Een klein scheurtje zei hij vanmiddagquote:Op zondag 16 april 2023 16:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft echt geen scheur in zijn hamstring.
Om je te beScheurenquote:Op zondag 16 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een klein scheurtje zei hij vanmiddag
Inderdaad, een beetje Amerikaans georiënteerd.quote:Op zondag 16 april 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja wel leuk dat ze beetje film snacks bedacht hebben.
Ze hadden vandaag ook eetdag kunnen noemenquote:Op zondag 16 april 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Er is goed aan de inwendige mens gedacht zo te zien krijgen ze nu een milkshake die Isaac aan het maken is
Ik weet niet wat ze al gehad hebben, maar er stonden ook nog hamburgers en nacho's op het menuquote:Op zondag 16 april 2023 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag ook eetdag kunnen noemen
De hamburgers en nacho's komen denk ik nogquote:Op zondag 16 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze al gehad hebben, maar er stonden ook nog hamburgers en nacho's op het menu
Dagen geen fatsoenlijk eten en hoppa kijk vandaag eensquote:Op zondag 16 april 2023 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag ook eetdag kunnen noemen
Heel vrolijk ontbijt vanmorgen, wafels met fruit. banaan en bosvruchten.quote:Op zondag 16 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze al gehad hebben, maar er stonden ook nog hamburgers en nacho's op het menu
Leuk thema!quote:Op zondag 16 april 2023 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
De hamburgers en nacho's komen denk ik nogMaar ze hebben ontbeten met wafels, fruit en popcorn. Daarna hadden ze quesidillas en nu dus een milkshake
Ze hebben een dubbele ware met fruit gehad en vanmiddag iets met rul gehaktquote:Op zondag 16 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal van Kenzi haar budget afgehaaldquote:Op zondag 16 april 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dagen geen fatsoenlijk eten en hoppa kijk vandaag eens
Leuk! Ik zat erbij toen ze de er plannen voor maakten, maar wist op een gegeven moment niet meer wat er allemaal wel en niet te eten kwam.quote:Op zondag 16 april 2023 16:40 schreef Verida het volgende:
H
[..]
Heel vrolijk ontbijt vanmorgen, wafels met fruit. banaan en bosvruchten.
Quesadillas?quote:Op zondag 16 april 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een dubbele ware met fruit gehad en vanmiddag iets met rul gehakt
Het zag er erg leuk uit, staan vast nog wel wat caps in de Cos.quote:Op zondag 16 april 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik zat erbij toen ze de er plannen voor maakten, maar wist op een gegeven moment niet meer wat er allemaal wel en niet te eten kwam.
Ziet er inderdaad prima uitquote:Op zondag 16 april 2023 16:42 schreef Verida het volgende:
Het zag er erg leuk uit, staan vast nog wel wat caps in de Cos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.saaie dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |