1st stage pressurisation issue.quote:Op maandag 17 april 2023 15:04 schreef engine het volgende:
Er was wel iets van een probleem ja. Het ging erg snel.
Als de lancering door kan gaan komt 'ie wel gewoon hoog genoeg lijkt me, dat zal het probleem niet zijnquote:Op maandag 17 april 2023 15:05 schreef xzaz het volgende:
De kans dat dit vliecht en hoger komt dan 1km is ongeveer 5%
quote:Op maandag 17 april 2023 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, even een ouderwets propagandafilmpje alsof het helemaal happydepeppie is om bij SpaceX te werken.
Stukje feelgoodtvquote:Op maandag 17 april 2023 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, even een ouderwets propagandafilmpje alsof het helemaal happydepeppie is om bij SpaceX te werken.
Ze hebben zelfs koffiequote:Op maandag 17 april 2023 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Misschien maar eens een bakkie doen als ik daar werkquote:
Nou, dit inderdaadquote:Op maandag 17 april 2023 15:12 schreef tjoptjop het volgende:
ugh, hopelijk niet 24u want dan kan ik niet kijken
Maar het probleem is dat ik morgen de hele dag op pad moet, dus kan ik ook niet even de halve nacht sport gaan kijken.quote:
Het is zo negatief als je het zelf maakt natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2023 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet weer waarom ik zoveel mogelijk van fok wegblijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |