abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2003 @ 01:41:36 #1
43842 snerd
I Come To Serve
pi_8403990
Wat ik me nou es afvraag he, beste Extreme, is waarom jij soms topics sluit waar niks op aan te merken is en waar geheel volgens de normale gedragsregel wordt gepost. Geef ons in ieder geval een waarschuwing vooraf, en als zelfs dat teveel van het goede is, geef dan alstublieft een reden bij het "slotje", zoals alle andere moderators op dit ganse forum doen.

Hierbij verwijs ik jou (neen, ik zeg geen U tegen JOU;)) naar mijn gesloten topic, namelijk: Bevredigen bevredigend?, een topic welke ik voor het slapen gaan opende met een serieus bedoelde opmerking, om de volgende dag (net uit school) tot de ontdekking te komen dat het aardig goedliep, totdat er abrupt een einde kwam, door jouw toedoen

Ik had niet eens een reactie kunnen plaatsen :(:'(

Hierna ging ik bij mezelf ten rade over wat ik mogelijk fout heb gedaan. [edit]Ik heb niet lang geleden de topic [FAQ] Voor je een topic opent (updated 25/10) doorgelezen, dus niet aankomen met: "gedragsregels gelezen? Nee dus, lees dat maar eerst voor je iets post"[/edit] Snel begon ik te zoeken naar soortgelijke topics, waar ik beter mijn opmerking/vraag kon plaatsen. Nee, ik vond geen topic dat voldeed, in plaats daarvan merkte ik op dat er 4 topics gesloten waren door jou, in tegenstelling tot 2 topics door E.T.
Nog een frappant verschil: E.T. zette bij elk slotje een reden, en sloot het topic altijd omdat het topic beter bij een al bestaande topic gevoegd kon worden. No offense intended, zeg maar.
Terug bij jou: Hoe ruikt een pik ?, slotje zonder reden. Waarom dan geen slotje bij het andere topic, Ruiken alle vrouwen zo erg daarbeneden? ?

Oversekst Deze kan ik begrijpen, ze vroeg er zelf om. [meningsuiting]Niettemin lijkt het er sterk op, dat jij dit topic sloot om een eigen reden... anders zou het slotje wel eerder geplaatst zijn. Niet tevreden met de reacties? Slot erop. [/meningsuiting]

Sex met familie van bekende Nederlanders zelfde vage, onduidelijke reden van het slotje. Onee de reden ontbreekt Zoals gewoonlijk

Sluit jij soms topics af als ze jou niet aanstaan? Ze lopen allemaal best goed, al die topics die afsluit. Met uitzondering van de topic van de_boze_buurvrouw, die met dit topic zielige zukkers.... duidelijk aantoont hoe slecht het met haar geestelijk gezondheid gaat, kan ik absoluut niet overeenkomen met elk van je slotjes. Een waarschuwing op zijn tijd kan geen kwaad, en dan nóg: een reden bij een slotje zetten is een erg humaan gebaar...

PS: je gaat me toch niet weer blijmaken door ook op deze topic een slotje te zetten zonder enige verantwoording?

[Dit bericht is gewijzigd door snerd op 11-02-2003 01:46]

n_n
pi_8404001
Kuttopic, veels te lang verhaal, opzouten met die onzin, slotje
pi_8404015
aanstellert...
valt allemaal reuze mee met die slotjes!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  dinsdag 11 februari 2003 @ 01:47:06 #4
43842 snerd
I Come To Serve
pi_8404017
Slotjes op zich zijn niet erg. Ik wil er wel een reden en/of een waarschuwing bij!
n_n
pi_8404020
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 01:46 schreef Nyame het volgende:
aanstellert...
valt allemaal reuze mee met die slotjes!
precies
  dinsdag 11 februari 2003 @ 01:51:04 #6
43842 snerd
I Come To Serve
pi_8404035
Euh dit topic was meer bedoelt om opheldering te krijgen van de hoge meneer himself... Ik wist niet zo gauw waar ik dat anders kon doen. Meningen zijn welkom, maar het draait in dit topic daar juist niet om.
n_n
  dinsdag 11 februari 2003 @ 01:51:09 #7
44810 JusdRanz
Tjaaaaaaaaaaaaa
pi_8404036
snert+nerd=snertnerd
pi_8404210
Stop met nadenken en onderga de consequenties
Eigen brokjes eerst.
pi_8404376
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 01:51 schreef snerd het volgende:
Euh dit topic was meer bedoelt om opheldering te krijgen van de hoge meneer himself... Ik wist niet zo gauw waar ik dat anders kon doen. Meningen zijn welkom, maar het draait in dit topic daar juist niet om.
Via mail????
Scary but true!
pi_8404379
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 02:32 schreef Bushmaster het volgende:
Stop met nadenken en onderga de consequenties
Dit antwoord verdient een eigen topic.
Goan!!!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:42:57 #11
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_8405547
Ik voel een slotje aankomen
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_8406743
discussies over slotjes in FB of via extreme@dds.nl
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')