Dat doen er niet veel spontaan iets die zijn op een hand te tellenquote:Op woensdag 19 april 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
👏👏👏 voor Erik, hij heeft afgedroogd dat heb ik hem nog nooit spontaan zien doen..
quote:Op woensdag 19 april 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wist het... schot voor open doel..
Brood met gekleurde muisjesquote:
Erik ruimt regelmatig spontaan op in de loods. Zou er ook voor passen om spontaan te gaan afwassenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen er niet veel spontaan iets die zijn op een hand te tellen
De meeste doen het alleen als ze corvee hebben.
Dat is zo hoor... niemand doet daar iets spontaan dan behalve spontaan geld uitgeven...quote:Op woensdag 19 april 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen er niet veel spontaan iets die zijn op een hand te tellen
De meeste doen het alleen als ze corvee hebben.
Niet happen joh, ...................-knip- niet doenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Erik ruimt regelmatig spontaan op in de loods. Zou er ook voor passen om spontaan te gaan afwassen
Erik is ook iemand die vaak wel bezig is, de schuur opruimen of als hij alleen door de loods loopt ruimt hij ook vaak op, zet de dingen weer op zijn plaatst. Laatst met dat motor gebeuren van Jasper heeft hij bijna de hele boel alleen naar de sluis gesjouwd. Erik is niet te beroerd om dingen aan te pakken.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Erik ruimt regelmatig spontaan op in de loods. Zou er ook voor passen om spontaan te gaan afwassen
en zijn ogen flitsen over en weer , nare vent is hetquote:Op woensdag 19 april 2023 09:06 schreef humpty het volgende:
En ook Isaac net als Kenzie.... steeds dat geloer in de camera
Wanneer zie jij hem opruimen dan... ik ben altijd vroeg wakker, ik zie hem wel kopjes verzetten van links naar rechts.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze goed, gaat lekker de laatste dagen het vliegt er uit en de manager laat het gebeurden.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is zo hoor... niemand doet daar iets spontaan dan behalve spontaan geld uitgeven...
is voorgestemd dus wendy kan en mag het bestellenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze goed, gaat lekker de laatste dagen het vliegt er uit en de manager laat het gebeurden.
Ik heb het hem vaak genoeg zien doen in die tijd dat hij nog vroeger opstond.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wanneer zie jij hem opruimen dan... ik ben altijd vroeg wakker, ik zie hem wel kopjes verzetten van links naar rechts.
Wat wel zo is.. als er iets op te ruimen valt na een feestje staat Erik vooraan.... daar prijs ik hem ook voor...
Als ze er voor stemmen kan de manager er weinig aan doenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze goed, gaat lekker de laatste dagen het vliegt er uit en de manager laat het gebeurden.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wanneer zie jij hem opruimen dan... ik ben altijd vroeg wakker, ik zie hem wel kopjes verzetten van links naar rechts.
Wat wel zo is.. als er iets op te ruimen valt na een feestje staat Erik vooraan.... daar prijs ik hem ook voor...
dat is vrouwen werk volgens tiano geen mannenwerkquote:Op woensdag 19 april 2023 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Maar ik vind het z'n onzin dat mensen spontaan dingen zouden moeten doen. Daarvoor maak je een rooster. Dat mensen daarnaast nog dingen spontaan doen valt te prijzen en Erik doet dat op zijn manier ook.
Hoevaak hebben we Ciano bijv spontaan de wc zien poetsen? Of überhaupt de wc zien poetsen?
En schijnbaar accepteert de groep die gedachtegang. Vind ik erg bijzonder.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat is vrouwen werk volgens tiano geen mannenwerk
Ja idd ..vreselijk mannetje die Marciano en maar lullen over respectquote:Op woensdag 19 april 2023 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
En schijnbaar accepteert de groep die gedachtegang. Vind ik erg bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |