Of jutten in Hawaiiquote:Op maandag 17 april 2023 14:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er straks wel wat op het strand van Boca Chica te vinden zijn.
Die staat gewoon in de webshopquote:Op maandag 17 april 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wil zo'n plushieVoor mijn kleindochter maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
![]()
Ik wil ook wel lid worden maar ook geen idee hoe dat moet vanuit NL
Die is coolquote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die staat gewoon in de webshopJe hoeft niet lid te worden
https://shop.nasaspacefli(...)ship-fullstack-plush
Ik ben tijdelijk lid ,maar ik snap dat bestellen nietquote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die staat gewoon in de webshopJe hoeft niet lid te worden
https://shop.nasaspacefli(...)ship-fullstack-plush
Gewoon in je mandje stoppen en afrekenenquote:Op maandag 17 april 2023 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben tijdelijk lid ,maar ik snap dat bestellen niet
Ja dohquote:Op maandag 17 april 2023 14:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gewoon in je mandje stoppen en afrekenen
Wat snap je niet dan?quote:Op maandag 17 april 2023 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja doh![]()
Grapjas![]()
Dus maar hij ziet er tof uit
Eens kijken of dat op z'n plek blijft in zero gquote:
Sowieso betalen bijvoorbeeld , dollar gedoe . Ik hou het bij kijkenquote:
Creditcard is het makkelijkste maar het kan ook met Google Pay. Dat is gewoon met je google accountquote:Op maandag 17 april 2023 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso betalen bijvoorbeeld , dollar gedoe . Ik hou het bij kijken
Ik ga me daar volgende week eens in verdiepen, wilde ook lid worden maar snapte niets van dat betalenquote:Op maandag 17 april 2023 15:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Creditcard is het makkelijkste maar het kan ook met Google Pay. Dat is gewoon met je google accountEn het omrekenen naar Euro gaat automatisch.
Ruim 2x meer power dan Saturn 5quote:Op maandag 17 april 2023 15:01 schreef StephanL het volgende:
Had het toch goed gelezen, grootste raket ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |