abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215112619
Ja ring is wel beter zo!

De campagne is weer los dus ik kom weer langs soms. Moi.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 maart 2025 @ 20:49:53 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217122006
Ja hoi.
Volgende week ben ik in Grunn voor drie etappes Pieterpad.
Maar waar in Stad moet ik gaan eten? Gewoon een goeie (dag)hap/Italiaan/Aziaat/Griek/whatever
En biertips ook welkom :+

Echt al 15 jaar niet meer in Grunn geweest. Dus heb wel weer wat tips nodig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217125055
Anno Domini, Da Vinci en Capricio zijn m’n favoriete Italiaanse restaurants. Verder vind ik de Uurwerker altijd een leuke plek. Het is wel heel erg hip zeg maar. Als dat je ding niet is, is Mofongo een plek waar je nooit verkeerd zit. Bij The Dog’s Bollocks hebben ze lekkere hamburgers trouwens.

Verder woon ik al 2 jaar niet meer in Groningen ( ;( ), maar als ik er ben ga ik altijd naar een van deze tenten. In de Poelestraat zit trouwens een vestiging van de Pizzabakkers. Ook erg goed. Alleen was het er best rustig toen ik er was een paar weken terug.
pi_217125089
Bier: uiteraard de Pintelier. Hoewel Uurwerker ook wel lekker zit voor een biertje. Vlakbij de Pintelier heb je Soestdijk, de Keyser en Wolthoorn en co., wat ook allemaal erg leuk kan zijn. Uurwerker zit er ook naast. Ik vind dat altijd wel de gezelligste hoek van de stad, samen met de Poelestraat. Een daghap scoren kan trouwens ook prima in de Poelestraat ergens.

Der Witz aan de Grote Markt is ook tof. En vlak buiten het centrum heb je Café de Minnaar, wat echt m’n favoriete café is.
  Eindredactie Games donderdag 20 maart 2025 @ 23:36:21 #106
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_217125145
quote:
80s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Maar waar in Stad moet ik gaan eten? Gewoon een goeie (dag)hap/Italiaan/Aziaat/Griek/whatever

Goeie tips al van Tommeke, sluit me bij het meeste aan :P Ik vind De Uurwerker niet zo geweldig, idd wat overly hip en het publiek was de laatste paar keer dat ik er was ook wel heel erg jong (hoeft geen probleem te zijn natuurlijk) maar rem zelf dan liever bij de Pintelier er tegenover. De Minnaar is top, voor mij één straat van m'n huis dus daar ben ik ook wel eens te vinden, in dezelfde uithoek ook nog Lambik en De Bres. Lambik kun je cheap een daghap krijgen als er plek is, ook leuk buiten zitten als het weer het toelaat. Meer in het centrum is Blocks & Barrels nog wel goed borrelen met lekkere fingerfoods. Oude Wacht is leuk als je buiten kunt zitten

Imono goeie sush/hotpot, Yammy lekker Koreaans :9
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 maart 2025 @ 11:01:11 #107
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_217128200
Eten, naast gegeven tips: Ugly Duck, Bodega y Tapas, en de vier restaurants bij Via Vecchia (Moro, Cervantes, Hemingway's, Boccacio)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_217128209
Die stopborden langs de grachten met die debiele drempels waar iedereen omheen stuurt :')

Goed bedacht weer gemeente
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:29:59 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217133194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eten, naast gegeven tips: Ugly Duck, Bodega y Tapas, en de vier restaurants bij Via Vecchia (Moro, Cervantes, Hemingway's, Boccacio)
Oh die vier en met name Boccacio zijn toch echt heel slecht?
Alles uit de diepvries.

Ik zou die echt nooit aan iemand aanraden. Misschien leuk voor peipjonge studenten ofzo, die het geen moer uitmaakt (want je zit er verder wel gezellig natuurlijk).
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:37:27 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217133334
quote:
80s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.

Borisz, je moet in Groningen al snel reserveren, wil je een plekje hebben. Heeft er soms gewoon mee te maken dat de leuke eettentjes in kleine pandjes zitten. Mocht je kans zien, dan zou ik Gustatio aanraden. Hele goede Italiaan. Geen poespas (en geen pizza). Betere Tijden is ook leuk. Hebben twee vestigingen met iets verschillende kaart. Ook geen poespas, maar wel goed bereid eten met aandacht gemaakt.

Als je pizza wilt: DaVinci staat goed bekend. Thais: ChangTai. Goed kraakvers eten en je betaalt niet de hoofdprijs.

Nou er is zat goeds, maar het is wel een studentenstad, dus je moet even opletten wie je om tips vraagt. Eettentjes komen err hier nog mee weg om alles rechtstreeks vanuit de Sligro te pingen, zolang ze niet duur zijn. Logisch, want de studenten komen dan toch wel. Prima allemaal, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet meer blij van wordt.

Voor bierdrinken zijn hier al hele goede tips gegeven. B:)B

[ Bericht 4% gewijzigd door Duderinnetje op 21-03-2025 19:44:09 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 maart 2025 @ 21:13:38 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217134798
Dude O+
Ja denk daar Grunn niet anders is dan Haarlem. Op maandagavond moet je zelfs boeken, want overal zit het vol.

Nu ga ik alleen en aan reserveren ga ik niet doen. Ik ben er in eerste instantie om te wandelen en een beetje de toerist uit te hangen. Het Forum wil ik nu ook wel eens zien bijvoorbeeld :P
Ik ga niet lang tafelen, maar wil wel goed eten. :). En dat mag van een burger zijn tot een stamppot of phad thai. Maakt mij niet uit. Ik wil gewoon goed eten. :Y) .

Dank voor alle tips. :)
Recensies volgen volgende week zondag denk ik als ik thuis ben. Mn bed staat net buiten het centrum. Mercure Martini Plaza had een goeie deal en daar zit ik wo avond t/m zondagochtend.

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 21-03-2025 21:31:07 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 21 maart 2025 @ 22:40:17 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217136145
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 21:13 schreef borisz het volgende:
Dude O+
Ja denk daar Grunn niet anders is dan Haarlem. Op maandagavond moet je zelfs boeken, want overal zit het vol.

Nu ga ik alleen en aan reserveren ga ik niet doen. Ik ben er in eerste instantie om te wandelen en een beetje de toerist uit te hangen. Het Forum wil ik nu ook wel eens zien bijvoorbeeld :P
Ik ga niet lang tafelen, maar wil wel goed eten. :). En dat mag van een burger zijn tot een stamppot of phad thai. Maakt mij niet uit. Ik wil gewoon goed eten. :Y) .

Dank voor alle tips. :)
Recensies volgen volgende week zondag denk ik als ik thuis ben. Mn bed staat net buiten het centrum. Mercure Martini Plaza had een goeie deal en daar zit ik wo avond t/m zondagochtend.
Alles wat ik noemde, minus Gustatio, kun je proberen op de bonnefooi. Je kan net mazzel hebben natuurlijk, zeker als je niet op een zaterdagavond binnenstapt.

Als je nou echt niets kan vinden, is Cantina Mexicana ook prima! Populair bij studenten, kakkers, yuppen, saaie lullen, lekkere wijven, kortom, iedereen. Behoorlijk groot en ze zouden gemakkelijk een vreetschuur kunnen zijn, maar het eten is écht dikke prima! En je voelt je er ook solo zeker niet verloren.
Belangrijk: het is de enige goede mexicaan in de stad. Niet naar een andere gaan. Niet doen! Dat is allemaal vage shit met kaas en kaas en kaas.

In het forum kan je ook eten, bij NOK. Mooi uitzicht. Kan je je volgens mij qua eten niet echt een buil aan vallen. En dan kan je daarna nog een filmpje pakken in het forum. Of een biertje drinken op het dak, als het terras al open is. Maar dat zal nog wel niet denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217138232
Cantina is idd ook leuk. Wel een beetje een studentikoze vreetschuur vibe, maar wel lekker eten en een volle maag voor een prima prijs. Ik vind Hemingway’s ook erg leuk en goed hoor. Ik heb trouwens een paar jaar terug nog Grieks gegeten bij de Olijfboom in de Steentilstraat. Was verrassend lekker.

Ik reserveerde trouwens ook bijna nooit en zocht op de bonnefooi gewoon iets. Soms duurt dat ff, maar er is altijd wel iets te vinden.
pi_217138234
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou er is zat goeds, maar het is wel een studentenstad, dus je moet even opletten wie je om tips vraagt.
En dan zelf met Cantina komen haha :D
  zaterdag 22 maart 2025 @ 10:51:14 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217140534
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 07:08 schreef Tommeke het volgende:

[..]
En dan zelf met Cantina komen haha :D
Ja! :D
Dat is echt een uitzondering op de regel. O+

Olijfboom ook leuk ja. Geen standaard Griek met bergen vlees ( :r ).
Borisz, als je Grieks wilt is dat wel een aanrader. Heeft twee vestigingen. Even googelen waar je kan zitten (de andere is meer traiterie dacht ik). Qua Griek is ook Taverna Doris een goede optie. Oók geen mixed grill-horror trouwens.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217141088
Komt er nog wel eens ieman bij Lo Stivale in de Ebbingestraat? Dat was vroeger echt geweldig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 22 maart 2025 @ 11:29:48 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217141169
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 11:22 schreef sigme het volgende:
Komt er nog wel eens ieman bij Lo Stivale in de Ebbingestraat? Dat was vroeger echt geweldig.
Dat was vooral beroemd omdat je werd uitgescholden door de eigenaar-chef toch, als je extra kaas vroeg of zo? :D

De recensies waren altijd hilarisch. _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 maart 2025 @ 12:41:56 #118
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_217141744
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Oh die vier en met name Boccacio zijn toch echt heel slecht?
Alles uit de diepvries.

Ik zou die echt nooit aan iemand aanraden. Misschien leuk voor peipjonge studenten ofzo, die het geen moer uitmaakt (want je zit er verder wel gezellig natuurlijk).
Ik moet zeggen dat ik van de 4 nog nooit in Boccaccio heb gegeten. De rest wel en daarbij was het mij niet opgevallen. Oh en Dokjard vergat ik te vermelden.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 13:53:57 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217142576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik van de 4 nog nooit in Boccaccio heb gegeten. De rest wel en daarbij was het mij niet opgevallen. Oh en Dokjard vergat ik te vermelden.
Stomme is dat het wel heel leuk zit, bij Boccacio & co.

Ja Dokjard is een goeie ja!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217146838
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja! :D
Dat is echt een uitzondering op de regel. O+

Helemaal eens hoor!
pi_217150799
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat was vooral beroemd omdat je werd uitgescholden door de eigenaar-chef toch, als je extra kaas vroeg of zo? :D

De recensies waren altijd hilarisch. _O-
Oh dat zou ik niet weten, ik vraag nooit om zoiets en zulke disgenoten heb ik ook nooit. Het was wel een fantastische chef als je ‘m gewoon z’n gang liet gaan, maar het is ruim 30 jaar geleden dat ik er voor het laatst at.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 23 maart 2025 @ 10:13:21 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217151164
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh dat zou ik niet weten, ik vraag nooit om zoiets en zulke disgenoten heb ik ook nooit. Het was wel een fantastische chef als je ‘m gewoon z’n gang liet gaan, maar het is ruim 30 jaar geleden dat ik er voor het laatst at.
Jammer. Het was dé attractie geloof ik, om de briezende Italiaan zijn culinaire erfgoed te zien verdedigen. Ik geloof dat er wel eens mensen huilend van schrik het pand verlieten.

Ik hoor er nooit meer iemand over, in welk opzicht dan ook.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 maart 2025 @ 12:38:11 #123
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_217153056
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2025 23:36 schreef 2dope het volgende:

[..]
Goeie tips al van Tommeke, sluit me bij het meeste aan :P Ik vind De Uurwerker niet zo geweldig, idd wat overly hip en het publiek was de laatste paar keer dat ik er was ook wel heel erg jong (hoeft geen probleem te zijn natuurlijk) maar rem zelf dan liever bij de Pintelier er tegenover. De Minnaar is top, voor mij één straat van m'n huis dus daar ben ik ook wel eens te vinden, in dezelfde uithoek ook nog Lambik en De Bres. Lambik kun je cheap een daghap krijgen als er plek is, ook leuk buiten zitten als het weer het toelaat. Meer in het centrum is Blocks & Barrels nog wel goed borrelen met lekkere fingerfoods. Oude Wacht is leuk als je buiten kunt zitten

Imono goeie sush/hotpot, Yammy lekker Koreaans :9
Oude wachtwoord ga ik nog wel 's heen. Van La Martina ben ik redelijk genezen. In het begin best leuk maar aantal keer toch minder goede ervaringen gehad. Daarnaast 1 v/d bediening zo racistisch als de pest, eigenaar die publiekelijk zijn personeel uitkaffert ( kind van amper 16 ). Neus,ik loop wel een deurtje verder.
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 23 maart 2025 @ 12:46:35 #124
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_217153142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Borisz, je moet in Groningen al snel reserveren, wil je een plekje hebben. Heeft er soms gewoon mee te maken dat de leuke eettentjes in kleine pandjes zitten. Mocht je kans zien, dan zou ik Gustatio aanraden. Hele goede Italiaan. Geen poespas (en geen pizza). Betere Tijden is ook leuk. Hebben twee vestigingen met iets verschillende kaart. Ook geen poespas, maar wel goed bereid eten met aandacht gemaakt.

Als je pizza wilt: DaVinci staat goed bekend. Thais: ChangTai. Goed kraakvers eten en je betaalt niet de hoofdprijs.

Nou er is zat goeds, maar het is wel een studentenstad, dus je moet even opletten wie je om tips vraagt. Eettentjes komen err hier nog mee weg om alles rechtstreeks vanuit de Sligro te pingen, zolang ze niet duur zijn. Logisch, want de studenten komen dan toch wel. Prima allemaal, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet meer blij van wordt.

Voor bierdrinken zijn hier al hele goede tips gegeven. B:)B
ChangTai woon ik op een steenworp afstand vandaan. Heerlijk eten daar !
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 17:23:06 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217221011
@borisz

Wat is het uiteindelijk geworden?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')