quote:Op zondag 16 april 2023 16:52 schreef Welfareboy het volgende:
Jutta is een kuthoer, op dumpert zijn allemaal pauper mongooltjes
Ze kan extreem goed schaatsen en ze is sympathiek en volgt niet de standaard antwoorden als ze geinterviewd wordt na een race. Dat je vind dat ze een raar gezicht heeft en dat soort dingen maakt niet uitquote:Op zondag 16 april 2023 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap de hype niet
Raar gezicht
Geen tieten
Vreemde makeup
Mogelijk bipolair of borderliner
ik heb daar ook geen account. Ik ergerde me gewoon aan de reacties daar. Ze gunnen Jutta echt niks. Wat zij prive doet maakt me niet uit. Maar ik snap niet dat mensen haar persoonlijk gaan aanvallen.quote:Op zondag 16 april 2023 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je moet ook niet op Dumpert rondhangen, hier op FOK! zijn we veel liever
Ze is helemaal niet sympathiek en die alles voor de aandacht act is vrij vermoeiend. Maar dat mag uiteraard, vrij land enzo.quote:Op zondag 16 april 2023 17:03 schreef suzanne3216 het volgende:
[..]
Ze kan extreem goed schaatsen en ze is sympathiek en volgt niet de standaard antwoorden als ze geinterviewd wordt na een race. Dat je vind dat ze een raar gezicht heeft en dat soort dingen maakt niet uit
Dumpert trekt mij niet zoals Youtube dat wel doet. Misschien vanwege de mogelijkheden.quote:Op zondag 16 april 2023 16:50 schreef suzanne3216 het volgende:
Al maanden waren die jongens op Dumpert aan het zeiken op Jutta Leerdam, omdat ze vaak video's maakt en zichzelf graag laat zien. Daar is niks mis mee lijkt me. Maar de reacties waren dat ze een aandachtshoer was. Nu schijnt ze een nieuwe relatie te hebben. Oke prima toch, moet zij weten. Nee de jongens op Dumpert lopen haar weer voor kk hoer uit te maken.
Het leuke is dat Jutta in haar jonge leven meer bereikt heeft dan al die kneusjes op Dumpert bij elkaar. Sowieso is dat hele Dumpert een trieste bende met hun moreel verheven vingertje.
Dat is haar make up. Dat is idd wel typischquote:Op zondag 16 april 2023 17:58 schreef Centenbak het volgende:
Ze heeft wel heel aparte wimpers, dat vind ik altijd opmerkelijk aan haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |