Beetje overschot maarquote:Op zondag 16 april 2023 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die hebben niet eens door gehad dat Tadej er even af was
Ze hadden een Nederlandse kopman, maar die is nu analist vandaag..quote:Op zondag 16 april 2023 15:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het was voor Jumbo echt niet optimaal alleen buitenlandse kopmannen te hebben.
Of Sheffieldquote:Op zondag 16 april 2023 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu had Lutsenko of Pidcock het toch moeten proberen eigenlijk.
Lekkere value for moneyquote:Op zondag 16 april 2023 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hadden een Nederlandse kopman, maar die is nu analist vandaag..
Profiteren van de pech van zo’n groot kampioen op dit moment in de wedstrijd? Not done en niet slim.quote:Op zondag 16 april 2023 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu had Lutsenko of Pidcock het toch moeten proberen eigenlijk.
Inderdaad, doen alsof je hiermee Mika Heming hebt genoemdquote:Op zondag 16 april 2023 16:04 schreef wimderon het volgende:
Skjelmose bij je sterren zetten. Je moet maar durven.
Een nieuwe millimetersprint zou mooi zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou goed zijn voor de koers als Pidders hier dat hele spel wint.
Hij doet me denken aan Lord Helmet uit Space Balls.quote:Op zondag 16 april 2023 16:09 schreef The_Undertone het volgende:
Wel leuk dat Jeff Healy hier meegaat
Benieuwd hoe het op de Keutenberg gaat. Pidcock zou daar maximaal voordeel van zijn gewicht moeten hebben dus hoop dat hij kan volgen.quote:Op zondag 16 april 2023 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou goed zijn voor de koers als Pidders hier dat hele spel wint.
Denkt Mathieu anders overquote:Op zondag 16 april 2023 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Werkweigeraar Andreas Kron
Oef een minuut voor G3. Dat is wel klaar.
quote:Op zondag 16 april 2023 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tjacka was al gecanceld in de tijd van Emile Ratelband
quote:
Schumacher en Vino hebben we ooit nog als solo-zeges gehad, maar geen idee meer hoe lang die solo's warenquote:Op zondag 16 april 2023 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Langste solo ooit in de Amstel denk ik
Geen 30km vermoed ikquote:Op zondag 16 april 2023 16:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schumacher en Vino hebben we ooit nog als solo-zeges gehad, maar geen idee meer hoe lang die solo's waren
Dat is nu ook geen rijtje waar je in wil staanquote:Op zondag 16 april 2023 16:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schumacher en Vino hebben we ooit nog als solo-zeges gehad, maar geen idee meer hoe lang die solo's waren
Van zijn palmares dat opgebouwd is uit overwinningen tegen Janneke en Mieke en het gemak waarmee hij bij de groten geschaard wordt op de weg en in het veld terwijl hij dat niveau (nog) niet heeft.quote:
Ah, daar ben ik het wel mee eens ja. Tegen de absolute wereldtoppers komt ie keer op keer tekort inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2023 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van zijn palmares dat opgebouwd is uit overwinningen tegen Janneke en Mieke en het gemak waarmee hij bij de groten geschaard wordt op de weg en in het veld terwijl hij dat niveau (nog) niet heeft.
Denk dat Pogi nu niet voluit gaat. Die heeft hem op de CC (400W) gezet.quote:Op zondag 16 april 2023 16:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verschil blijft wel beperkt overigens. Maar ik denk dat Pogacar op de Cauberg wel gaat uitlopen.
Volgend jaar de GPS uit de Tour!quote:Op zondag 16 april 2023 16:24 schreef wimderon het volgende:
Lutsenko en Kron zitten op 2 seconden van Healy/Pidcock aldus de vandaag fantastisch functionerende GPS.
Goede voorbereiding voor de Giro.quote:Op zondag 16 april 2023 16:24 schreef wimderon het volgende:
Lutsenko en Kron zitten op 2 seconden van Healy/Pidcock aldus de vandaag fantastisch functionerende GPS.
Geen Belgen meer voorin.quote:Op zondag 16 april 2023 16:25 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel heeft er niet veel zin meer in? Klinkt wat timide
Nog steeds oud zeer vanwege de huzaren salade?quote:Op zondag 16 april 2023 16:25 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel heeft er niet veel zin meer in? Klinkt wat timide
Dat slaatje zag er nochtans smakelijk uit.quote:Op zondag 16 april 2023 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog steeds oud zeer vanwege de huzaren salade?
Riis was langer.quote:Op zondag 16 april 2023 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Langste solo ooit in de Amstel denk ik
Ligt er toevallig nog ergens een café langs het parcours waar de overgrootvader van Stan Van Tricht in 1894 een graag geziene gast was?quote:Op zondag 16 april 2023 16:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel gaat nu maar alle mooie Belgische namen opnoemen op de erelijst.
Nu was er koude soep, matige Hollandse cateringquote:Op zondag 16 april 2023 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog steeds oud zeer vanwege de huzaren salade?
Eugène Jordaens heeft er nog wel eens een pintje gedronken.quote:Op zondag 16 april 2023 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ligt er toevallig nog ergens een café langs het parcours waar de overgrootvader van Stan Van Tricht in 1894 een graag geziene gast was?
Dadelijk kukelt Pidcock nog van het podium.quote:
Ja dat is waar.quote:Op zondag 16 april 2023 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ingezette 100 euro ben je al kwijt
Pas op hè, dit mag je allemaal niet zeggen van Renaat en Sjoerdquote:Op zondag 16 april 2023 16:44 schreef Faraday01 het volgende:
En die fotograaf nu slaat ook nergens op
quote:Op zondag 16 april 2023 16:45 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Auto eindelijk weg, maar voorsprong Pogie is veiliggesteld.
Of Healy is gewoon aan het instorten wat me een stuk logischer lijkt, aangezien we het over Healy hebben ten opzichte van Pogacar. Effect van auto wordt wel erg overdreven hier.quote:Op zondag 16 april 2023 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk leidt dit het einde van Leo in.
Het zal, maar het is gewoon schandalig dat die motor er vervolgens ook nog een minuut of zo 10 meter voor gaat rijden om 10x min of meer dezelfde foto te makenquote:Op zondag 16 april 2023 16:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Pas op hè, dit mag je allemaal niet zeggen van Renaat en Sjoerd
quote:Op zondag 16 april 2023 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ik zou zoiets niet gauw zeggen, maar Pogi heeft er zeker zo'n 3 tot 4 km profijt van gehad. Dat is ronduit schunnig.quote:Op zondag 16 april 2023 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dat kan best, dan nog is dit schandaligquote:Op zondag 16 april 2023 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of Healy is gewoon aan het instorten wat me een stuk logischer lijkt, aangezien we het over Healy hebben ten opzichte van Pogacar. Effect van auto wordt wel erg overdreven hier.
Uiteraard is Healy bekaf.quote:Op zondag 16 april 2023 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of Healy is gewoon aan het instorten wat me een stuk logischer lijkt, aangezien we het over Healy hebben ten opzichte van Pogacar. Effect van auto wordt wel erg overdreven hier.
Van Vliet is natuurlijk gewoon een dorpsgek.quote:Op zondag 16 april 2023 16:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Uiteraard is Healy bekaf.
Maar dit gedrag van Van Vliet was ontoelaatbaar, wat mij betreft.
Stel je gewoon eens voor dat een ploegleider dit met z'n auto zou durven flikken. Je kopman 5 kilometer laten stayeren terwijl de achtervolger langzaam aan het inlopen was.quote:Op zondag 16 april 2023 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leo doet qua parcours absoluut goede dingen, maar hier heeft wel vaker het handje van. Nu was het wel heel extreem.
We kunnen ook overdrijven...quote:Op zondag 16 april 2023 16:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Stel je gewoon eens voor dat een ploegleider dit met z'n auto zou durven flikken. Je kopman 5 kilometer laten stayeren terwijl de achtervolger langzaam aan het inlopen was.
Iedere koersdirecteur zou zo'n gast voor een jaar of 2 schorsen.
Dat moment zijn we allaaaaaaaang gepasseerd. Lees de matrixborden maar na.quote:
Die maakt geen kans. Legt het zelfs af tegen de C-keus van Djumbo.quote:Op zondag 16 april 2023 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Dat gezegd zijnde, we hebben RemGod in topvorm nodig zondag.
Liever niet.quote:Op zondag 16 april 2023 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Dat gezegd zijnde, we hebben RemGod in topvorm nodig zondag.
Gewaagd om daar op te vertrouwen nadat het al 5092348x niet kloptequote:Op zondag 16 april 2023 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Als de GPS dit keer wel klopt, is Pidcock opnieuw ingestort
quote:Op zondag 16 april 2023 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die maakt geen kans. Legt het zelfs af tegen de C-keus van Djumbo.
Is dat niet Lutsenko en Kron?quote:Op zondag 16 april 2023 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Als de GPS dit keer wel klopt, is Pidcock opnieuw ingestort
De enige die hier overdreef was Van Vliet.quote:Op zondag 16 april 2023 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We kunnen ook overdrijven...
Niet vergeten dat Leo persoonlijk Lars Boom - nadat hij het zelf al helemaal had opgegeven- naar een goed resultaat heeft gestuurd. wereldreis die Leo!quote:Op zondag 16 april 2023 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Van Vliet is natuurlijk gewoon een dorpsgek.
Maar jij noemt het 5km stayeren wat het absoluut niet was, daarnaast winderige weg maar ook voor een groot deel door een dorp en op echt wel een redelijke afstand. Misschien een km dat die er echt dicht op zat.quote:Op zondag 16 april 2023 16:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De enige die hier overdreef was Van Vliet.
Normaal zeur ik er niet zo over, maar dit bleef maar duren. Op een winderige weg, en met toenemende spanning in het wedstrijdverloop. De achtervolger had alleen maar een lege weg voor zich.
Ontoelaatbaar gedrag van een koersdirecteur.
Punt.
Alsnog was een ploegleider bij een dergelijke actie meteen uit koers gehaaldquote:Op zondag 16 april 2023 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar jij noemt het 5km stayeren wat het absoluut niet was, daarnaast winderige weg maar ook voor een groot deel door een dorp en op echt wel een redelijke afstand. Misschien een km dat die er echt dicht op zat.
Daarom, overdrijven is ook een vak.
Ik ga er verder niet meer op in, maar ik ben het hier 100 procent niet mee eens.quote:Op zondag 16 april 2023 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar jij noemt het 5km stayeren wat het absoluut niet was, daarnaast winderige weg maar ook voor een groot deel door een dorp en op echt wel een redelijke afstand. Misschien een km dat die er echt dicht op zat.
Daarom, overdrijven is ook een vak.
God moet volgende zondag alles goedmakenquote:Op zondag 16 april 2023 16:57 schreef Szura het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa prachtige 6e plek voor Pat!!!
Het was een afvalkoers, want het was gewoon veel zwaarder dan 'normaal'.quote:
Dit dus. Hij had ook kunnen wachten maar maakt koers, juist mooi.quote:Op zondag 16 april 2023 16:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het was een afvalkoers, want het was gewoon veel zwaarder dan 'normaal'.
En dan blijven er maar heel weinig over als het om de overwinning gaat.
Ik vond het moedig van Pogi om al zo vroeg te gaan.
Leo zal zo meteen prominent aanwezig zijn op het podium.quote:Op zondag 16 april 2023 17:00 schreef DIJK het volgende:
Ik zit te wachten op de omhelzing van Leo met Tadej
Was toch Jan Hermsen?quote:Op zondag 16 april 2023 17:01 schreef Dutch_view het volgende:
Zenuwachtige interviewer volgens Karrel
Verslaggeversquote:Op zondag 16 april 2023 17:02 schreef DiegoFuser het volgende:
sportjournalisten zijn niet meer dan een fan met een microfoon
Ja, ik hou daar wel van.quote:Op zondag 16 april 2023 17:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit dus. Hij had ook kunnen wachten maar maakt koers, juist mooi.
Na volgende week sowieso Pogacar denk ik.quote:Op zondag 16 april 2023 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie is de man van het voorjaar?
Mathieu of Pogačar?
Voor mij Pogacar en dan moeten nog de Waalse Pijl en LBL komen.quote:Op zondag 16 april 2023 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu of Pogačar?
Uiteindelijk is het zuur voor Pogacar ja. Kan er niks van doen en hij zal toch wel gewonnen hebben lijkt mij.quote:
Pogacar kan het zondag (en eventueel woensdag) in zijn voordeel beslissenquote:Op zondag 16 april 2023 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu of Pogačar?
Die balans kunnen we pas volgende week opmaken.quote:Op zondag 16 april 2023 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu of Pogačar?
Klopt, als Pogiboy woensdag en zondag levert dan is de uitslag bekend.quote:Op zondag 16 april 2023 17:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die balans kunnen we pas volgende week opmaken.
Maar zo niet, moeten we Parijs-Nice ook meetellen?quote:Op zondag 16 april 2023 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als Pogiboy woensdag en zondag levert dan is de uitslag bekend.
Met MSR en PR voorlopig Mathieu maar na het Waalse werk waarschijnlijk Poga.quote:Op zondag 16 april 2023 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu of Pogačar?
Voor mij is "het voorjaar" de eendaagse wedstrijden van Strade tot LBL, waarbij het Vlaamse werk voor mij het belangrijkste is.quote:Op zondag 16 april 2023 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar zo niet, moeten we Parijs-Nice ook meetellen?
Parijs-Nice hoort zonder meer bij het voorjaar.quote:Op zondag 16 april 2023 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar zo niet, moeten we Parijs-Nice ook meetellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |