Deze lijkt wel redelijk ok.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:32 schreef Homdeck het volgende:
Zijn er mensen met goede ervaringen met een Groningse aankoopmakelaar?
Boekholt en Partners. Net iets nieuws gekocht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:32 schreef Homdeck het volgende:
Zijn er mensen met goede ervaringen met een Groningse aankoopmakelaar?
Klinkt leuk ! Welke bocht, er zijn er namelijk nogal wat op Noorderzon. Lijkt mij in ieder geval tof om ook 's wat Groninger FOK!kers te ontmoeten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er werd van de week gesproken over afspreken bij de Bocht van Noorderzon. Ik heb er weer zin in om daar mijn jaarlijkse Groningse FOK!ker te treffen
Leuk! Doen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Binnenkort ook naar Noorderzon,. Toch beetje verplicht als Groninger natuurlijk.
Doe het ieder jaar,quote:
Ze zijn al druk bezig met de opbouw, ik moet er iedere dag 2x langs. Wel altijd een leuke periode, hopelijk zit het weer ook mee tegen die tijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe het ieder jaar,. Ben niet voor niets Groninger natuurlijk,
. Heb ook al een kaartje voor een lezing gekocht.
Wie weet treffen we elkaar dit jaar, ik ga dit jaar ook sowieso effe het Plantsoen door.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe het ieder jaar,. Ben niet voor niets Groninger natuurlijk,
. Heb ook al een kaartje voor een lezing gekocht.
Jij afgelopen tijd nog 's in Tante Truus geweest ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ze zijn al druk bezig met de opbouw, ik moet er iedere dag 2x langs. Wel altijd een leuke periode, hopelijk zit het weer ook mee tegen die tijd
Zou wel fijn zijn inderdaad. Maar met zo’n twee weken tijd moet het op zijn minst wel een dagje lekker weer zijn, toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ze zijn al druk bezig met de opbouw, ik moet er iedere dag 2x langs. Wel altijd een leuke periode, hopelijk zit het weer ook mee tegen die tijd
Ga ik jou herkennen,quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wie weet treffen we elkaar dit jaar, ik ga dit jaar ook sowieso effe het Plantsoen door.
[..]
Jij afgelopen tijd nog 's in Tante Truus geweest ?
Haha nee, sowieso niet veel horeca gezien de laatste paar maanden. Al ben ik laatst nog wel bij Cave Oporto geweest, geniaal Portugees restaurant(je) in de Brugstraat. Oh en bij de nieuwe Tapas y Bodega (oude ebbinge) gezeten, was ook wel prima. Voor een bescheiden paar pils zit ik vaker bij Lambik of de Bres met dit weer lekker weerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef Gibson88 het volgende:
Jij afgelopen tijd nog 's in Tante Truus geweest ?
Ah Cave ken ik wel, Tapas y Bodega zit bij mij nu om de hoek Sinds in richting de Oosterhaven woonquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha nee, sowieso niet veel horeca gezien de laatste paar maanden. Al ben ik laatst nog wel bij Cave Oporto geweest, geniaal Portugees restaurant(je) in de Brugstraat. Oh en bij de nieuwe Tapas y Bodega (oude ebbinge) gezeten, was ook wel prima. Voor een bescheiden paar pils zit ik vaker bij Lambik of de Bres met dit weer lekker weer
Jaaaa zin inde!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Binnenkort ook naar Noorderzon,. Toch beetje verplicht als Groninger natuurlijk.
Oh tof, mooie plek. Beetje in de buurt van 't water? Moet wel denk ik?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah Cave ken ik wel, Tapas y Bodega zit bij mij nu om de hoek Sinds in richting de Oosterhaven woonBres en Lambik kom ik zelfden, dan moet ik echt in het Plantsoen zijn, maar vooralsnog wel leuke kroegjes.
Ja absoluut, mag niet klagen !Ja letterlijk de deur en straat uit en ik sta aan het waterquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh tof, mooie plek. Beetje in de buurt van 't water? Moet wel denk ik?
Ja, Bodegas zit bij mij ook om de hoekDie lui hebben inmiddels behoorlijk wat vestigingen
quote:
Dat is way back dus nee, ik zou je dus niet herkennen,quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Geen idee, als je Userfoto's in FOT gevolgd hebt misschien wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |