Sas is alleen bezig met Sasquote:Op maandag 17 april 2023 15:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft niets gemerkt, en toch zien wij dat Bern zichzelf niet meer is en er een beetje doorheen zit
onder drukquote:Op maandag 17 april 2023 16:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Meer een snelkookpan dus??? want anders zie ik de meerwaarde er niet van daar.
Is kenzi al meer geld wezen eisen voor haar evenement ?quote:
Dan zal het idd niet zo lang duren voordat het vlees gaar is en begrijp ik de keuze voor zo;n pan daar. Ook zie ik ze veel kip erin doen en dan pulled chicken maken, lekker snel gaar dus.quote:Op maandag 17 april 2023 16:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
onder druk![]()
jw weer aan t tafeltennissen . nu met z'n blouse half open
je papillen zitten in je tong en je hersenen registreren hetquote:Op maandag 17 april 2023 16:08 schreef schizolientje het volgende:
je smaakpapillen zitten in je hersenen volgens Babette. Die moet opnieuw naar school
het eerste recept wat ik tegenkom is zonder bier maar met azijnquote:Op maandag 17 april 2023 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me nou even de les lezen?
[ afbeelding ]
Kenzy is moe,je weet toch?quote:Op maandag 17 april 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is kenzi al meer geld wezen eisen voor haar evenement ?
Ze had ook liever willen hangen dan tape plakken. Dodelijk vermoeiend, zo'n jonge griet en altijd moequote:
Ja, want in de kant en klare zat maar 48% vlees zei Wendyquote:Op maandag 17 april 2023 15:43 schreef engine het volgende:
Ik zag wel lappen vlees in de pan liggen. Gaan ze het toch zelf maken?
quote:Op maandag 17 april 2023 16:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik zal er vast heel blij mee zijn
Op een bepaalde manier gaan je hersenen er wel op achteruit als je daar eenmaal zit want je bent qua infostroom erg beperktquote:Op maandag 17 april 2023 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha gaat ze weer weet je, je smaakpapillen zitten in je hersenen tegen Sas, ik vraag mij af tegen hoeveel mensen ze dit nog kan zeggen voordat iemand haar tegenspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |