Zijn ze zo langzamerhand vergeten dat er ook nog gewoon 'volwassen' jongens van hun eigen leeftijd zijn
Dan bedoel ik vooral meisjes(en jongens) van een jaar of 17/18. Ik zelf heb totaal niet het idee dat ik een vriendin wil van een jaar of 14 omdat we dan meer op dezelfde lijn zouden zitten.
Leef je uit met een bReEzAh ChIcKiE moeten we dat dan maar noemen ofzo
Ik hoop dat jullie er nog wat van snappen Ik niet iig
vrouwen................................pff wat zijn ze aantrekkelijk en moeilijk tegelijk
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 11-02-2003 01:34]
quote:meisjes van 17+ ?
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef Conflict het volgende:
Meisjes van 21: Con_flict@hotmail.com
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef Poepoog het volgende:
Lame raden je hebt geen vriendin?
quote:Is wel kut. Begrijp wel wat je bedoelt.
Op dinsdag 11 februari 2003 01:34 schreef PLAE@ het volgende:[..]
![]()
Ben dus gek op een meisje van m'n eigen leeftijd maar die ziet alleen wat in jongens van een jaar of 23 (ik ben 18)
quote:Het gaat toch niet om het innerlijk!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 01:40 schreef SEMTEX het volgende:
Vrouwen zijn geestelijker ouder dan mannen
quote:Vinden ze zelf
I mean.. bullshit.. ik zie mezelf toch echt niet met een breezer sl3tje lopen hoor :S ik bedoel.. ik vind meisjes van een jaar jonger al onder mn niveau..
maar ach ik mag niet klagen.. kep een vriendin en dies 2 dagen ouder dan me beat that!
quote:ik heb een vriendin die 40 jaar ouders is dan ik, tis je moeder
Op dinsdag 11 februari 2003 01:49 schreef Xtecee het volgende:
Hmm vrouwen hebben altijd zon standaard zinnetje klaar.. iets van.. dat ze geestelijk volwassener zijn als jongens van hun leeftijd :SI mean.. bullshit.. ik zie mezelf toch echt niet met een breezer sl3tje lopen hoor :S ik bedoel.. ik vind meisjes van een jaar jonger al onder mn niveau..
maar ach ik mag niet klagen.. kep een vriendin en dies 2 dagen ouder dan me
beat that!
quote:Dat is dus maar de vraag, he. Het is eigenlijk gewoon een gigantisch vooroordeel van meisjes over jongens, waardoor je als jongen altijd veroordeeld bent tot van die onvolwassen, giegelige breezer-dozen van 2 of 3 jaar jonger
Op dinsdag 11 februari 2003 01:53 schreef SEMTEX het volgende:
En het toch gaat het in 80% van de gevallen op.
Maar goed, als je liever vrijgezel blijft
quote:waar komt dat vooroordeel vandaan dan?
Op dinsdag 11 februari 2003 02:09 schreef Miwe het volgende:[..]
Dat is dus maar de vraag, he. Het is eigenlijk gewoon een gigantisch vooroordeel van meisjes over jongens, waardoor je als jongen altijd veroordeeld bent tot van die onvolwassen, giegelige breezer-dozen van 2 of 3 jaar jonger
quote:Tja, waar alle andere vooroordelen ook vandaan komen?
Op dinsdag 11 februari 2003 02:11 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
waar komt dat vooroordeel vandaan dan?
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 02:11 schreef Miwe het volgende:[..]
Tja, waar alle andere vooroordelen ook vandaan komen?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen! En ik vermoed in dit geval nog wel hoger dan 80%.
Vooroordelen zijn trouwens niet altijd negatief, zeker niet als je er geen waardeoordeel aan koppelt. Het is een 'oordeel' van te voren. 'k Zou het liever een verwachting willen noemen. Iets dat aannemelijk is.
[..]
quote:heheheh
Op dinsdag 11 februari 2003 01:42 schreef Conflict het volgende:[..]
Het gaat toch niet om het innerlijk!!!
quote:Dus 80% van de Allochtonen in Nederland zijn criminelen? Want dat is een bestaand vooroordeel en klopt dus blijkbaar voor 80% of meer. Of gelden voor officieel foute vooroordelen andere regels?
En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen!
quote:ik weet het verder ook niet hoor, twas een quote van een homo
Op dinsdag 11 februari 2003 02:16 schreef Miwe het volgende:[..]
Dus 80% van de Allochtonen in Nederland zijn criminelen? Want dat is een bestaand vooroordeel en klopt dus blijkbaar voor 80% of meer. Of gelden voor officieel foute vooroordelen andere regels?
quote:
Vaak (helaas) wel
quote:ja daar heb ik ook wel last van
Op dinsdag 11 februari 2003 03:25 schreef The-What het volgende:[..]
Vaak (helaas) wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |