quote:bron: AD.
Verleidelijke krul maakt comeback
Door Elleke van DuinJammer dat tweederde van de Nederlandse bevolking slap en steil haar heeft. En de krulhaar comeback maakt. Maar krullen kun je krijgen als je ze niet hebt. Voor een paar weken, maar ook voor een avond.
Permanent heeft een kwalijke reputatie. Het zou enorm slecht zijn voor je haar en om die reden is het een tijdlang uit de mode geweest. Maar er is veel veranderd; de techniek en de permanentvloeistof zijn veel geavanceerder en een stuk zachter dan vroeger. Al zal niemand zeggen dat het goed is voor je haar.
Bij Kapsalon Haarzaak aan de Rotterdamse van Oldebarneveltstraat is men niet dol op de permanent. ,,Maar als iemand het per se wil, dan kan dat natuurlijk'', zegt eigenaar Charlie. ,,Vantevoren wikkelen we er een restructurant in, die de poreuze delen in je haar herstelt. Zo tast de permanentvloeistof de diepste lagen in je haar niet aan. Dat is wel wat anders dan het standaardpermanentje van vijftien jaar geleden. Toen deden we er als verdunner gewoon een scheut melk in.''
Wat een geweldig nieuws, met name de coupe van de dame op de foto spreekt mij zeer aan en is zowel voor mannen als vrouwen fashion komende zomer.
lijkt net alsof een kat op haar hoofd heeft huisgehouden....
of dat ze heeft gekliederd met haargroeimiddel, dat kan natuurlijk ook...
quote:LOL
Op dinsdag 11 februari 2003 01:54 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
lijkt net alsof een kat op haar hoofd heeft huisgehouden....
Dat is idd precies de juiste omschrijving.
Brunettes met haar dat licht gaat krullen als het nat is... Dat is pas verleidelijk! (en liev)
quote:???? !!!!! ????
Wat een geweldig nieuws, met name de coupe van de dame op de foto spreekt mij zeer aan en is zowel voor mannen als vrouwen fashion komende zomer.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:25 schreef dolle_hond het volgende:
en dat is verleidelijk? misschien voor de vogels om er een nest in te maken
Niks mis met krullen maar om ze nu verleidelijk te noemen....nah.
quote:hmmm blijf de komende zomer maar maandje of 4 in bed liggen dan denk ik
Op dinsdag 11 februari 2003 01:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
bron: AD.
100% pure nature en een verzorgd uiterlijk... meer heb ik niet nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |