abonnement Unibet Coolblue
pi_208804347
Waarschijnlijk waren die tiktok video's al eerder opgenomen denk ik!
  maandag 17 april 2023 @ 18:48:40 #52
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_208804364
quote:
13s.gif Op maandag 17 april 2023 18:43 schreef Greys het volgende:
"OPDIONDEREN" onderaan in beeld bij Boulevard.

Dit is gewoon pure haat en onnodig.
Kritiek en teleurstelling kan ook zonder dit soort smerigheden.
Uiteindelijk is en blijft Boulevard toch gewoon Boulevard :')
  maandag 17 april 2023 @ 18:49:23 #53
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_208804373
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Uiteindelijk is en blijft Boulevard toch gewoon Boulevard :')
Eerder een zure sloot dan een boulevard ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2023 @ 18:50:18 #54
163650 Greys
pi_208804382
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Uiteindelijk is en blijft Boulevard toch gewoon Boulevard :')
En nu zegt Aran "ik hoop maar dat ze nog vertrouwen kunnen vinden". Na de bak bagger en OPDIONDEREN.

De kritiek is terecht maar goeie godheid wat een onnodig valse manier van uiten in dit soort programma's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208804389
Mooi bericht van jullie op Twitter.

De haat jegens de inzending gaat echt te ver. Er zit ook een soort zelfgenoegzaamheid achter die mij niet lekker zit, zo van “Zie je wel”. Zoals hier al gezegd, die enorme bak aan negativiteit helpt echt niet voor het optreden straks. Nee het ging nog niet helemaal lekker live, we gaan zien wat er gebeurd in Liverpool. Ik vind het persoonlijk een erg mooi nummer wat wel op mijn persoonlijk ESF playlist zal blijven.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed kan komen. Fijn dat Duncan en AVROTROS nu ook vertrouwen hebben uitgesproken.
  maandag 17 april 2023 @ 18:51:10 #56
2681 Dave
Aardig op drave
pi_208804396
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:05 schreef Giggio het volgende:
nu ook in het NOS-journaal of bij 1Vandaag - heurde het niet goed
Journaal inderdaad, met een gedragstherapeut die zei dat je je moeilijk voor dit soort kritiek kunt afsluiten, zelfs al gooi je alle sociale media bankje mobiel, en Douwe Bob, die zei dat het uiteindelijk om die 3 minuten op het ESF gaat, hoe vaak je daarvoor ook vals zingt.
:o)
pi_208804401
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het zijn geen kinderen van 10 he voor de duidelijkheid, we hebben het over de NL vertegenwoordiging op het songfestival. Plus op basis waarvan exact zouden ze onze steun en support verdienen? Ze hebben vanaf het begin duidelijk gemaakt totaal niet geïnteresseerd te zijn in Nederland, 0 mediaoptredens, 0 interviews op tv, 0 engagement met het Nederlandse publiek. Steun en support moet je wel verdienen of gegund worden, nu zijn het gewoon 2 complete nobody's voor het Nederlandse publiek die niet live blijken te kunnen zingen/samen zingen.
Eens. Het zijn professionals. Wat goed is, is goed. Wat slecht is is slecht.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 17 april 2023 @ 18:51:26 #58
492795 Maikeeel
Limburgse ESC fan
pi_208804402
De Nederlandse media kan het tij keren, ik vind het zeer jammer dat RTL boulevard zo absoluut zuur reageert!
Loving you is a Losing Game
pi_208804404
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het zijn geen kinderen van 10 he voor de duidelijkheid, we hebben het over de NL vertegenwoordiging op het songfestival. Plus op basis waarvan exact zouden ze onze steun en support verdienen? Ze hebben vanaf het begin duidelijk gemaakt totaal niet geïnteresseerd te zijn in Nederland, 0 mediaoptredens, 0 interviews op tv, 0 engagement met het Nederlandse publiek. Steun en support moet je wel verdienen of gegund worden, nu zijn het gewoon 2 complete nobody's voor het Nederlandse publiek die niet live blijken te kunnen zingen/samen zingen.
Inderdaad, die engagement met ons als publiek mis ik heel erg. Ze zijn als personen niet gaan leven voor me. Het zal wel niet negatief bedoeld zijn, maar komt inderdaad ongeïnteresseerd over.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 17 april 2023 @ 18:51:47 #60
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_208804406
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 18:50 schreef Greys het volgende:

[..]
En nu zegt Aran "ik hoop maar dat ze nog vertrouwen kunnen vinden". Na de bak bagger en OPDIONDEREN.

De kritiek is terecht maar goeie godheid wat een onnodig valse manier van uiten in dit soort programma's.
De dag dat die programma's niet meer op tv te zien zijn en de juicekanalen van het internet verdwijnen, gaat de vlag hier uit!
Ja, ik weet dat dat op dezelfde dag valt wanneer Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen ;(
pi_208804426
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef drxanax het volgende:
Wat er nu gebeurt is heel sneu. Vooral voor hen maar de kritiek is wel terecht. Daar is iedereen het over eens. De bagger is totaal overbodig.
Waar ik vraagtekens bij heb is het volgende; sinds november is bekend dat ze gaan dus neem aan dat ze 4 mndn hebben geoefend op de zang. Wat kan er dan nu nog worden recht getrokken in de resterende 3/4 weken?
Het probleem is momenteel meer stress-gerelateerd dan dat ze echt zo slecht zingen. Ze zouden nu zelfs Het Busje Komt Zo uit de maat zingen, en dat kan je (hopelijk) met wat oefening en psychologische ondersteuning wel vlot trekken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208804437
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 18:50 schreef Greys het volgende:

[..]
En nu zegt Aran "ik hoop maar dat ze nog vertrouwen kunnen vinden". Na de bak bagger en OPDIONDEREN.

De kritiek is terecht maar goeie godheid wat een onnodig valse manier van uiten in dit soort programma's.
Dit! En dan nog die zure sneer dat Duncan zijn optreden tijdens de finale gaat gebruiken uit puur eigen belang. Hij is goddomme gevraagd :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208804439
Wat ik niet begrijp is dat je met zo weinig ervaring een nummer kiest dat echt op de grenzen van je mogelijkheden als zanger(es) ligt, en dat 100% om de vocals draait. Het nummer is bij vlagen een zangoefening, een verzameling toonladders. Kies dan iets dat iets meer in je comfort zone ligt.

Ik bedoel, Waylon en Ilse hadden dit wel kunnen zingen. Maar zelfs zij kozen voor relatief 'makkelijk' (alsnog wel muzikaal interessanter omdat er ook harmonieën in zitten, wat bij Burning Daylight helemaal niet zo is).
  maandag 17 april 2023 @ 18:55:04 #64
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_208804447
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 18:51 schreef Fascination het volgende:

[..]
Inderdaad, die engagement met ons als publiek mis ik heel erg. Ze zijn als personen niet gaan leven voor me. Het zal wel niet negatief bedoeld zijn, maar komt inderdaad ongeïnteresseerd over.
Dat is inderdaad net zo'n groot probleem als het valse zingen. Ze zijn nog steeds niet likable. Ik vraag me oprecht af hoe "vrij" ze zijn in hun mediamomenten. Is dit ook deels aan de begeleiding te wijten of zouden ze hierin wel zelf meer initiatieven kunnen tonen?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_208804479
Aran die en passant ook even een aanname doet dat Ilse en Duncan bonje hebben omdat er geen contact is :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208804492
Eigenlijk wel een goeie van Aran. Kom even een optreden doen op koningsdag, gewoon voor het oefenen.
Verder dacht ik dat dat Opdionderen meer had te maken met die beelden van die auto en geen commentaar geven toen in november.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_208804505
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:55 schreef Arizona het volgende:

[..]
Dat is inderdaad net zo'n groot probleem als het valse zingen. Ze zijn nog steeds niet likable. Ik vraag me oprecht af hoe "vrij" ze zijn in hun mediamomenten. Is dit ook deels aan de begeleiding te wijten of zouden ze hierin wel zelf meer initiatieven kunnen tonen?
Eens, dat blijft wazig. Dat backfired nu extra terug. Daar komt volgens mij ook de zure houding/aanval richting Duncan vandaan vanuit Boulevard
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208804520
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 18:58 schreef Zigsky het volgende:
Eigenlijk wel een goeie van Aran. Kom even een optreden doen op koningsdag, gewoon voor het oefenen.
Verder dacht ik dat dat Opdionderen meer had te maken met die beelden van die auto en geen commentaar geven toen in november.
Dat moet je nu zeker niet doen, daar is de techniek al helemaal altijd bagger...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208804535
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat moet je nu zeker niet doen, daar is de techniek al helemaal altijd bagger...
Oh.. -O-
Ben hier voor het songfestivalforum.
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 19:02:36 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208804558
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens, dat blijft wazig. Dat backfired nu extra terug. Daar komt volgens mij ook de zure houding/aanval richting Duncan vandaan vanuit Boulevard
Vraag mij af wie dat allemaal bepaald heeft hoe dat gegaan is qua media en social media. Mia heeft juist eerder gezegd dat ze "ook niet wist waarom het zo liep". Gaat dan iemand anders over of Mia en Dion wel of niet een interview of optreden geven? Mia heeft er wat dat betreft meer van proberen te maken dan Dion op social media.
pi_208804614
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Vraag mij af wie dat allemaal bepaald heeft hoe dat gegaan is qua media en social media. Mia heeft juist eerder gezegd dat ze "ook niet wist waarom het zo liep". Gaat dan iemand anders over of Mia en Dion wel of niet een interview of optreden geven? Mia heeft er wat dat betreft meer van proberen te maken dan Dion op social media.
Ja, dat begrijp ik ook niet. ‘Nu’ is geen goed voorbeeld, maar 1-2-3 maanden terug had je letterlijk bij elke talkshow kunnen aanschuiven om over de inzending te praten.

En hoe onverdiend misschien ook, ze komen niet over als leuke mensen (niet mijn mening over hoe ze zijn, maar hoe ik vind dat ze overkomen). Dan moet je er juist wat harder aan werken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 19:13:21 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208804709
quote:
"Stumperds, en niemand die zegt"

Volgens mij staat de helft van Nederland nu vooraan om dat ze zeggen
pi_208804720
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2023 14:13 schreef Dave het volgende:
Nederlandstalig overigens, was ik alweer vergeten. En best hoog.

Wat is deze? :D
Hotapnyc
pi_208804721
Voor een land waar een groot deel beweert niets met dat stomme Songfestival te hebben, hebben ze het er toch allemaal maar heel druk mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')