quote:Op zondag 16 april 2023 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
Heerlijke serie, echt om moeten lachen
Mijn favoriet was Helga
Dat zou kunnen, die serie is van eind 1982 en heeft 10 jaar gedraaid.quote:Op zondag 16 april 2023 19:03 schreef Document1 het volgende:
Pas nog een aflevering gezien, voelt toch wel wat gedateerd aan.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/'Allo_'Allo!quote:In 2021 besliste de BBC dat voor de start van de aflevering een boodschap moet getoond worden dat de serie gedateerd is, de personages gebaseerd zijn op stereotypes en de seksuele ondertoon van de serie niet strookt met de normen van nu.[5]
quote:Op zondag 16 april 2023 19:13 schreef Regilio_ het volgende:
Fantastische serie![]()
Wiki zegt het volgende bij Trivia:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/'Allo_'Allo!
![]()
En het beroemde kaasplankjequote:Op zondag 16 april 2023 21:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ook de hilarische momenten als Madame Edith ging zingen.
Ik kan mij een fragment herinneren toen ze aan Monsieur LeClerc vroeg of hij de piano had gestemd. "Yes, I've tuned it to your voice" En de piano klonk verschrikkelijk vals
Hubert Gruber. Hans is van Die Hard.quote:Op zondag 16 april 2023 23:41 schreef TLC het volgende:
Die nazi homo Hans Gruber vond ik ook wel leuk, hij had stiekem een oogje op Rene
Ik word n dagje ouder merk ikquote:Op maandag 17 april 2023 10:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hubert Gruber. Hans is van Die Hard.
Nakatomi Plaza vs Café René.quote:Op maandag 17 april 2023 10:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hubert Gruber. Hans is van Die Hard.
quote:Op maandag 17 april 2023 12:56 schreef CofyFerkeert het volgende:
Ediiitthhh, reneeee Mariaa, does nobody hear the cries of an old womaaaaan.
Shut up, you old bat!!
quote:Op zondag 16 april 2023 23:41 schreef TLC het volgende:
Die nazi homo Hans Gruber vond ik ook wel leuk, hij had stiekem een oogje op Rene
Net zo hilarisch als dezequote:Op maandag 17 april 2023 13:19 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik vind dit één van de grappigste momenten
Bedankt!quote:Op zondag 21 mei 2023 16:38 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ik ben nu The Secret Army (1977) aan het kijken. Ik had gehoord dat dit de inspiratiebron was voor Allo Allo en de gelijkenissen zijn inderdaad legio. Het is oud, gedateerd as hell, maar voor liefhebbers van Allo Allo met algemene interesse in WO2 zeker een aanrader!
Ben bij S01E11 en zeker de moeite waard.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:38 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ik ben nu The Secret Army (1977) aan het kijken. Ik had gehoord dat dit de inspiratiebron was voor Allo Allo en de gelijkenissen zijn inderdaad legio. Het is oud, gedateerd as hell, maar voor liefhebbers van Allo Allo met algemene interesse in WO2 zeker een aanrader!
Ja, leuk inderdaad. En op zich best een goede serie qua schrijfwerk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zitten sowieso 2 hoofdrolspelers in 'Allo 'Allo die ook een rolletje in Secret Army hebben gehad.
Wel grappig om ze zo in een serieuze rol te zien met hetzelfde onderwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |