Ze hebben echt lol gehad. Die 2 doen het leuk,quote:
Kan Isaac het overnemenquote:Op zondag 16 april 2023 15:15 schreef engine het volgende:
Jeff: "Ik durf niet eens meer naar huis te gaan. Bang dat u niks gaat doen meer"
Die heeft hij niet aangevraagd want dat kan niet in het weekend.quote:Op zondag 16 april 2023 15:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben echt lol gehad. Die 2 doen het leuk,
Heeft Jeff zijn 24 uur ingetrokken?
Niet aangevraagd, dat kan niet in het weekend.quote:Op zondag 16 april 2023 15:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben echt lol gehad. Die 2 doen het leuk,
Heeft Jeff zijn 24 uur ingetrokken?
Of Kenziquote:
Kenzi gaat haar niet van de stoel krijgen denk ikquote:
Volgens mij moest Eunice dat bordje juist van Moraima aantikken, toch?quote:Op zondag 16 april 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, Eunice die zich ineens geroepen voelt om ook mee te lopen, krijgt van Moraima tot in de details te horen wat ze allemaal moet doen (rondje draaien in de hoek, bordje van KimD aantikken, bochtje rennen)
Ja dat klopt, Moraima liet haar zien dat ze het bordje van Kim aan moest tikkenquote:Op zondag 16 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij moest Eunice dat bordje juist van Moraima aantikken, toch?
Ik begreep je verkeerdquote:Op zondag 16 april 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Moraima liet haar zien dat ze het bordje van Kim aan moest tikken
aardbeien of vanilje?quote:Op zondag 16 april 2023 15:26 schreef engine het volgende:
Het lijkt mij tijd voor een snackie bij de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |