Hah weinig verandering doorgemaaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is way back dus nee, ik zou je dus niet herkennen,.
Wie wat waar, ik ?!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:22 schreef Rene het volgende:
Twee jaar geleden mij op de foto gezet. Maar dat wist ik zelf pas achteraf. Heb hem nooit opgemerkt
*Nietz.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hah weinig verandering doorgemaaktkan niet missen
[..]
Wie wat waar, ik ?!
Oh deze, volgens mij herken ik deze foto wel, maar indd niet door mij gemaakt.quote:
Vorig jaar nog, want geen podium op het dok.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:22 schreef Rene het volgende:
Twee jaar geleden heeft Nietz mij op de foto gezet. Maar dat wist ik zelf pas achteraf. Heb hem nooit opgemerkt
Ooooh was vorig jaar. Jeetje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vorig jaar nog, want geen podium op het dok.
Nope, sla ik dit jaar voor de veertigste keer op rij over.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:14 schreef ChipsZak. het volgende:
En @:Alexxxxx kwam hier ook altijd maar die verwacht ik niet op ‘t Noorderzon. Vuige Fries,![]()
.
freecell zit nog altijd onder de naam freecell op FOK! (al post ze zeer weinig)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Van deze groep zou ik alleen TARA, Nietz en freecell (zit volgens mij nu onder een andere naam op FOK?) herkennen,.
Mien God, wát een loser ook weer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, sla ik dit jaar voor de veertigste keer op rij over.
Geweldige Grunneger
*Lyssa,quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik herken op chipszak na niemand buiten context. Misschien ma0k of Tara of Tamar (username vergeten) en bij nietz zou ik vermoedens hebben. DaD misschien nog?
Het gaat prima met ma0kquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
*Lyssa,. Maar zij woont nu in een andere provincie,
.
Hoe gaat het eigenlijk met ma0k?
Jup. Was er vanochtend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:46 schreef Rickocum het volgende:
Weet iemand of de markt vandaag aanwezig is op de vismarkt?
De hele facking week die pauper kei-week. En morgen die pride meuk. Ik wil verdomme mien kruiden ophoal'n.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |