Goeie tips al van Tommeke, sluit me bij het meeste aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Volgende week ben ik in Grunn voor drie etappes Pieterpad.
Maar waar in Stad moet ik gaan eten? Gewoon een goeie (dag)hap/Italiaan/Aziaat/Griek/whatever
En biertips ook welkom
Echt al 15 jaar niet meer in Grunn geweest. Dus heb wel weer wat tips nodig.
Oh die vier en met name Boccacio zijn toch echt heel slecht?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eten, naast gegeven tips: Ugly Duck, Bodega y Tapas, en de vier restaurants bij Via Vecchia (Moro, Cervantes, Hemingway's, Boccacio)
Borisz, je moet in Groningen al snel reserveren, wil je een plekje hebben. Heeft er soms gewoon mee te maken dat de leuke eettentjes in kleine pandjes zitten. Mocht je kans zien, dan zou ik Gustatio aanraden. Hele goede Italiaan. Geen poespas (en geen pizza). Betere Tijden is ook leuk. Hebben twee vestigingen met iets verschillende kaart. Ook geen poespas, maar wel goed bereid eten met aandacht gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Volgende week ben ik in Grunn voor drie etappes Pieterpad.
Maar waar in Stad moet ik gaan eten? Gewoon een goeie (dag)hap/Italiaan/Aziaat/Griek/whatever
En biertips ook welkom
Echt al 15 jaar niet meer in Grunn geweest. Dus heb wel weer wat tips nodig.
Alles wat ik noemde, minus Gustatio, kun je proberen op de bonnefooi. Je kan net mazzel hebben natuurlijk, zeker als je niet op een zaterdagavond binnenstapt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:13 schreef borisz het volgende:
Dude
Ja denk daar Grunn niet anders is dan Haarlem. Op maandagavond moet je zelfs boeken, want overal zit het vol.
Nu ga ik alleen en aan reserveren ga ik niet doen. Ik ben er in eerste instantie om te wandelen en een beetje de toerist uit te hangen. Het Forum wil ik nu ook wel eens zien bijvoorbeeld![]()
Ik ga niet lang tafelen, maar wil wel goed eten.. En dat mag van een burger zijn tot een stamppot of phad thai. Maakt mij niet uit. Ik wil gewoon goed eten.
.
Dank voor alle tips.![]()
Recensies volgen volgende week zondag denk ik als ik thuis ben. Mn bed staat net buiten het centrum. Mercure Martini Plaza had een goeie deal en daar zit ik wo avond t/m zondagochtend.
En dan zelf met Cantina komen hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou er is zat goeds, maar het is wel een studentenstad, dus je moet even opletten wie je om tips vraagt.
Ja!quote:
Dat was vooral beroemd omdat je werd uitgescholden door de eigenaar-chef toch, als je extra kaas vroeg of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:22 schreef sigme het volgende:
Komt er nog wel eens ieman bij Lo Stivale in de Ebbingestraat? Dat was vroeger echt geweldig.
Ik moet zeggen dat ik van de 4 nog nooit in Boccaccio heb gegeten. De rest wel en daarbij was het mij niet opgevallen. Oh en Dokjard vergat ik te vermelden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh die vier en met name Boccacio zijn toch echt heel slecht?
Alles uit de diepvries.
Ik zou die echt nooit aan iemand aanraden. Misschien leuk voor peipjonge studenten ofzo, die het geen moer uitmaakt (want je zit er verder wel gezellig natuurlijk).
Stomme is dat het wel heel leuk zit, bij Boccacio & co.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de 4 nog nooit in Boccaccio heb gegeten. De rest wel en daarbij was het mij niet opgevallen. Oh en Dokjard vergat ik te vermelden.
Helemaal eens hoor!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dat is echt een uitzondering op de regel.
Oh dat zou ik niet weten, ik vraag nooit om zoiets en zulke disgenoten heb ik ook nooit. Het was wel een fantastische chef als je ‘m gewoon z’n gang liet gaan, maar het is ruim 30 jaar geleden dat ik er voor het laatst at.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was vooral beroemd omdat je werd uitgescholden door de eigenaar-chef toch, als je extra kaas vroeg of zo?![]()
De recensies waren altijd hilarisch.
Jammer. Het was dé attractie geloof ik, om de briezende Italiaan zijn culinaire erfgoed te zien verdedigen. Ik geloof dat er wel eens mensen huilend van schrik het pand verlieten.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh dat zou ik niet weten, ik vraag nooit om zoiets en zulke disgenoten heb ik ook nooit. Het was wel een fantastische chef als je ‘m gewoon z’n gang liet gaan, maar het is ruim 30 jaar geleden dat ik er voor het laatst at.
Oude wachtwoord ga ik nog wel 's heen. Van La Martina ben ik redelijk genezen. In het begin best leuk maar aantal keer toch minder goede ervaringen gehad. Daarnaast 1 v/d bediening zo racistisch als de pest, eigenaar die publiekelijk zijn personeel uitkaffert ( kind van amper 16 ). Neus,ik loop wel een deurtje verder.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goeie tips al van Tommeke, sluit me bij het meeste aanIk vind De Uurwerker niet zo geweldig, idd wat overly hip en het publiek was de laatste paar keer dat ik er was ook wel heel erg jong (hoeft geen probleem te zijn natuurlijk) maar rem zelf dan liever bij de Pintelier er tegenover. De Minnaar is top, voor mij één straat van m'n huis dus daar ben ik ook wel eens te vinden, in dezelfde uithoek ook nog Lambik en De Bres. Lambik kun je cheap een daghap krijgen als er plek is, ook leuk buiten zitten als het weer het toelaat. Meer in het centrum is Blocks & Barrels nog wel goed borrelen met lekkere fingerfoods. Oude Wacht is leuk als je buiten kunt zitten
Imono goeie sush/hotpot, Yammy lekker Koreaans
ChangTai woon ik op een steenworp afstand vandaan. Heerlijk eten daar !quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Borisz, je moet in Groningen al snel reserveren, wil je een plekje hebben. Heeft er soms gewoon mee te maken dat de leuke eettentjes in kleine pandjes zitten. Mocht je kans zien, dan zou ik Gustatio aanraden. Hele goede Italiaan. Geen poespas (en geen pizza). Betere Tijden is ook leuk. Hebben twee vestigingen met iets verschillende kaart. Ook geen poespas, maar wel goed bereid eten met aandacht gemaakt.
Als je pizza wilt: DaVinci staat goed bekend. Thais: ChangTai. Goed kraakvers eten en je betaalt niet de hoofdprijs.
Nou er is zat goeds, maar het is wel een studentenstad, dus je moet even opletten wie je om tips vraagt. Eettentjes komen err hier nog mee weg om alles rechtstreeks vanuit de Sligro te pingen, zolang ze niet duur zijn. Logisch, want de studenten komen dan toch wel. Prima allemaal, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet meer blij van wordt.
Voor bierdrinken zijn hier al hele goede tips gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |