quote:Op zondag 16 april 2023 20:34 schreef Speedfight het volgende:
Er was er afgelopen zaterdag weer 1 in een dance club in Amerika las ik.
Er gaat blijkbaar zoveel geld om in de wapenhandel dat er geen druppel is die de emmer doet overlopen, t punt dat genoeg genoeg is, is al lang geweest.
Deze bedoel je denk ikquote:Op zondag 16 april 2023 20:34 schreef Speedfight het volgende:
Er gaat blijkbaar zoveel geld om in de wapenhandel dat er geen druppel is die de emmer doet overlopen, t punt dat genoeg genoeg is, is al lang geweest.
https://nos.nl/l/2471549quote:Op zondag 16 april 2023 20:34 schreef Speedfight het volgende:
100000x liever in NL wonen dan daarquote:Op zondag 16 april 2023 20:42 schreef NaarMensje het volgende:
Nederlanders, meer geïnteresseerd in de VS dan in hun eigen verdomde kutland.
Op die manier wordt dit wel een gaaf land ja. Gaan we ons volgend keer meten aan Moldavië?quote:Op zondag 16 april 2023 20:45 schreef Malavita het volgende:
[..]
100000x liever in NL wonen dan daar
Gaaf land
We hebben het hier, zeker als je het vergelijkt met verreweg de meeste landen, gewoon goedquote:Op zondag 16 april 2023 20:55 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Op die manier wordt dit wel een gaaf land ja. Gaan we ons volgend keer meten aan Moldavië?
quote:Op zondag 16 april 2023 20:34 schreef Speedfight het volgende:
Als je NL vergelijkt met 99,99% van de wereld is NL een heel gaaf en fijn land om te wonen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:55 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Op die manier wordt dit wel een gaaf land ja. Gaan we ons volgend keer meten aan Moldavië?
Heb ook het idee dat alleen de meest onstabiele mensen daar uiteindelijk wapens dragen in het normale leven.quote:Op zondag 16 april 2023 23:04 schreef bianconeri het volgende:
En de Amerikaanse wapenlobby wil nog meer wapens gaan regelen! Moet allemaal nog vrijer toegankelijk.
Juist ja. Alsof er nog niet genoeg shootings zijn
Guns dont kill people.
Nee, klopt. De mensen erachter. Maar de statistieken tonen wel dat als je ze zo makkelijk beschikbaar stelt de doden flink omhoog vliegen.
En waar haal jij dat uit?quote:Op zondag 16 april 2023 20:42 schreef NaarMensje het volgende:
Nederlanders, meer geïnteresseerd in de VS dan in hun eigen verdomde kutland.
Dat doet ie ook pas net.quote:Op maandag 17 april 2023 08:25 schreef bianconeri het volgende:
Valt me nu trouwens pas op dat het topic ''algmeen'' heet
"Guns don't kill people. People kill people. With guns."quote:Op zondag 16 april 2023 23:04 schreef bianconeri het volgende:
En de Amerikaanse wapenlobby wil nog meer wapens gaan regelen! Moet allemaal nog vrijer toegankelijk.
Juist ja. Alsof er nog niet genoeg shootings zijn
Guns dont kill people.
Nee, klopt. De mensen erachter. Maar de statistieken tonen wel dat als je ze zo makkelijk beschikbaar stelt de doden flink omhoog vliegen.
Hmm, waren er ALWEER geen "Good Guys With Guns" aanwezig? Vreemd...quote:Op zondag 16 april 2023 22:55 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
Weer een feestje, in Dadeville, Alabama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |