Zijn ze zo langzamerhand vergeten dat er ook nog gewoon 'volwassen' jongens van hun eigen leeftijd zijn
Dan bedoel ik vooral meisjes(en jongens) van een jaar of 17/18. Ik zelf heb totaal niet het idee dat ik een vriendin wil van een jaar of 14 omdat we dan meer op dezelfde lijn zouden zitten.
Leef je uit met een bReEzAh ChIcKiE moeten we dat dan maar noemen ofzo
Ik hoop dat jullie er nog wat van snappen Ik niet iig
vrouwen................................pff wat zijn ze aantrekkelijk en moeilijk tegelijk
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 11-02-2003 01:34]
quote:meisjes van 17+ ?
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef Conflict het volgende:
Meisjes van 21: Con_flict@hotmail.com
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef Poepoog het volgende:
Lame raden je hebt geen vriendin?
quote:Is wel kut. Begrijp wel wat je bedoelt.
Op dinsdag 11 februari 2003 01:34 schreef PLAE@ het volgende:[..]
![]()
Ben dus gek op een meisje van m'n eigen leeftijd maar die ziet alleen wat in jongens van een jaar of 23 (ik ben 18)
quote:Het gaat toch niet om het innerlijk!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 01:40 schreef SEMTEX het volgende:
Vrouwen zijn geestelijker ouder dan mannen
quote:Vinden ze zelf
I mean.. bullshit.. ik zie mezelf toch echt niet met een breezer sl3tje lopen hoor :S ik bedoel.. ik vind meisjes van een jaar jonger al onder mn niveau..
maar ach ik mag niet klagen.. kep een vriendin en dies 2 dagen ouder dan me beat that!
quote:ik heb een vriendin die 40 jaar ouders is dan ik, tis je moeder
Op dinsdag 11 februari 2003 01:49 schreef Xtecee het volgende:
Hmm vrouwen hebben altijd zon standaard zinnetje klaar.. iets van.. dat ze geestelijk volwassener zijn als jongens van hun leeftijd :SI mean.. bullshit.. ik zie mezelf toch echt niet met een breezer sl3tje lopen hoor :S ik bedoel.. ik vind meisjes van een jaar jonger al onder mn niveau..
maar ach ik mag niet klagen.. kep een vriendin en dies 2 dagen ouder dan me
beat that!
quote:Dat is dus maar de vraag, he. Het is eigenlijk gewoon een gigantisch vooroordeel van meisjes over jongens, waardoor je als jongen altijd veroordeeld bent tot van die onvolwassen, giegelige breezer-dozen van 2 of 3 jaar jonger
Op dinsdag 11 februari 2003 01:53 schreef SEMTEX het volgende:
En het toch gaat het in 80% van de gevallen op.
Maar goed, als je liever vrijgezel blijft
quote:waar komt dat vooroordeel vandaan dan?
Op dinsdag 11 februari 2003 02:09 schreef Miwe het volgende:[..]
Dat is dus maar de vraag, he. Het is eigenlijk gewoon een gigantisch vooroordeel van meisjes over jongens, waardoor je als jongen altijd veroordeeld bent tot van die onvolwassen, giegelige breezer-dozen van 2 of 3 jaar jonger
quote:Tja, waar alle andere vooroordelen ook vandaan komen?
Op dinsdag 11 februari 2003 02:11 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
waar komt dat vooroordeel vandaan dan?
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 02:11 schreef Miwe het volgende:[..]
Tja, waar alle andere vooroordelen ook vandaan komen?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen! En ik vermoed in dit geval nog wel hoger dan 80%.
Vooroordelen zijn trouwens niet altijd negatief, zeker niet als je er geen waardeoordeel aan koppelt. Het is een 'oordeel' van te voren. 'k Zou het liever een verwachting willen noemen. Iets dat aannemelijk is.
[..]
quote:heheheh
Op dinsdag 11 februari 2003 01:42 schreef Conflict het volgende:[..]
Het gaat toch niet om het innerlijk!!!
quote:Dus 80% van de Allochtonen in Nederland zijn criminelen? Want dat is een bestaand vooroordeel en klopt dus blijkbaar voor 80% of meer. Of gelden voor officieel foute vooroordelen andere regels?
En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen!
quote:ik weet het verder ook niet hoor, twas een quote van een homo
Op dinsdag 11 februari 2003 02:16 schreef Miwe het volgende:[..]
Dus 80% van de Allochtonen in Nederland zijn criminelen? Want dat is een bestaand vooroordeel en klopt dus blijkbaar voor 80% of meer. Of gelden voor officieel foute vooroordelen andere regels?
quote:
Vaak (helaas) wel
quote:ja daar heb ik ook wel last van
Op dinsdag 11 februari 2003 03:25 schreef The-What het volgende:[..]
Vaak (helaas) wel
quote:Ja maar jij bent een meisje, dus dat telt niet
Op dinsdag 11 februari 2003 09:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
meisjes zijn in hun gedrag 2 jaar verder dan jongens, heb ik ooit eens een keer moeten leren en ik ben het er definetly (niet goed gespeld, ik weet het wel) mee eens...!!!
quote:gelukkig ben ik 16
Op dinsdag 11 februari 2003 09:25 schreef Frenkie het volgende:
mannen worden worden gewoon aantrekkelijker naar mate ze ouder worden. VOor de dames geldt helaas het tegenovergestelde
quote:Je bent het er mee eens
Op dinsdag 11 februari 2003 09:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
meisjes zijn in hun gedrag 2 jaar verder dan jongens, heb ik ooit eens een keer moeten leren en ik ben het er definetly (niet goed gespeld, ik weet het wel) mee eens...!!!
Wat wel het verschil is. Is dat vrouwen veel meer open zijn in dat soort dingen. En de mannen niet. Het feit dat mannen dat niet doen. Word bestempelt als kinderachtig. Ik ken genoeg vrouwen van m,n eigen leeftijd. Die stukken minder serieus zijn dan ik. Het probleem is dat vrouwen vaak denken dat ze meer serieus zijn dan de mannen. Maar dat is dus niet zo.
Maar het idee dat vrouwen dat wel hebben is door de volgende verklaring.
Vrouwen maken zich veel te druk om dingen. Ze bedenken elk probleem tot op de bodem uit. Ze houden met alles rekening. Want stel dat... Of wat nou als.... Vrouwen houden met alles rekening. En dat doen mannen niet. Dus lijkt het als of de vrouwen 2 jaar voor lopen. Mannen denken. Ag komt wel goed. Nu zeg ik niet dat vrouwen slecht zijn. Ik vind het eigelijk totaal niet verkeerd.
Het is een feit dat vrouwen aan alles denken. Wat erg goed is. Mannen doen dat niet. En wat dat betreft hebben vrouwen een voor sprong.
Maar wanneer lopen vrouwen en mannen dan gelijk??? Of ligt de vrouw altijd 2 jaar voor?
quote:Helaas voor jou blijf je dat niet eeuwig
Op dinsdag 11 februari 2003 09:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
gelukkig ben ik 16
Ik ging met een meisje van 16 ging en heb het er 1,5 jaar mee uitgehouden. Kan niet zeggen dat ik het saai vond. Ik ben nu 20 dus ik was toen 18. Ik denk dat het dus wel klopt.
Ik geloof het wel wat vrouwen zeggen.
Maar mannen zijn slimmer, kunnen beter koken en kunnen beter autorijden
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 02:09 schreef Miwe het volgende:[..]
Dat is dus maar de vraag, he. Het is eigenlijk gewoon een gigantisch vooroordeel van meisjes over jongens, waardoor je als jongen altijd veroordeeld bent tot van die onvolwassen, giegelige breezer-dozen van 2 of 3 jaar jonger
quote:En jullie hebben het over vooroordelen
Op dinsdag 11 februari 2003 02:19 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
ik weet het verder ook niet hoor, twas een quote van een homo
Ik hoor hier mannen zeggen:
Ja, maar jongens zijn ook wel serieus. Daar gaat het helemaal niet om . Mannen lopen rationeel/intelectueel inderdaad niet achter. Sociaal-emotioneel (in de ruimste zin van het woord) wel, en daar gaat het ook om.
quote:.
Op dinsdag 11 februari 2003 10:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pak zelf ook gewoon een chica van een jaartje of vier jonger.
Ik ook. Die oudere willen al meteen kinderen en settelen,
Zaterdag zat ik ff na op het werk en er zat ook 1 cassiere bij! Op een gegeven moment kwamen we ook bij zo'n soort onderwerp en het bleek dat zij een jongen leuk vond. Leuk toch? alleen zij is 17 en hij 16.
Ze vinden elkaar beide erg leuk maar zij wil niks alleen om zijn leeftijd. Ze zij dat ze zich wel een beetje schaamde voor vriendinnen enzo...
Dan komt ze maar bij mij
maar serieus: dat is later wel het gevolg. op elke weduwnaar van 70 vliegen 10 weduwes van 70 af.
quote:Jij laat hem eerst erop kruipen en dan vraag je pas hoe oud hij is?
Op dinsdag 11 februari 2003 10:34 schreef Natalie het volgende:
Och, 't ligt maar net aan de persoon, he? 't Ene meisje valt nu eenmaal op 'oudere' jongens en de ander niet. Lijkt me dat dit niet altijd met leeftijd te maken heeft.
Als je iemand tegenkomt die je leuk vind dan vraag je toch niet meteen naar de leeftijd? Lijkt me stug iig.
quote:Hmm, en jij bespringt meteen de eerste de beste persoon die je leuk vind? Lijkt me ook niet. Maar goed, als jij zo in elkaar steekt dan lijkt t me wel verstandig dat je ff naar de leeftijd informeert indeed.
Op dinsdag 11 februari 2003 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Jij laat hem eerst erop kruipen en dan vraag je pas hoe oud hij is?
quote:wat is er mis aan mijn post?
Op dinsdag 11 februari 2003 10:11 schreef David_Aames het volgende:--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 11 februari 2003 02:19 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]ik weet het verder ook niet hoor, twas een quote van een homo
--------------------------------------------------------------------------------
En jullie hebben het over vooroordelen![]()
quote:moet je dat nu serieus vragen?
Op dinsdag 11 februari 2003 10:48 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
wat is er mis aan mijn post?
Vrouwen hebben inderdaad het grote nadeel dat hoe ouder ze worden hoe lelijker ze worden. Ze worden dik, alles gaat hangen enz.
De meeste mannen vallen stiekem toch op een soort van meisjesfiguur, dus maak je niet druk als je nu nog jong bent over een paar jaar lag je ze allemaal uit als je met een lekker chick rond loopt die 10 jaar jonger is
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:00 schreef David_Aames het volgende:[..]
moet je dat nu serieus vragen?
quote:je weet het zelf niet he?
Op dinsdag 11 februari 2003 11:00 schreef David_Aames het volgende:[..]
moet je dat nu serieus vragen?
[Dit bericht is gewijzigd door Mashimaro_scum_bunny op 11-02-2003 11:33]
quote:
mijn huidige vriend is 8 maanden ouder..dus..dat zegt wel genoeg over die theorie
quote:Hahahaha rekenen is zeker jouw goeiste vak..???
Op dinsdag 11 februari 2003 11:32 schreef amaranta het volgende:
Hierboven schreef iemand dat meisjes 'geestelijk' 2 jaar ouder zijn. Dit klopt...
Toen ik 18 was handhaafde ik die theorie dan ook, ik dacht: mijn vriend moet minstens 2 jaar ouder zijn, maar aangezien hij dan geestelijk weer twee jaar jonger is, moet hij 4 jaar ouder zijn....waardoor hij uiteindelijk weer op een geestelijke leeftijd komt van 2 jaar ouder...
snapsie?
quote:Bullshit eerste klas,.. waar baseer je dat op. Waar baseer je op dat iemand volwassener is dan een ander?
Ik ken zat dames van 20+ die minder verstand hebben als ik. Is het het verstand wat je volwassen maakt? opleiding? denk/werkwijze?
"4 jaar ouder, geestelijk" zeggen ze hier.
Nou, ik denk dat ik eerder op het niveau zit van me eigen leeftijd, als op het niveau van iemand van 15... sorrie hoor.
quote:Maar sociaal-emotioneel is niet enkel ouder.
Op dinsdag 11 februari 2003 10:12 schreef ondersoeker het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad geestelijk gemiddeld een paar jaar ouder.
Die voorsprong behouden ze ook meestal hun hele leven.Ik hoor hier mannen zeggen:
Ja, maar jongens zijn ook wel serieus. Daar gaat het helemaal niet om . Mannen lopen rationeel/intelectueel inderdaad niet achter. Sociaal-emotioneel (in de ruimste zin van het woord) wel, en daar gaat het ook om.
MMMmmmm snappie nou ik niet maar ik vind het best.
En uh over die geestelijke gesteltheid die zo ver boven de mannen grens ligt heb ik maar 1 ding te zeggen. voor sommige dames dan.
WORD IS VOLWASSEN
Mijn indruk is echter dat het de dames die leeftijd als argument gebruiken eerder om de materiële zaken gaat dan om de persoon zelf. Oudere jongens hebben vaak al een baan, een auto, etc. Schijnbaar is dat voor die vrouwen belangrijker.
Anyway; je vind vanzelf iemand die zich daar niet druk om maakt. Een relatie met iemand die als openingszin 'Is dat jouw auto?'gebruikt, wordt toch niks. Trust me
quote:KIJK!!! Deze man, en ik.... zitten op 1 lijn
Op dinsdag 11 februari 2003 12:46 schreef worship het volgende:
Tja, vrouwen zijn meestal eerder volwassen dan jongens, zowel fysiek als mentaal. (Hoewel; tegenwoordig...)
Mijn indruk is echter dat het de dames die leeftijd als argument gebruiken eerder om de materiële zaken gaat dan om de persoon zelf. Oudere jongens hebben vaak al een baan, een auto, etc. Schijnbaar is dat voor die vrouwen belangrijker.
Anyway; je vind vanzelf iemand die zich daar niet druk om maakt. Een relatie met iemand die als openingszin 'Is dat jouw auto?'gebruikt, wordt toch niks. Trust me
quote:Dat klopt, maar sommigen hier zeiden iets van.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:27 schreef paladin het volgende:[..]
Maar sociaal-emotioneel is niet enkel ouder.
quote:Tja als jij zelf volwassen genoeg bent lijkt het mij niet zo moeilijk voor je om aan de meiden te komen. Wij meisjes bepalen altijd heel nauwkeurig of je volwassen genoeg bent of niet
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef PLAE@ het volgende:
Meisjes van tegenwoordig (of misschien vroeger ook wel) hebben het idee dat ze alleen wat serieus kunnen beginnen met jongens van een jaar of 4 ouder, omdat die van hun eigen leeftijd te kinderachtig zijn of iets in die richting.Zijn ze zo langzamerhand vergeten dat er ook nog gewoon 'volwassen' jongens van hun eigen leeftijd zijn
![]()
![]()
![]()
Dan bedoel ik vooral meisjes(en jongens) van een jaar of 17/18. Ik zelf heb totaal niet het idee dat ik een vriendin wil van een jaar of 14 omdat we dan meer op dezelfde lijn zouden zitten.Leef je uit met een bReEzAh ChIcKiE moeten we dat dan maar noemen ofzo
![]()
Ik hoop dat jullie er nog wat van snappenIk niet iig
vrouwen................................pff wat zijn ze aantrekkelijk en moeilijk tegelijk
quote:Ja en taal is zeker jouw sterkste kant
Op dinsdag 11 februari 2003 12:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hahahaha rekenen is zeker jouw goeiste vak..???
quote:Wij jongens,.. (athans, degene die ik ken) knappen af op meisjes die denken "volwassen" te zijn, en meisjes die dom oordelen!
Op dinsdag 11 februari 2003 12:53 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Tja als jij zelf volwassen genoeg bent lijkt het mij niet zo moeilijk voor je om aan de meiden te komen. Wij meisjes bepalen altijd heel nauwkeurig of je volwassen genoeg bent of niet
![]()
quote:Ik ben 17 en heb een vriendje van 25. I don't care!!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef PLAE@ het volgende:
Meisjes van tegenwoordig (of misschien vroeger ook wel) hebben het idee dat ze alleen wat serieus kunnen beginnen met jongens van een jaar of 4 ouder, omdat die van hun eigen leeftijd te kinderachtig zijn of iets in die richting.
Ik zit bij 15/16 jarige jongetjes in de klas en wat zijn dat een jonkies. Als ze uit willen moeten ze toestemming aan hun ouders vragen! Ik mocht op me dertiende al doen en laten wat ik wilde. Dan is het toch logisch dat ik iemand zoek die dat ook doet. Jongens van mijn leeftijd zijn gewoon nog niet volwassen (de meeste dan).
Voor iedereen is dat anders. Maarja, zeur niet. Ga je op iets anders frustreren.
quote:Zekerder van je ¤¤¤¤¤¤¤ ja.
Op dinsdag 11 februari 2003 13:02 schreef Jummy het volgende:[..]
Ik ben 17 en heb een vriendje van 25. I don't care!!!!
Ik voel me gewoon zekerder en beschermder bij een oudere jongen.Ik zit bij 15/16 jarige jongetjes in de klas en wat zijn dat een jonkies. Als ze uit willen moeten ze toestemming aan hun ouders vragen! Ik mocht op me dertiende al doen en laten wat ik wilde. Dan is het toch logisch dat ik iemand zoek die dat ook doet. Jongens van mijn leeftijd zijn gewoon nog niet volwassen (de meeste dan).
Voor iedereen is dat anders. Maarja, zeur niet. Ga je op iets anders frustreren.
quote:Die hebben zelf ook al een auto
Op dinsdag 11 februari 2003 13:05 schreef M4stermind het volgende:
Hmm... volgens mij houdt die vereiste van vrouwen op als ze 20+ zijn want voor zover ik weet gaan de meiden van 20,21,22,23,24 gewoon met jongens/mannen van hun eigen leeftijd.
quote:Heeft niks met geld te maken!
Op dinsdag 11 februari 2003 13:05 schreef EggsTC het volgende:Zekerder van je ¤¤¤¤¤¤¤ ja.
Hier ligt het andersom, hier zijn het de meisjes die voor het donker thuis moeten zijn, en niet alleen uit de discotheek naar huis mogen fietsen.
quote:Misschien niet in de directe zin nee...
Op dinsdag 11 februari 2003 13:07 schreef Jummy het volgende:[..]
Heeft niks met geld te maken!
Ik ben niet zo'n meisje...
En nu woont ze met haar nieuwe vriend in Wassenaar, is gestopt met school en werkt een paar uurtjes per week in zijn restaurant.
quote:Zo jij voelt je wel heel erg aangesproken zeg. Maar even ter verbetering. We hebben het niet over je verstand. Maar meer dat de dames geestelijk meer volgroeid zijn. En natuurlijk geldt dit ook niet voor iedereen, maar het is wel zo. En hier zijn ook ellenlange onderzoeken voor gedaan. Maar ok als je het er niet mee eens bent, dan niet. Je zult het zelf wel merken met jouw relaties tussen de meiden.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:24 schreef EggsTC het volgende:[..]
Bullshit eerste klas,.. waar baseer je dat op. Waar baseer je op dat iemand volwassener is dan een ander?
Ik ken zat dames van 20+ die minder verstand hebben als ik. Is het het verstand wat je volwassen maakt? opleiding? denk/werkwijze?
"4 jaar ouder, geestelijk" zeggen ze hier.
Nou, ik denk dat ik eerder op het niveau zit van me eigen leeftijd, als op het niveau van iemand van 15... sorrie hoor.
quote:Nou zo heb ik dat nog nooit bekeken. En als meisje tussendoor, is dit nou ook niet echt wat ik vaak gehoord zou hebben van de meiden. Dus ik denk dat dit gewoon onzin is.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:46 schreef worship het volgende:
quote:Niet aan gesproken, trying to prevent bullshit, hitting the world
Op dinsdag 11 februari 2003 13:11 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Zo jij voelt je wel heel erg aangesproken zeg. Maar even ter verbetering.
quote:Daar vroeg ik dus over : waar baseer je dat op?
We hebben het niet over je verstand. Maar meer dat de dames geestelijk meer volgroeid zijn.
quote:Heb dat al vaker gemerkt, en iedere keer is de stelling "4 jaar ouder" gigantisch hard op zn bek gegaan.
En natuurlijk geldt dit ook niet voor iedereen, maar het is wel zo. En hier zijn ook ellenlange onderzoeken voor gedaan. Maar ok als je het er niet mee eens bent, dan niet. Je zult het zelf wel merken met jouw relaties tussen de meiden.
En voor degenen die wel wat met een even oud meisje willen. Laat dan zien dat je volwassen bent. ( ik versta hier onder vooral EQ en verantwoordelijkheid)
quote:Ik ben het hier wel mee eens, maar om te zeggen dat ze voor lopen...
Op dinsdag 11 februari 2003 13:16 schreef ondersoeker het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zo een punt van maken.
Waar je op valt daar val je op. Dat een aantal meisjes liever een oudere jongen heeft is hun keuze. Het is trouwens onzin om het bullshit te noemen. Zelfs biologisch lopen vrouwen voor.
quote:Een leraar vertelde mij dit: Kijk eens naar jongens in de puberteit. Een voor een zitten ze in knoop met zichzelf. Meisjes ook op die leeftijd. Maar die praten erover en verwerken veel meer dingen. Waarom denk je is het percentage jongens veel groter op het VMBO dan meisjes? Meisjes zijn echt niet slimmer ofzo, maar jongens hebben een soort blokkade, waardoor ze overal heftiger op reageren. Op latere leeftijd halen jongens hun achterstand wel in, maar tot hun twintigste zijn ze jonger.
Op dinsdag 11 februari 2003 13:15 schreef EggsTC het volgende:
Daar vroeg ik dus over : waar baseer je dat op?
Wat = geestelijke volgroeiing? (Beter verstand, hoger niveau?)
leg dat is ff uit dan.
quote:Inderdaad. En nu niet gaan roepen dat het niet altijd zo is, want er zijn genoeg uitzonderingen ( zeker 10-20%). Maar in het algemeen klopt dit wel. Meisjes trainen dergelijke vaardigheden en dit samen met andere hormonen, andere ontwikkeling van de hersenhelften en sociale rolpatronen krijgen meisjes een voorsprong.
Op dinsdag 11 februari 2003 13:32 schreef Jummy het volgende:[..]
:Kijk eens naar jongens in de puberteit. Een voor een zitten ze in knoop met zichzelf. Meisjes ook op die leeftijd. Maar die praten erover en verwerken veel meer dingen.
Ik merk het vaak genoeg dat meisjes en vrouwen meer om zich heen kijken terwijl mannen hun blikveld veel meer opzichzelf gericht hebben. Had ik vroeger ook hoor (toen ik 15 was)
Onzin, dus!
Ik was al heel vroeg vrij volwassen, maar ik viel niet echt op oudere jongens/mannen. Heb weleens een ouder vriendje gehad, maar niet omdat hij ouder was, maar gewoon omdat hij leuk was. De meeste vriendjes waren toch gewoon van mijn eigen leeftijd.
Mijn man is 5 maanden jonger dan ik.
Als je je als 17/18 jarige gewoon volwassen gedraagt, dan moet het echt niet zo'n probleem zijn om een meisje van je eigen leeftijd te krijgen.
Maar als je nog steeds fanatiek videospelletjes speelt en zo, ja, daar knappen ze op af.
quote:Ik denk dat dat het is ja. Ze willen zich veilig voelen. Want bijna alles meisjes zijn in de pubertijd mega in de knoop met zich zelf. Net als de mannen. En vrouwen zijn ook zo onzeker als de pest. En ik ben het er mee eens dat vrouwen het sneller verwerken. Want zei zijn erg open tegen elkaar.
Op dinsdag 11 februari 2003 13:49 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat meisjes die op oudere jongens vallen een soort veiligheid zoeken, beschermd willen worden. Dus zich eigenlijk onzeker voelen.
Vaak denkt zo'n meisje dat het heel stoer is om een ouder vriendje te hebben.Onzin, dus!
Ik was al heel vroeg vrij volwassen, maar ik viel niet echt op oudere jongens/mannen. Heb weleens een ouder vriendje gehad, maar niet omdat hij ouder was, maar gewoon omdat hij leuk was. De meeste vriendjes waren toch gewoon van mijn eigen leeftijd.
Mijn man is 5 maanden jonger dan ik.
Als je je als 17/18 jarige gewoon volwassen gedraagt, dan moet het echt niet zo'n probleem zijn om een meisje van je eigen leeftijd te krijgen.
Maar als je nog steeds fanatiek videospelletjes speelt en zo, ja, daar knappen ze op af.
quote:Prachtig gezegd
Op dinsdag 11 februari 2003 13:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik denk dat dat het is ja. Ze willen zich veilig voelen. Want bijna alles meisjes zijn in de pubertijd mega in de knoop met zich zelf. Net als de mannen. En vrouwen zijn ook zo onzeker als de pest. En ik ben het er mee eens dat vrouwen het sneller verwerken. Want zei zijn erg open tegen elkaar.
Meisjes gaan op een gegeven moment make-up gebruiken. Daardoor zien ze er vaak ouder uit dan ze zijn, waardoor ze meer in aanraking komen met oudere mensen (jongens) en er meer van ze verwacht wordt dat ze zich volwassener gedragen. Ze passen zich aan aan die verwachting door gedrag van oudere meisjes te kopieren en voila: ze lopen (schijnbaar) 2 jaar voor op de jongens.
quote:Onzin, een mannetje van 14 denkt aan neuken
Op dinsdag 11 februari 2003 14:18 schreef ondersoeker het volgende:
Het startpunt ligt m.i. in het eerder raken in de biologische puberteit
quote:He, wat een voor de hand liggende verklaring, zeg.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:18 schreef ondersoeker het volgende:
Het startpunt ligt m.i. in het eerder raken in de biologische puberteit
Maar dat zal het wel zijn, ja
quote:foute redenatie
Op dinsdag 11 februari 2003 14:22 schreef EggsTC het volgende:[..]
Onzin, een mannetje van 14 denkt aan neuken
een meisje van 14 heeft net dr kut ontdekt
een mannetje van 14 denkt aan neuken
een meisje van 14 doet neuken
quote:Weet niet waar jij je bevind, maar dan is het wel heel bar gesteld met de socialiteit daaro.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
foute redenatie
quote:beetje kort door de bocht mischien
quote:en toch..
Op dinsdag 11 februari 2003 14:27 schreef EggsTC het volgende:[..]
Weet niet waar jij je bevind, maar dan is het wel heel bar gesteld met de socialiteit daaro.
quote:Ik heb het even opgezocht:
"Meisjes beginnen meestal twee jaar eerder met de puberteit dan jongens."
bron:
www.nvsh.nl/Pages/SeksueleInformatie/Seksuelevoorlichting/ Basiskennis2.htm
quote:Hier is het andersom...
Op dinsdag 11 februari 2003 14:35 schreef ondersoeker het volgende:[..]
Ik heb het even opgezocht:
"Meisjes beginnen meestal twee jaar eerder met de puberteit dan jongens."
bron:
www.nvsh.nl/Pages/SeksueleInformatie/Seksuelevoorlichting/ Basiskennis2.htm
quote:Het is wetenschappelijk bewezen, maar misschien staat er een chemische fabriek bij jou in de buurt
Op dinsdag 11 februari 2003 14:48 schreef EggsTC het volgende:[..]
Hier is het andersom...
quote:Het beleid van je ouders is ook lekker een goede maatstaaf voor hoe volwassen je bent
Ik voel me gewoon zekerder en beschermder bij een oudere jongen.Ik zit bij 15/16 jarige jongetjes in de klas en wat zijn dat een jonkies. Als ze uit willen moeten ze toestemming aan hun ouders vragen! Ik mocht op me dertiende al doen en laten wat ik wilde. Dan is het toch logisch dat ik iemand zoek die dat ook doet. Jongens van mijn leeftijd zijn gewoon nog niet volwassen (de meeste dan).
quote:Tja ik ben computer analyst en geen dokter, dus ik kan niet echt in medische termen gaan praten. Maar ik zou zo zeggen lees het boek mannen komen van mars en vrouwen komen van venus. Misschien dat je dan wat wijzer wordt en begrijpt waarom wij vrouwen gewoon eerder volwassen zijn.
Op dinsdag 11 februari 2003 13:15 schreef EggsTC het volgende:
Daar vroeg ik dus over : waar baseer je dat op?
Wat = geestelijke volgroeiing? (Beter verstand, hoger niveau?)
leg dat is ff uit dan.
Maar aardig wat (niet alle natuurlijk) vrouwen van deze leeftijd hebben ook een uiterst onvolwassen trekje, kijk als voorbeeld maar naar het uitgaanscircuit waar 14-jarigen onder de make up met een breezer in de hand de volwassen vrouw aan het uithangen zijn. Dit is GEEN volwassen gedrag, dit is eerder te vergelijken met vadertje-moedertje-spelen. Nou hoeft het natuurlijk niet zo extreem te zijn, er zijn ook zat normalere meiden die in mijn ogen NIET geestelijk volwassen genoemd kunnen worden. Ze zijn oh zo serieus (meer humorloos), en hebben meerdere onvolwassen karaktertrekken, zoals het zeer kinderachtige achter elkaars rug om roddelen, aardig toen tegen iemand die je niet mag om die vervolgens achter haar rug af te kraken, en om on topic te blijven: eisen stellen aan het leeftijdsverschil van een potentiële vriend om vervolgens populair, volwassen, of zelfs "stoer" over te komen met hun 28-jarige vriend
Voordat een hoop flames te verduren krijg wil ik natuurlijk even kwijt dat lang niet alle vrouwen met een oudere vriend onder bovengenoemde opmerking vallen. Tuurlijk kun je ook gewoon vallen op oudere mannen, net zoals ik niet val op jongere meiden. Hetgeen ik hierboven gezegd heb is generaliserend en misschien erg overtrokken, ik weet het. Maar het ging me er even om om een vooroordeel weg te halen: mannelijke pubers zijn NIET per definitie kinderachtig/niet in staat tot de dingen waartoe een oudere jongen wel in staat is. Behalve materiële zaken dan.
Het enige wat ik wil, is dat mensen niet meer aan komen zetten met die achterlijke smoes dat mannen onvolwassener zijn dan vrouwen van dezelfde leeftijd.
Ook is het gewoon een kwestie van kunnen, mooie meisjes kunnen vaak zonder al teveel moeite een ouder vriendje krijgen. Dat ligt heel anders voor jongens.
quote:
Why does a dog lik his balls?
Because he can!
Als jij (als jongen) op je 16e een 18+ jarig vriendin kon krijgen had je dat echt wel gedaan!
quote:jij mocht...doen en laten wat je wilde..toen je 13 was...ik vraag me af of dat wel zo heel fijn is als je hier doet voorkomen
quote:Dit slaat natuurlijk nergens op.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:52 schreef ondersoeker het volgende:[..]
Het is wetenschappelijk bewezen, maar misschien staat er een chemische fabriek bij jou in de buurt
Hier geldt ook de mooie oneliner :
There Are No Absolute Truth´s,
As There Are No Eternal Facts.
[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 11-02-2003 15:14]
quote:juist en als man moet je daar gebruik van maken
Op dinsdag 11 februari 2003 15:07 schreef DaMayan het volgende:
Ook is het gewoon een kwestie van kunnen, mooie meisjes kunnen vaak zonder al teveel moeite een ouder vriendje krijgen. Dat ligt heel anders voor jongens.
quote:ja duh.. i did.
Als jij (als jongen) op je 16e een 18+ jarig vriendin kon krijgen had je dat echt wel gedaan!
Ik snap echt totaal niet waarom 20+ mannen iets willen beginnen met een meisje van 15? Kan iemand mij dit uitleggen vanuit het perspectief van de man
quote:Ik zou ook nix zoeken bij een meid van 15... ze zeggen hier wel dat die meiden even volwassen zijn als een jongen van 20, mijn ex beweest het tegenovergestelde..
Op dinsdag 11 februari 2003 15:22 schreef Toet het volgende:
Je kunt het ook omdraaien..Ik snap echt totaal niet waarom 20+ mannen iets willen beginnen met een meisje van 15? Kan iemand mij dit uitleggen vanuit het perspectief van de man
Die doen alsof een relatie nix waard is, en gaan vreemd bij het leven. Die weten nog niet wat "houden van" betekend. Athans mijn exen, geen aanval op 15/16 jarigen.
quote:Je bent nogal gefrustreerd geloof ik. Waarom? Generaliseren. Dat valt best mee volgens mij als ik zo lees wat anderen hier neerzetten. En nou zou je eigenlijk ook eens alle antwoorden van de dames op een rijtje moeten zetten naast die van die heren. Ga dan eens na wie volwassen antwoorden geeft
Op dinsdag 11 februari 2003 15:22 schreef Toet het volgende:
Je kunt het ook omdraaien..Ik snap echt totaal niet waarom 20+ mannen iets willen beginnen met een meisje van 15? Kan iemand mij dit uitleggen vanuit het perspectief van de man
quote:Wie wil er in godsnaam volwassen worden..??
Op dinsdag 11 februari 2003 15:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ga dan eens na wie volwassen antwoorden geeft
quote:Dus vandaar al die reakties van jouw. Tja als je dat nou eerder verteld had dan hadden we daar rekening mee kunnen houden in onze aanval. Maar ja jongens hey.......
Op dinsdag 11 februari 2003 15:24 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik zou ook nix zoeken bij een meid van 15... ze zeggen hier wel dat die meiden even volwassen zijn als een jongen van 20, mijn ex beweest het tegenovergestelde..
Die doen alsof een relatie nix waard is, en gaan vreemd bij het leven. Die weten nog niet wat "houden van" betekend. Athans mijn exen.
quote:Dat mijn eerste post hier een beetje generaliserend was weet ik, dat heb ik er zelf in vermeld, maar wat was er generaliserend aan deze post
Op dinsdag 11 februari 2003 15:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Je bent nogal gefrustreerd geloof ik. Waarom? Generaliseren. Dat valt best mee volgens mij als ik zo lees wat anderen hier neerzetten. En nou zou je eigenlijk ook eens alle antwoorden van de dames op een rijtje moeten zetten naast die van die heren. Ga dan eens na wie volwassen antwoorden geeft
Ik stel gewoon een vraag: waarom willen veel mannen een vriendin die een paar jaar jonger is.
Dat ik gefrustreerd ben kan kloppen maar dat heeft andere redenen
quote:Ik vind jou grappig
Op dinsdag 11 februari 2003 15:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Dus vandaar al die reakties van jouw. Tja als je dat nou eerder verteld had dan hadden we daar rekening mee kunnen houden in onze aanval. Maar ja jongens hey.......
quote:Ik niet
Op dinsdag 11 februari 2003 15:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind jou grappig
quote:Hou het beide alsjeblieft een beetje gezellig. Of ga buiten spelen ofzo.
Op dinsdag 11 februari 2003 15:33 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik niet
quote:Op ervaring gebaseerde reacties... en niet op een wazige wetenschappelijke gebaseerde theorie, wetenschap word keer op keer onderuit gehaald(als voorbeeld, E=MC²). Zie me oneliner, in vorige reply.
Op dinsdag 11 februari 2003 15:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Dus vandaar al die reakties van jouw. Tja als je dat nou eerder verteld had dan hadden we daar rekening mee kunnen houden in onze aanval. Maar ja jongens hey.......
quote:En op die vraag kan ik je geen antwoordt geven aangezien ik het andersom nooit echt zo bekeken heb. Ik kijk naar het persoon van binnen en of ie nou ouder of jonger is, de tijd zal bewijzen of ie bij me past of niet.
Op dinsdag 11 februari 2003 15:31 schreef Toet het volgende:[..]
Dat mijn eerste post hier een beetje generaliserend was weet ik, dat heb ik er zelf in vermeld, maar wat was er generaliserend aan deze post
Ik stel gewoon een vraag: waarom willen veel mannen een vriendin die een paar jaar jonger is.
Dat ik gefrustreerd ben kan kloppen maar dat heeft andere redenen
quote:Dat zouden meer mensen moeten doen
Op dinsdag 11 februari 2003 15:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
En op die vraag kan ik je geen antwoordt geven aangezien ik het andersom nooit echt zo bekeken heb. Ik kijk naar het persoon van binnen en of ie nou ouder of jonger is, de tijd zal bewijzen of ie bij me past of niet.
quote:Vinden ze zelf.
quote:Dat is ook alleen maar omdat het voor een mannetje moeilijker is om te neuken dan voor een vrouwtje.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
foute redenatie
quote:Vind het triest als een vrouwtje al op dr 14e neukt.
Op dinsdag 11 februari 2003 17:28 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Dat is ook alleen maar omdat het voor een mannetje moeilijker is om te neuken dan voor een vrouwtje.
quote:Ja, maar als meisjes standaard voor 2 jaar oudere jongens gaan, zijn die jongens dus 16 en dat schijnt dan weer een 'normale' leeftijd te zijn om aan seks te beginnen.
Op dinsdag 11 februari 2003 17:29 schreef EggsTC het volgende:[..]
Vind het triest als een vrouwtje al op dr 14e neukt.
Als je vindt dat jongeren geen sex moeten hebben voor hun 16e en meisjes altijd 2 jaar voorlopen op jongens, zouden jongens dus nooit voor hun 18e aan de bak kunnen komen.
quote:En daar heb je nou het antwoord op de vraag. Vrouwen willen oh zo graag volwassen zijn terwijl mannen het liefst kinderen blijven.
Op dinsdag 11 februari 2003 15:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wie wil er in godsnaam volwassen worden..??
En eh voor die meisjes van 17 die denken dat ze met een jongen van 25 op een geestelijk hoger niveau zitten heb ik nieuws. Mannen van 25 zijn nog steeds onvolwassen dus doe geen moeite.
Het hele probleem zit hem niet in volwassen of onvolwassen zijn, mannen staan gewoon wat relaxter in het leven en vrouwen nemen het leven te serieus.
quote:Ach dat moeten ze zelf weten. Als ik het op mijn 14e had kunnen doen had ik het gedaan.
quote:ik vind die gedachte bekrompen
quote:daar zei ik ook niks over. Ik constateerde enkel een feit
Op dinsdag 11 februari 2003 17:28 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Dat is ook alleen maar omdat het voor een mannetje moeilijker is om te neuken dan voor een vrouwtje.
quote:Bij meisjes, is hun maagdelijkheid toch zo "heilig"?
Op dinsdag 11 februari 2003 17:35 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Ach dat moeten ze zelf weten. Als ik het op mijn 14e had kunnen doen had ik het gedaan.
Anyway, die gast nam een keer zijn vriendinnetje mee. Dat was dus een meisje van 13. Zag er idd errug volwassen uit met make-up, minirokje en panties enzo maar toen het allemaal wat te lang duurde en ze weg wilde en haar zin niet kreeg, begon ze te huilen als het kleine kind dat ze dus echt was.
Afgezien van het feit dat ik dit een buitengewoon trieste ervaring vond en het leeftijdsverschil wel errug groot was, geeft het imo wel aan dat mensen zich nog wel eens verkijken op hun eigen volwassenheid en die van hun partner.
quote:ben je moslim ofzo..??
Op dinsdag 11 februari 2003 17:37 schreef EggsTC het volgende:[..]
Bij meisjes, is hun maagdelijkheid toch zo "heilig"?
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:06 schreef Toet het volgende:
Ik ben het totaal niet eens met de stelling dat vrouwen van bijv. 17 meer volwassen zouden zijn dan jongens van 17. En dan kun je met mooie verhalen van professoren komen wat je wilt, maar het gaat er bij mij niet in. "Volwassenheid" is een relatief begrip. Sowieso, wanneer ben je geestelijk volwassen? Als je geen flauwe grappen meer maakt, als je constant pretentieus, met een air, "volwassen zit te wezen"? Dat zie ik in ieder geval wel vaak. Laat er geen misverstand over bestaan: puberende jongens op de middelbare school die irritant zitten te klieren, zijn niet per se minder volwassen. Ze zijn gewoon lol aan het maken, en denken niet constant: "oh jee sta ik nu niet voor lul? Straks heb ik nog een deuk in mijn imago". Je weet niet wat er in ze omgaat. Natuurlijk zijn er gasten die gewoon niet serieus kunnen doen, en dat zie je inderdaad minder bij vrouwen.Maar aardig wat (niet alle natuurlijk) vrouwen van deze leeftijd hebben ook een uiterst onvolwassen trekje, kijk als voorbeeld maar naar het uitgaanscircuit waar 14-jarigen onder de make up met een breezer in de hand de volwassen vrouw aan het uithangen zijn. Dit is GEEN volwassen gedrag, dit is eerder te vergelijken met vadertje-moedertje-spelen. Nou hoeft het natuurlijk niet zo extreem te zijn, er zijn ook zat normalere meiden die in mijn ogen NIET geestelijk volwassen genoemd kunnen worden. Ze zijn oh zo serieus (meer humorloos), en hebben meerdere onvolwassen karaktertrekken, zoals het zeer kinderachtige achter elkaars rug om roddelen, aardig toen tegen iemand die je niet mag om die vervolgens achter haar rug af te kraken, en om on topic te blijven: eisen stellen aan het leeftijdsverschil van een potentiële vriend om vervolgens populair, volwassen, of zelfs "stoer" over te komen met hun 28-jarige vriend
Voordat een hoop flames te verduren krijg wil ik natuurlijk even kwijt dat lang niet alle vrouwen met een oudere vriend onder bovengenoemde opmerking vallen. Tuurlijk kun je ook gewoon vallen op oudere mannen, net zoals ik niet val op jongere meiden. Hetgeen ik hierboven gezegd heb is generaliserend en misschien erg overtrokken, ik weet het. Maar het ging me er even om om een vooroordeel weg te halen: mannelijke pubers zijn NIET per definitie kinderachtig/niet in staat tot de dingen waartoe een oudere jongen wel in staat is. Behalve materiële zaken dan.
Het enige wat ik wil, is dat mensen niet meer aan komen zetten met die achterlijke smoes dat mannen onvolwassener zijn dan vrouwen van dezelfde leeftijd.
quote:Dan komt omdat ze dat te horen krijgen van hun pappa en van mannen in het algemeen. Dat komt omdat mannen jaloers zijn en het liefst zien dat een vrouw alleen met hun sex heeft.
Op dinsdag 11 februari 2003 17:37 schreef EggsTC het volgende:[..]
Bij meisjes, is hun maagdelijkheid toch zo "heilig"?
quote:
als je constant pretentieus, met een air, "volwassen zit te wezen"? Dat zie ik in ieder geval wel vaak.
Ik heb ook wel oudere vriendjes gehad, maar ben ook verliefd geweest op even oude en ook op jongere jongens. Nu heb ik een vriend die vier jaar ouder is, maar dat weten de meeste mensen niet eens, want hij ziet er jonger uit dan hij is. En een auto hebben we al helemaal niet (ik niet eens een rijbewijs )
Nee, maar goed...mensen die zichzelf zo vreselijk volwassen vinden vind ik ook niet leuk.
quote:idat horen ze van hun pappie omdayt pappie zelf de eerste wil zijn
Op dinsdag 11 februari 2003 17:48 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Dan komt omdat ze dat te horen krijgen van hun pappa en van mannen in het algemeen. Dat komt omdat mannen jaloers zijn en het liefst zien dat een vrouw alleen met hun sex heeft.
* Frenkie heeft het verkeerd geinterpreteerd denk ik zo
quote:Dit is iets wat ik al jaren in mijn hoofd heb inderdaad. Overigens is ''puberteit' een 19e eeuws onderscheid dat voor die tijd niet bestond. Elke levensfase kent zo haar makken en zo ook puberteit.
Ik ben het totaal niet eens met de stelling dat vrouwen van bijv. 17 meer volwassen zouden zijn dan jongens van 17. En dan kun je met mooie verhalen van professoren komen wat je wilt, maar het gaat er bij mij niet in. "Volwassenheid" is een relatief begrip. Sowieso, wanneer ben je geestelijk volwassen? Als je geen flauwe grappen meer maakt, als je constant pretentieus, met een air, "volwassen zit te wezen"? Dat zie ik in ieder geval wel vaak. Laat er geen misverstand over bestaan: puberende jongens op de middelbare school die irritant zitten te klieren, zijn niet per se minder volwassen. Ze zijn gewoon lol aan het maken, en denken niet constant: "oh jee sta ik nu niet voor lul? Straks heb ik nog een deuk in mijn imago". Je weet niet wat er in ze omgaat. Natuurlijk zijn er gasten die gewoon niet serieus kunnen doen, en dat zie je inderdaad minder bij vrouwen.Maar aardig wat (niet alle natuurlijk) vrouwen van deze leeftijd hebben ook een uiterst onvolwassen trekje, kijk als voorbeeld maar naar het uitgaanscircuit waar 14-jarigen onder de make up met een breezer in de hand de volwassen vrouw aan het uithangen zijn. Dit is GEEN volwassen gedrag, dit is eerder te vergelijken met vadertje-moedertje-spelen. Nou hoeft het natuurlijk niet zo extreem te zijn, er zijn ook zat normalere meiden die in mijn ogen NIET geestelijk volwassen genoemd kunnen worden. Ze zijn oh zo serieus (meer humorloos), en hebben meerdere onvolwassen karaktertrekken, zoals het zeer kinderachtige achter elkaars rug om roddelen, aardig toen tegen iemand die je niet mag om die vervolgens achter haar rug af te kraken, en om on topic te blijven: eisen stellen aan het leeftijdsverschil van een potentiële vriend om vervolgens populair, volwassen, of zelfs "stoer" over te komen met hun 28-jarige vriend
Volwassen dient als onderscheid tussen zelfvoorzienend en hand op houdend vaak en als distinctie tussen 'generaties'. Ik zou mensen van 40 niet per se volwassener willen noemen dan mensen van 17, enkel meer aangepast aan de omgang met andere mensen.
Volwassenheid kent geen duidelijke definitie en is zodoende een 'leeg' begrip die te pas en te onpas wordt gebruikt. Om nu terug te komen om de vraagstelling.
Ik heb ook een jongere vriendin...:W Is daar iets mis mee?
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:48 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Dan komt omdat ze dat te horen krijgen van hun pappa en van mannen in het algemeen. Dat komt omdat mannen jaloers zijn en het liefst zien dat een vrouw alleen met hun sex heeft.
quote:In sommige gevallen wel ja :-)
Op dinsdag 11 februari 2003 17:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
idat horen ze van hun pappie omdayt pappie zelf de eerste wil zijn
* Frenkie heeft het verkeerd geinterpreteerd denk ik zo
Maar goed de papa zal andere redenen hebben dan de overige mannen. Pappa's willen dat graag omdat ze zelf weten wat een zwijnen mannen kunnen zijn omdat ze vaak zelf ook een zwijn zijn :-)
quote:HEHEHE ja waarom denk je dat ze eerder rimpels krijgen en er eerder ouder uit zien. IK weet wel vrouwen hoe jullie jonger er uit kunnen zien. Denk niet zo oud
quote:Er is trouwens ooit eens onderzocht op welke leeftijd vrouwen gemiddeld op hun mooist zijn. Dat is dus op hun dertiende
Op dinsdag 11 februari 2003 18:01 schreef JoeyB het volgende:[..]
HEHEHE ja waarom denk je dat ze eerder rimpels krijgen en er eerder ouder uit zien. IK weet wel vrouwen hoe jullie jonger er uit kunnen zien. Denk niet zo oud
quote:Breezah!!!!!!! tis niet te geloven dat meiden van 13 er gewoon ouder uit zien dan ikzelf. Maar hoe veel ouder dan ook.
Op dinsdag 11 februari 2003 18:02 schreef Miwe het volgende:[..]
Er is trouwens ooit eens onderzocht op welke leeftijd vrouwen gemiddeld op hun mooist zijn. Dat is dus op hun dertiende
Daarna is het een aflopende zaak
quote:Nee, en al zou dat zo zijn?
Op dinsdag 11 februari 2003 17:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
ben je moslim ofzo..??
quote:WHAHAHAHAHA
HEHEHE ja waarom denk je dat ze eerder rimpels krijgen en er eerder ouder uit zien. IK weet wel vrouwen hoe jullie jonger er uit kunnen zien. Denk niet zo oud
quote:Ja, lach maar. Waarom denk je dat mannen er steeds beter gaan uitzien naarmate ze ouder worden? Omdat ze steeds kinderachtiger worden!!
Op dinsdag 11 februari 2003 18:07 schreef EggsTC het volgende:[..]
WHAHAHAHAHA
quote:Tja, als vrouwen grijs haar hebben zijn ze oud.
Pfff, stelletje ouwe bokken!
quote:Ja, maar dat moet ook wel. Als vrouw zijnde kan je je grijze haar verven en niemand zegt er wat van. Als je dat als man doet, gaat iedereen achter je rug om lopen gniffelen.
Op dinsdag 11 februari 2003 18:17 schreef Gia het volgende:[..]
Tja, als vrouwen grijs haar hebben zijn ze oud.
Als mannen grijs haar hebben zijn ze gedistingeerd.Pfff, stelletje ouwe bokken!
quote:Niet mee eens. Een lijn is recht en zal altijd recht blijven.
Op dinsdag 11 februari 2003 15:13 schreef EggsTC het volgende:[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op.
Het gaat over "dat meisjes GEESTELIJK 4 jaar ouder zijn" als jongens.. pubertijd = lichamelijk. Je lichaam verandert, dit gebeurt misschien eerder en is misschien wetenschappelijk bewezen.
De ontwikkeling van een geest daarentegen, kan nooit wetenschappelijk bewezen worden, de wetenschap weet niet eens uit wat voor materie je geest bestaat, laat staan dat ze weten hoe dat ding werkt!Hier geldt ook de mooie oneliner :
There Are No Absolute Truth´s,
As There Are No Eternal Facts.
Ik geloof erin dat je een menselijk brein volledig kan analyseren en precies de enzymenaanmaak kan zien en voorspellen. Dan zou je dus zelf de impulsen kunnen invoeren en voorspellen hoe iemand erop reageert. Dat is just a matter of time.
quote:Bullshit,
Op dinsdag 11 februari 2003 18:33 schreef Ludwig het volgende:[..]
Niet mee eens. Een lijn is recht en zal altijd recht blijven.
Ik geloof erin dat je een menselijk brein volledig kan analyseren en precies de enzymenaanmaak kan zien en voorspellen. Dan zou je dus zelf de impulsen kunnen invoeren en voorspellen hoe iemand erop reageert. Dat is just a matter of time.
Tuurlijk kan je een beweging bepalen doormiddel van pulsen, je hersenen sturen ook pulsen om bewegingen te maken, maar dat heeft niets te maken met de manier waarom je nadenkt, of je emoties zijn.
quote:De wereld is ook plat
Op dinsdag 11 februari 2003 18:33 schreef Ludwig het volgende:[..]
Niet mee eens. Een lijn is recht en zal altijd recht blijven.
quote:Bewezen?? Wanneer dan?
Op dinsdag 11 februari 2003 18:32 schreef Jummy het volgende:
Oké jongens, jullie zullen het er toch niet mee eens zijn. Meisjes zijn nou eenmaal geestelijk iets ouder dan jongens (vier jaar is misschien een beetje overdreven)! Het is nu al 0,0000000 keer bewezen. Meisjes zoeken graag iemand die op dezelfde golflengte zit. En natuurlijk telt dat niet voor iedereen EggsTC. Jij basseerd het op ervaring, maar ik vraag je af in wat voor wereld jij dan leeft.
Per persoon zijn er zoooooo ontzettend veel verschillen.
Sommige meisjes zijn nu eenmaal volwassener dan andere meisjes van dezelfde leeftijd. En geestelijk toch ook ouder dan jongens, dat heeft nu eenmaal ermee te maken dat meisjes eerder in de pubertijd raken.
Als de jongens nog met de GIJoe's en Transformers zijn aan het spelen, spuit het bloed bij de meisjes er beneden uit en beginnen ze borsten te krijgen.
Dat is nu eenmaal een feit.
Leeftijd is gewoonweg een getal, meer niet.
Kijk maar naar mij, ben 20, maar voel me absoluut niet zo "oud".
quote:Deze verdient in mijn ogen een mooie 'bump'
quote:Oke, en leg mij dan nu maar eens uit waarom mijn ex-vriendinnetje 27 was (ik was 22).
Oké jongens, jullie zullen het er toch niet mee eens zijn. Meisjes zijn nou eenmaal geestelijk iets ouder dan jongens (vier jaar is misschien een beetje overdreven)! Het is nu al 2385419075 keer bewezen. Meisjes zoeken graag iemand die op dezelfde golflengte zit. En natuurlijk telt dat niet voor iedereen EggsTC. Jij basseerd het op ervaring, maar ik vraag je af in wat voor wereld jij dan leeft.
quote:Ehm ze was pedo?
Op dinsdag 11 februari 2003 19:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Oke, en leg mij dan nu maar eens uit waarom mijn ex-vriendinnetje 27 was (ik was 22).
bewijzen daarvoor graag, want die schijn jij te hebben.
quote:zovaak bewezen?
Oké jongens, jullie zullen het er toch niet mee eens zijn. Meisjes zijn nou eenmaal geestelijk iets ouder dan jongens (vier jaar is misschien een beetje overdreven)! Het is nu al 2385419075 keer bewezen. Meisjes zoeken graag iemand die op dezelfde golflengte zit. En natuurlijk telt dat niet voor iedereen EggsTC. Jij basseerd het op ervaring, maar ik vraag je af in wat voor wereld jij dan leeft.
Naja, ik kap ff met dit topic... klinklare onzin.
Ongeveer de grootste bullshit die ik heb gehoord!
[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 12-02-2003 08:55]
quote:Uitzondering?
Oke, en leg mij dan nu maar eens uit waarom mijn ex-vriendinnetje 27 was (ik was 22).
quote:ms was ze meer het moederlijke type
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 01:53 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
ms was ze meer het moederlijke type
quote:Of ze zag ook het onzin in van dit topic.
Op woensdag 12 februari 2003 01:53 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
ms was ze meer het moederlijke type
quote:
Er is trouwens ooit eens onderzocht op welke leeftijd vrouwen gemiddeld op hun mooist zijn. Dat is dus op hun dertiende
quote:Maand ouder dan ik (eigenlijk zelfs maand en 13 dagen
Op dinsdag 11 februari 2003 01:49 schreef Xtecee het volgende:
maar ach ik mag niet klagen.. kep een vriendin en dies 2 dagen ouder dan mebeat that!
[edit]
F*ck, late reactie
[/edit]
Samenvattend komt het er volgens mij op neer dat het gaat om gedrag. Niet om je leeftijd, maar om hoe je je gedraagt. En ook hoe de de dame in kwestie zich gedraagt... Is ze op zoek naar een oudere jongen zodat ze zich zekerder voelt, of omdat hij meer/betere bezittingen heeft dan is zij zelf waarschijnlijk minder 'volwassen'.
Ik vind het spelen van games e.d. overigens een waardeloze maat voor het meten van 'volwasssenheid'. Ik ken mensen die 30 zijn en iedere vrijdag met een groepje gaan 'lannen' (wat dat ook mag zijn), maar die je wel serieus nemen en hun zaakjes thuis (huis, baan, auto) goed voro elkaar hebben. Ik ken (helaas) ook mensen die 30 zijn en anderen in elkaar slaan omdat ze de manier waarop die naar hem/haar keken niet aanstond. De tweede groep mensen noemt de eerste groep mensen vaak kinderachtig, iets dat eerder andersom het geval is.
quote:Fout, niet 13 maar 17
Eigenlijk best kinderachtig he ??
Wij mannen geven toe van ok ok we zijn het zelfde als het vrouwelijke geslacht. EN wie doen er nu kinderachtig. JA HIEr he! Het vrouwelijk geslacht.
NEe maar zoals er door Toet al gezegd werd leeftijd is en relatief begrip. Hij bewoord in zijn stuk alles heel goed
quote:Zoals Worship dus al zegt, het hangt af van je gedrag. Ongeveer 2 maanden geleden heb ik iets gehad met een meisje dat een jaar ouder is als mij...(zij was al een tijdje 18 en ik net maandje 17)
Op woensdag 12 februari 2003 14:25 schreef worship het volgende:
...Samenvattend komt het er volgens mij op neer dat het gaat om gedrag. Niet om je leeftijd, maar om hoe je je gedraagt. En ook hoe de de dame in kwestie zich gedraagt... Is ze op zoek naar een oudere jongen zodat ze zich zekerder voelt, of omdat hij meer/betere bezittingen heeft dan is zij zelf waarschijnlijk minder 'volwassen'....
Vrouwen denken dat ze volwassen zijn. Terwijl ze nog gewoon als een stelletje schoolmeisje gedragen! Wat bepaald dat jij volwassener bent dan een ander. Helemaal niks en zoals ik ook al velen malen hier voor is genoemd zo je er dus van uit gaan dat een jongen van 18 met een meisje van 14 zo moeten gaan. Nou dat wordt dan gezellig met de barbies spelen.
Ik kan maar 1 ding zeggen voor de vrouwen die zo denken. Als je een jongen/man tegenkomt van jouw leeftijd heb dan niet een vooroordeel want je zult je verbazen als je met die jongen/man gaat praten onder 4 ogen dat ze net zo volwassen zijn als jezelf!
quote:Bullshit... jullie vrouwen zijn wel trots op dat cliche of niet? En al die nichterige huismannetjes maar lekker met jullie mee blaten....
quote:Hmm, da´s een heel afwijkend reply als in dat andere topic
Op maandag 10 maart 2003 11:27 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Bullshit... jullie vrouwen zijn wel trots op dat cliche of niet? En al die nichterige huismannetjes maar lekker met jullie mee blaten....
Wij denken over al niet zo moeilijk over, dat is het verschil... maar om dat nu "geestelijk ouder" te noemen..... "mannen leven makkelijker dan vrouwen" dat zou een betere relativatie zijn....
quote:Vind je? Op welk vlak spreek ik mezelf tegen dan?
Op maandag 10 maart 2003 11:29 schreef EggsTC het volgende:[..]
Hmm, da´s een heel afwijkend reply als in dat andere topic
Ik voel me meer aangetrokken tot wat oudere vrouwen (t.o.v. mijn leeftijd) omdat deze serieuzer zijn en toch een andere kijk hebben op dingen, maar goed ik eindig toch vaak met de jongeren omdat deze wat meer initiatief tonen en er vaak toch best leuk uitzien
Meiden: kijk eens verder dan de leeftijd, probeer een jongen eens te leren kennen voordat je hem afwijst "omdat hij onvolwassen is". Ik merk zelf bij mijn huisgenoten (2 meiden van 18) dat ze een stuk minder volwassen zijn dan ik, maar van zichzelf vinden dat ze dat wel zijn. (Ze hebben ook beide een vriendje van een jaar of 24).
Frustratie, aaaargh!
quote:Zie het als een uitdaging om dat "probleem" te overwinnen. Maar blijf wel jezelf in de grote lijn.
Op dinsdag 11 februari 2003 01:34 schreef PLAE@ het volgende:[..]
![]()
Ben dus gek op een meisje van m'n eigen leeftijd maar die ziet alleen wat in jongens van een jaar of 23 (ik ben 18)
Datgene wat je bedoeld gebeurd al heeeel lang. Sinds de verwerving van primaire levensbehoeften geen probleem meer was en "men" zich meer bezig kon houden met secundaire en tertiare.
quote:Een vrij stereotiep beeld dat vrouwen geestelijker ouder zouden zijn als mannen. Mijns inziens hebben mannen het op die leeftijd gewoon over andere dingen dan vrouwen.
Op dinsdag 11 februari 2003 01:53 schreef SEMTEX het volgende:
En het toch gaat het in 80% van de gevallen op.
Maar goed, als je liever vrijgezel blijft
Volgens mij heeft het meer te maken met de aantrekkingskracht van een oudere man. Een oudere man heeft veel meer 'mannelijk' sexappeal dan een jong pikkie van 18 ( no offence)
Op een groter abstractieniveau --> omschrijf ' volwassen'
quote:Ben je toch wetenschappelijk bezig hoor, op basis van empirie
Op dinsdag 11 februari 2003 15:36 schreef EggsTC het volgende:[..]
Op ervaring gebaseerde reacties... en niet op een wazige wetenschappelijke gebaseerde theorie, wetenschap word keer op keer onderuit gehaald(als voorbeeld, E=MC²). Zie me oneliner, in vorige reply.
Als jongens van 14-25 kinderachtig doen, dan is dat puur voor fun te maken, meer niet. Ze kunnen best volwassen doen, als het moet.
Meisjes schamen zich nogal snel, en willen zich graag volwassen voordoen.
Als ze thuis zijn, of ergens vertrouwd, dan zijn ze net zo kinderachtig als hun mannelijke concurrenten.
Ik zie er zelf ook erg tegenop om 20 te worden, dat klinkt al zo oud!! Daarom wil ik ook geen jongen die 20 of ouder is.
Door jongere jongens voel ik me ook jonger. Ik word meestal ook jonger geschat, de meesten denken dat ik 17 ben.
Maar ik kan me niet voorstellen dat een jongen van 18 een meisje van 14 wil... of een meisje van 18 een jongen van 22 wil...
quote:Ik (vrouw) heb 6 maanden iets gehad met een jongen die een jaar jonger was als mij....
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef PLAE@ het volgende:Zijn ze zo langzamerhand vergeten dat er ook nog gewoon 'volwassen' jongens van hun eigen leeftijd zijn![]()
![]()
![]()
Grtx
die hele setup van 'meisjes zijn geestelijk 2 jaar verder'
load of bull if you ask me
wat ik vooral zie bij meisjes van 16/17 dat ze zich uit onzekerheid een 'volwassen' houding aannemen, die houding is er dan van dat puberale ge-emmer 'ik ben uniek, iedereen moet naar mij luisteren; wat ik meemaak maakt niemand anders mee' - komt een beetje m'n keel uit maargoed, je prikt zo door die houding heen (figuurlijk dan he; ik wil hier als ex-lurker/n00b niet gelijk de naam hebben van gestoorde pervert) en dan zijn 't gelijk weer van die stamelende onzekere pubertjes...
just my 2 cents,
oh en persoonlijk
doe mij maar vrouwen van 1 / 2 jaar ouder
quote:Theorie en Feit zijn 2 compleet verschillende dingen.
Op maandag 17 maart 2003 10:34 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ben je toch wetenschappelijk bezig hoor, op basis van empirie
en ik denk dat, de opmerking eerder hier geplaatst, dat oudere mannen meer mannelijk sex appeal hebben idd de grootse reden is dat meisjes een oudere kerel leuk vinden.
en btw status symbool bedenk eens waarom dat begrip bestaat
je wil alleen maar indruk maken op de vrouwen met je status, zo van ik ebn veel beter dan die andere mannen. dus daaruit concludeer ik dat vrouwen wel degelijk materialistisch ingesteld zijn alleen moet de man het nou ook weer niet overdoen.
last but not least ik vind het alleen maar leuk dat jongere meisjes wanhopig zoeken naar oudere jongens...
die zijn nl lekker om er eens een paar keer overheen te gaan en dan daarna naar een meisje die wat meer van mijn leeftijd is te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |