moet hij toch zelf wetenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof je slaapt..bangerd..zie zijn borst snel op en neer gaan..alles uit de weg gaan.
😂 dat had ik ook !!! Stond net met mijn koffiequote:Op dinsdag 18 april 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezusssss ik schrik me de tandjes van Mirthe die knetterhard staat te 'zingen'
Wil zelf ook wel goed kunnen zingen! Kun je dat uit een boekje leren ja?quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:27 schreef Silves het volgende:
Tijd om deel 3 te bestellen" hoe verder met zingen"
Doet denken aan die heerlijk valse audities toen bij Idolsquote:
Jerney Kaagman.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doet denken aan die audities toen bij Idols
Dat was gewoon een pop waar een kerel onder lag die vervolgens haar mondhoeken bewoogquote:
Ik zeg nee, de andere die vals zingt, gaat haar leren hoe ze moet zingen, en dan alle 2 de andere leren zingen, maar dit zal wel passen met de nieuwe Zaate herremnie" band.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil zelf ook wel goed kunnen zingen! Kun je dat uit een boekje leren ja?
Ik moest ook aan Idols denken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was gewoon een pop waar een kerel onder lag die vervolgens haar mondhoeken bewoog
Inderdaad saai, slap geen finale kandidaat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk de finale wil winnen, erg slapjes
Ik had net een soort van paniekreactie. WAAAARRRR IS THE MUTE KNOP?!?!?! toen onverhoopt de stream op een 'zingende' Mirthe overschakelde.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:33 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy laat ff zien hoe je niet vals zingt
maar ze zingt helemaal niet goed
knipquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:34 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe moet gewoon lekker in een kerkkoor gaan zingen ofzo maar val anderen er alsjeblieft niet mee lastig zeg
-knip-quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zeg maar niks…….ze zingen 100x beter dan ik 🫣
-knip-quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat ik beter zing dan Myrthe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |