Ongeveer honderd jaar geleden dronk ik op een dag per week rond 11u des ochtends een citroenjenever in de Drie Gezusters. Dat was toen nog gewoon een (1) normaal cafe voor oude mannetjes waar je de krant kon lezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Niet na 12 uur ‘s ochtends voor mij.
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongeveer honderd jaar geleden dronk ik op een dag per week rond 11u des ochtends een citroenjenever in de Drie Gezusters. Dat was toen nog gewoon een (1) normaal cafe voor oude mannetjes waar je de krant kon lezen.
Ik en mijn vriendin dronken citroenjenever omdat de ober het geen kijk vond als men zou zien dat er meisjes van 17 op dat tijdstip aan de borrel zaten en citroenjenever kon in een ander glas dan de gewone want er zat geen maatdop op. Schonk hij ons een extra grote borrel.
We hadden dan een tussenuur en zo kwamen we dat uur wel door
Ten tijde van die citroenjenevers stond de muur nogquote:
Ach joh, doe je lekker een colaatje o.i.d. hoeft heul geen alcohol in te zitten om een leuke meeting te hebben.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ik van een advocaatje al in de gordijnen zou hangen tegenwoordig. Het is al jaren terug dat ik iets met alcohol heb gedronken.
Jenever, 17 jaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongeveer honderd jaar geleden dronk ik op een dag per week rond 11u des ochtends een citroenjenever in de Drie Gezusters. Dat was toen nog gewoon een (1) normaal cafe voor oude mannetjes waar je de krant kon lezen.
Ik en mijn vriendin dronken citroenjenever omdat de ober het geen kijk vond als men zou zien dat er meisjes van 17 op dat tijdstip aan de borrel zaten en citroenjenever kon in een ander glas dan de gewone want er zat geen maatdop op. Schonk hij ons een extra grote borrel.
We hadden dan een tussenuur en zo kwamen we dat uur wel door
Same.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah ja dan heb ik wel een idee. Ach ik heb vrienden in die leeftijd. Niks aan het handje !
Rekenen kun jij wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Rene het volgende:
[..]
1 jaar.
Dus we schelen 17 jaar. Dus jij bent 35
Beijum moet je dan ook niet willen wonen. Maar da’s wel anders dan de Oosterparkwijk!quote:
I know. I know the drill overtherequote:Op maandag 19 mei 2025 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beijum moet je dan ook niet willen wonen. Maar da’s wel anders dan de Oosterparkwijk!
Ik niet hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie wonen denk ik wel in de "betere" wijken allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |