Nee , dat moet met een zangdocent .. en niet meteen pop maar met de basis en dat zijn houding , ademhaling en toonladders oefenenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil zelf ook wel goed kunnen zingen! Kun je dat uit een boekje leren ja?
De enige manier waarop die bal erin kan vliegen is als Eunice zelf gaat vliegenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:31 schreef Hoempah het volgende:
ik hoop dat regie zijn pols niet geblesseerd heeft met deze actie.
[ afbeelding ]
Heel verstandigquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had net een soort van paniekreactie. WAAAARRRR IS THE MUTE KNOP?!?!?! toen onverhoopt de stream op een 'zingende' Mirthe overschakelde.
Ik durf het geluid niet aan te zetten
quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige manier waarop die bal erin kan vliegen is als Eunice zelf gaat vliegen
Iets met sponsjes.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern kent nog een leuk spel van de basisschool, maar denkt dat de mensen in de loods het niet leuk zullen vinden![]()
Basisschool? Ik denk dat ze dat helemaal fantastisch vinden in de loodsquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern kent nog een leuk spel van de basisschool, maar denkt dat de mensen in de loods het niet leuk zullen vinden![]()
Tikkertje, zakdoekje leggen, verstoppertje, knikkeren, zoveel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pestenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tikkertje, zakdoekje leggen, verstoppertje, knikkeren, zoveel mogelijkheden.
laat hem zich ergens opsluiten met die viool straks en niet meer zeuren om spelletjesquote:
Denk dat die viool meer gevoel heeft dan Sashaquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat hem zich ergens opsluiten met die viool straks en niet meer zeuren om spelletjes
Elastieken ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lavaquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tikkertje, zakdoekje leggen, verstoppertje, knikkeren, zoveel mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |