1 doelpoging, 0 schoten op doel.quote:Op zondag 23 april 2023 15:01 schreef BobW het volgende:
Ik ga niet zeuren op Bassey en de rest van de verdediging als Ajax nog niet eens in de 16 komt.
Middenveld en aanval is echt onzichtbaar
Het is toch wel duidelijk dit seizoen is KNJB KNKB geworden.quote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Tadic wordt vermoord, en er mag gewoon doorgespeeld worden.
genoeg te doen, echt je kan driekwart van deze spelers wel laten gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef Wertha het volgende:
Mislintat kan rustig aan het werk in ieder geval. Slechter kan de kwaliteit van de spelersgroep niet worden.
John Wick 4?quote:Op zondag 23 april 2023 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit lekker in de bios en ik mis niks zo te zien
Grillitsch een linie naar achteren?quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
Clown Bassey gewisseld in de rust. Waarom de fuck begin je dan met hem…
Dat gezegd hebbende bedenk ik me dat AZ straks ook nog wel eens heel dicht bijnaam komen.quote:
Heitinga moeten ze echt de laan uitsturen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Penalty. Echt kansloos wat een wanvertoning van Ajax.
Conference L is ook CLquote:Op zondag 23 april 2023 15:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende bedenk ik me dat AZ straks ook nog wel eens heel dicht bijnaam komen.
Als in - volgende pot is gewoon een rechtstreeks duel om de 3e/4e plek zoals het er nu uitziet
Ik kan Kosovo aanraden.quote:Op zondag 23 april 2023 15:49 schreef Tjacka het volgende:
Op naar de 4e plaats. Ach voorronde in Georgië is ook leuk.
Ze hebben vooral betere spelers nodig. Wat een armoe.quote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heitinga moeten ze echt de laan uitsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |