schrok van Sasha en Jasper op K1.. het duurt niet lang of daar volgt een eerste kus. Gooi er maar weer een feestje in en dan is het een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |