Van wat ik begrijp wel een landingsburn, maar daarna gewoon in het waterquote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef StephanL het volgende:
Hij gaat neer storten weer, begrijp ik dat nou goed of een gecontroleerde landing?
De booster doet wel een landingsburn op zee, de ship niet.quote:Op maandag 17 april 2023 14:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp wel een landingsburn, maar daarna gewoon in het water
De booster maakt een gecontroleerde landing in zee en het schip stort neer in zee.quote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef StephanL het volgende:
Hij gaat neer storten weer, begrijp ik dat nou goed of een gecontroleerde landing?
Yupquote:Op maandag 17 april 2023 14:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp wel een landingsburn, maar daarna gewoon in het water
Eindelijk iets in zo'n vlucht waaraan ik kan relaterenquote:Op maandag 17 april 2023 14:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Yup
een bellyflip test. Met een buiklanding op het water... AUW
neerstorten... en elke raket stort uiteindelijk neerquote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef StephanL het volgende:
De Falcon 9 land gewoon weerquote:Op maandag 17 april 2023 14:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
neerstorten... en elke raket stort uiteindelijk neer
Ice, its always icequote:Op maandag 17 april 2023 14:49 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij lekken we wat brandstof jongens.
Dit loopt volledig uit de klauwen, kan iemand Elon even bellen? Misschien heeft hij het niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |