Dat lijkt me niet fake toch? Want het ziet er altijd zo uit, op iedere foto.quote:Op zondag 16 april 2023 18:00 schreef suzanne3216 het volgende:
[..]
Dat is haar make up. Dat is idd wel typisch
Maar een hoer met eenlul?quote:Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het concept hoer?
Jutta is geen hoerquote:Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het concept hoer?
Lekker sletterigquote:Op zondag 16 april 2023 17:58 schreef Centenbak het volgende:
Ze heeft wel heel aparte wimpers, dat vind ik altijd opmerkelijk aan haar.
Ze heeft wel make up op. Suzanne Schulting heeft bijvoorbeeld ook altijd make up op. Gewoon omdat ze dat mooi vinden.quote:Op zondag 16 april 2023 18:07 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet fake toch? Want het ziet er altijd zo uit, op iedere foto.
En denk ook niet dat je make-up op gaat doen als je een schaatswedstrijd moet rijden, dat zweet er soberso vanaf.
Suzanne Schulting staat wel een paar tredes hoger dan Jutta Leerdam hoor. Jutta is een keer leuk na de kroeg, Suzanne is wifey material.quote:Op zondag 16 april 2023 18:44 schreef suzanne3216 het volgende:
[..]
Ze heeft wel make up op. Suzanne Schulting heeft bijvoorbeeld ook altijd make up op. Gewoon omdat ze dat mooi vinden.
Oke. Ik kan niet begrijpen hoe mannen denken wat dat betreft.quote:Op zondag 16 april 2023 18:49 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Suzanne Schulting staat wel een paar tredes hoger dan Jutta Leerdam hoor. Jutta is een keer leuk na de kroeg, Suzanne is wifey material.
Omdat smaak nogal verschillend is, pure gok van mijn kant. Maar ik snap Naarmensje wel.quote:Op zondag 16 april 2023 18:52 schreef suzanne3216 het volgende:
[..]
Oke. Ik kan niet begrijpen hoe mannen denken wat dat betreft.
Habiboquote:Op zondag 16 april 2023 18:49 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Suzanne Schulting staat wel een paar tredes hoger dan Jutta Leerdam hoor. Jutta is een keer leuk na de kroeg, Suzanne is wifey material.
Niet vrijwillig in ieder gevalquote:
Haha wat is er mis met haar knappe gezichtquote:Op zondag 16 april 2023 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou haar alleen een keer pakken vanwege haar reet
gewoon 5cm dik landbouwplastic om haar hoofd en rammen voor volk en vaderland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |