abonnement Unibet Coolblue
pi_209123711
De Deense (mini) serie Sygeplejersken is een aanrader, waargebeurd over onverwachte sterftes in een ziekenhuis.

Soortgelijks was er onlangs nog in Nederland in het nieuws :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker vrijdag 12 mei 2023 @ 19:54:52 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209123727
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:53 schreef TLC het volgende:
De Deense (mini) serie Sygeplejersken is een aanrader, waargebeurd over onverwachte sterftes in een ziekenhuis.

Soortgelijks was er onlangs nog in Nederland in het nieuws :o
Er ook "the good nurse" op Netflix

Over hetzelfde. Heb ik begin van het jaar al gezien.
pi_209123762
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:54 schreef maily het volgende:

[..]
Er ook "the good nurse" op Netflix

Over hetzelfde. Heb ik begin van het jaar al gezien.
Heb ik ook al gezien, bizar dat je in een ziekenhuis werkt en dat je dan zo ziek in je hoofd bent.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209130075
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrs. Chatterjee vs Norway - India 2023 12 2:13 uur | Drama
Een immigrante uit India voert een hevige strijd met de Noorse autoriteiten om de voogdij over haar kinderen terug te krijgen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

¡Que viva México! - Mexico 2023 14 3:11 uur - Netflix Original | Drama, Satire
Na de dood van zijn grootvader, een mijnwerker, reist Pancho met zijn vrouw en kinderen naar zijn geboortestad. Daar ontstaat chaos met zijn familieleden over de erfenis.

A Quiet Place - VS 2018 16 1:31 uur | Horror
Ver weg van de bewoonde wereld leeft een hecht gezin continu in angst dat zelfs het zachtste geluid de aandacht van verschrikkelijke buitenaardse wezens zal trekken.

You & Me & Me - Thailand 2023 12 2:01 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Tweelingzusjes You and Me zijn hebben een band als geen ander - totdat de charmante tiener Mark plotseling in hun leven komt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209154934
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 07:05 schreef Aether het volgende:

Queen Charlotte: A Bridgerton Story - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Het huwelijk van de jonge koningin Charlotte en koning George van Engeland is het begin van een episch liefdesverhaal en verandert de high society in deze 'Bridgerton'-prequel.
Ik vind het een stuk beter te pruimen dan de andere twee seizoenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Spellchecker maandag 15 mei 2023 @ 00:41:31 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209166058
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Momma's House - VS 2000 9 1:39 uur | Comedy
Tijdens een surveillanceklus om een bankovervaller te arresteren, gaat FBI-agent Malcolm Turner undercover als de bovenmaatse oma van de vriendin van de boef.

Big Mommas: Like Father, Like Son - VS 2011 9 1:47 uur | Comedy
FBI-agent Turner gaat weer undercover als geestige huismoeder op een kunstacademie voor meisjes om een moordenaar te pakken. Dit keer staat hij er echter niet alleen voor.

Fantastic Mr. Fox - VS 2009 6 1:26 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Mr. Fox berooft nabijgelegen boerderijen, haalt zich de woede van de boeren op de hals en moet de mannen, die hem koste wat het kost willen vangen, te slim af zijn.

LEGO® DREAMZzz - Denemarken S01 2023 6 | Kinderserie
Mateo, Izzie en hun vrienden belanden in de Droomwereld, een rijk van magie en fantasie waar ze hun creativiteit moeten gebruiken om duistere krachten te bestrijden.

A Love Song - VS 2022 AL 1:20 uur | Drama
Een weduwe herenigt zich na tientallen jaren met haar jeugdvriendin aan een afgelegen meer, waar ze samen nadenken over het verleden en nieuwe herinneringen maken.

Made in Chelsea - VK S20 2022 AL | Reality
Deze realityserie volgt de levens en liefdes van een groep welgestelde twintigers die in de meest exclusieve wijken van Londen wonen.

Montana Story - VS 2022 12 1:54 uur | Drama
Als een vader op zijn sterfbed ligt, keren zijn van elkaar vervreemde zoon en dochter terug naar huis en zien ze de aanhoudende gevolgen van zijn traumatische erfenis onder ogen.

Once Upon a Time in America - VS 1984 16 3:49 uur | Boek, Drama, Misdaad
Een gangster die met zijn vrienden in de jaren twintig de nodige beruchtheid heeft verworven, keert terug naar Manhattan om zijn verleden onder ogen te zien.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze maandag 15 mei 2023 @ 19:35:40 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209166136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn belangrijkste vraag: komen er ook antwoorden? Ik trok van die Unsolved Mysteries echt totaal niet (de titel was blijkbaar niet duidelijk genoeg _O- )
Ik vind bij Unsolved Mysteries het altijd wel fijn om de Reddit pagina over die aflevering te checken. Staat vrijwel altijd wel meer informatie enz.
Your beauty never ever scared me.
pi_209166174
quote:
84s.gif Op maandag 15 mei 2023 19:35 schreef Ama het volgende:
Ik vind bij Unsolved Mysteries het altijd wel fijn om de Reddit pagina over die aflevering te checken. Staat vaak ook meer informatie enz.
Ja, dat deed ik dan ook, maar er staat eigenlijk nooit de oplossing :+ Soms zelfs nog verwarrender.

Missing Dead or Alive nu de eerste case gekeken. Daar was een uitkomst. Maar ik had nog wel veel vragen _O- Kan niet alles hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  roze maandag 15 mei 2023 @ 19:50:37 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209166363
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat deed ik dan ook, maar er staat eigenlijk nooit de oplossing :+ Soms zelfs nog verwarrender.

Missing Dead or Alive nu de eerste case gekeken. Daar was een uitkomst. Maar ik had nog wel veel vragen _O- Kan niet alles hebben.
Maar titel van het programma zegt natuurlijk wel genoeg bij Unsolved Mysteries. :+ Als ze overal het antwoord op wisten hadden ze het programma niet hoeven te maken. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_209169579
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anna Nicole Smith: You Don't Know Me - VS 2023 12 1:57 uur - Netflix Original | Documentaire
Van haar successen als topmodel tot haar tragische dood: in deze documentaire wordt het leven van Anna Nicole Smith bekeken door de ogen van haar naasten.

Barbie - de parelprinses - VS 2014 6 1:13 uur | Kinderfilm
Barbie kruipt in de huid van Lumina, een zeemeermin die droomt van een leven als prinses. Met haar magische krachten laat ze al van jongs af aan parels dansen en gloeien.

Darkest Hour - VK 2017 9 2:05 uur | Drama, Intellectueel
De dreiging van de nazi's ligt op de loer en de nieuwe Britse premier Winston Churchill stoomt de natie klaar voor een strijd om overleving.

The Great Wall - VS 2016 12 1:43 uur | Actie
Europese huurlingen zoeken tijdens de Chinese Song-dynastie naar buskruit en stuiten op een epische oorlog tussen de helden van het land en woeste monsters.

The Perfect Man - VS 2005 AL 1:40 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een tiener wil haar alleenstaande moeder meer zelfvertrouwen geven door net te doen alsof de knappe oom van haar vriend een geheime aanbidder is.

Scarface - VS 1983 16 2:49 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een Cubaanse gangster werkt zichzelf met veel geweld op tot drugsbaron in Miami. Hij verliest zichzelf aan verslaving, obsessie en brutaliteit, met vreselijke gevolgen.

Split - VS 2016 16 1:57 uur | Horror, Thriller
Een man met meerdere identiteiten ontvoert drie tienermeisjes. Ze moeten zien te ontsnappen voordat zijn nieuwste en gevaarlijkste persoonlijkheid het overneemt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209176324
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 23:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hunger, Thailand 2023
Uncle Roger rade me deze film aan, en terecht.
Het is een zeer goede film in de categorie films die over koken en eten gaan. Het is een aanrader.
De film stootte bijna Tampopo van de eerste plaats als de beste Foodfilm Ever!. Beter dan Eat Drink Man Woman, beter dan The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover, maar niet beter dan Tampopo, het was echter close.
Een jonge vrouwelijke kok komt in dienst bij een beroemde chef, ze maakt carriere, in de knalharde wereld van de bekende chefs. Een prachtig gefilmd werk. Slechts 1 minpuntje, het einde. Wat mij daaraan niet bevalt laat ik je raden, kijk de film. Ik spoiler niet.
Ik wel als je de cook wife lover gaat vergelijken Zo bijzonder is het niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209176430
Anne Nicole Smith is online ik ga dat wel kijken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 18:19:38 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209176598
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
Anne Nicole Smith is online ik ga dat wel kijken
Ben ik nu ook aan het kijken!
Your beauty never ever scared me.
pi_209176725
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Ben ik nu ook aan het kijken!
Wat doe ik fout met mijn tetten ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 16 mei 2023 @ 20:23:15 #116
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_209177996
Die film over Anna Nicole smith is goed! En vooral het einde. En dat gaat niet over haar dood. Het einde vond ik wel schokkend.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_209180675
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doctor Cha - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Drama
Twintig jaar nadat ze de medische wereld achter zich heeft gelaten, keert een huisvrouw terug in het vak. Ze moet haar draai zien te vinden in een baan vol verrassingen.

Faithfully Yours - Nederland 2022 14 1:34 uur | Thriller
Twee vriendinnen gebruiken elkaar als alibi om weg te glippen en zich over te geven aan geheime affaires, maar hun web van leugens valt uit elkaar als een van hen verdwijnt.

Fanfik - Polen 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Feelgood
Twee middelbare scholieren vormen een intense band en proberen hun ware zelf te ontdekken en uit te drukken.

McGregor Forever - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
Conor McGregor werd dankzij zijn keiharde klappen en beledigende grootspraak de grootste publiekstrekker van de UFC. Deze opzwepende docuserie volgt zijn veelbewogen carrière.

Nouvelle École - Frankrijk S02/A 2022 12 - Netflix Original | Competitieve reality
Franse rappers freestylen, battlen en dichten hun weg naar een levensveranderende prijs van 100.000 euro in een muziekcompetitie met Niska, Shay en SCH als juryleden.

Trial by Fire - India S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Rechtbank
Na een brand in de bioscoop van Uphaar verwerken twee rouwende ouders het verlies van hun kinderen terwijl ze voor gerechtigheid strijden. Gebaseerd op ware feiten.

Working: What We Do All Day - VS Miniserie 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Voor sommigen draait het om geld. Voor anderen is het een roeping. Deze docuserie gaat over de betekenis van werk voor Amerikanen in een tijd van snelle veranderingen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209180703
Ik zit een beetje in de Jiddische / Joodse kant van Netflix denk ik :P , na Rough Diamonds en alle seizoenen van Fauda nu ook Unorthodox gekeken, en wederom erg goed ! ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209180737
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 19:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar titel van het programma zegt natuurlijk wel genoeg bij Unsolved Mysteries. :+ Als ze overal het antwoord op wisten hadden ze het programma niet hoeven te maken. :D
Wel weer een unsolved mystery minder trouwens :

https://www.msn.com/nl-nl(...)2f9ca0d1caeb64&ei=12

^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209192909
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carry On Screaming - VK 1966 12 1:36 uur | Comedy, Satire
De duivelse dr. Watt, zijn zwoele vampierzus Valeria en enge handlanger Oddbod veranderen jonge vrouwen in levenloze paspoppen. De onbeholpen inspecteur Bung begrijpt er niets van.

Kitti Katz - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Drie tienermeisjes veranderen in moedige katachtige superhelden om de wereld te beschermen tegen een kwade Egyptische godin, maar hebben ook gewoon tijd voor voetbaltraining.

Shrek - VS 2001 6 1:30 uur | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Als een prinses uit de klauwen van een vuurspuwende draak gered moet worden, trekt Shrek met zijn grapjas van een ezel ten strijde.

Shrek 2 - VS 2004 AL 1:32 uur | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Shrek en Fiona zijn terug in Far Far Away en laten weten dat ze gaan trouwen. Maar Droomprins is daar niet blij mee en broedt op een sinister plan.

Shrek de derde - VS 2007 6 1:33 uur | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Net als Shrek hoort dat hij vader wordt, moet hij samen met Ezel en Kat op avontuur om een troonopvolger voor het koninkrijk te vinden.

Trial by Fire - VS 2018 16 2:07 uur | Drama
Na een brand wordt een man ten onrechte veroordeeld voor de moord op zijn kinderen. Een vrouw die een nauwe band met hem opbouwt, probeert zijn onschuld te bewijzen.

XO, Kitty - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Romantisch
De jonge koppelaarster Kitty gaat naar de kostschool van haar overleden moeder in Seoel. Als ze daar wordt herenigd met haar vriend, ontvouwt zich een nieuw liefdesverhaal.

Yakitori: Soldiers of Misfortune - Japan 2023 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
De aarde is gekoloniseerd door een superieure buitenaardse beschaving. In de hoop op een betere toekomst sluit Akira zich aan bij de vervangbare Yakitori-infanterie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209193028
Voor de tweede keer nu Young Royals aan het kijken. Moet zeggen dat ik het nu veel leuker vind om te kijken.

Wat betreft tv series ben ik ergens blijven hangen in mijn 10's/20's :P Ik vind series waarbij de wat jongere mensen de doelgroep zijn leuker om te kijken dan de wat meer 'volwassen' series.
pi_209193114
Alweer bijna door McGregor forever heen. :)

Erg mooie docu als je UFC volgt.
pi_209204056
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kathal - A Jackfruit Mystery - India 2023 12 1:55 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Wanneer twee waardevolle jackfruits uit de tuin van een politicus verdwijnen, gaat een pittige agente op onderzoek uit, maar dat verloopt niet zoals verwacht.

Selling Sunset - VS S06 2022 AL - Netflix Original | Reality
De elitemakelaars van de Oppenheim Group verkopen het luxeleven aan rijke kopers in Los Angeles. Het draait allemaal om relaties en dat betekent vaak groot drama.

El silencio - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Sergio heeft niet meer gesproken sinds hij zes jaar geleden zijn ouders heeft vermoord. Nu wil een psychiater via een verknipt onderzoek blootleggen wat er gebeurd is.

Young, Famous & African - Zuid-Afrika S02 2022 AL - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt een groep beroemde, welvarende sterren terwijl ze werken en zich ontspannen, flirten en ruziën in Johannesburg, Zuid-Afrika.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209215360
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Good Bad Mother - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Een ambitieuze aanklager houdt na een tragisch ongeval het mentale vermogen van een kind over, waardoor hij en zijn moeder moeten proberen hun relatie te herstellen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209219485
Ik heb een paar weken alleen maar Flikken Maastrichr gekeken en netflix links laten liggen in de hoop dat ik weer wat te kijken had.


Ben met XO, Kitty begonnen. Tis alweer klaar. Korte serie, korte afleveringen keek wel heerlijk weg.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_209219830
Eindelijk aan The Diplomat begonnen. Wat een goede en vermakelijke serie! Vind Keri Russel ook wel heel goed spelen, prettige vrouw, bij The Americans al.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2023 @ 17:24:14 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209219904
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Eindelijk aan The Diplomat begonnen. Wat een goede en vermakelijke serie! Vind Keri Russel ook wel heel goed spelen, prettige vrouw, bij The Americans al.
Tijd geleden aan aflevering 1 begonnen en voel toen in slaap, zo traag.

Komt het nog op gang? Wil het nog wel een kans geven, omdat ik toen sowieso al moe was :D
pi_209219974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 17:24 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Tijd geleden aan aflevering 1 begonnen en voel toen in slaap, zo traag.

Komt het nog op gang? Wil het nog wel een kans geven, omdat ik toen sowieso al moe was :D
Absoluut! Het is wel geen actieserie, het doet me een beetje aan de boeken van Dan Brown denken. Je moet er van houden. Zit ook best wel wat humor in.
  Spellchecker zaterdag 20 mei 2023 @ 17:38:33 #129
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209219993
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Eindelijk aan The Diplomat begonnen. Wat een goede en vermakelijke serie! Vind Keri Russel ook wel heel goed spelen, prettige vrouw, bij The Americans al.
Ben benieuwd of er een S2 komt ... zo zag het einde er wel uit :+
  Spellchecker zaterdag 20 mei 2023 @ 17:38:58 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209219995
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 17:24 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Tijd geleden aan aflevering 1 begonnen en voel toen in slaap, zo traag.

Komt het nog op gang? Wil het nog wel een kans geven, omdat ik toen sowieso al moe was :D
Geef het een kans ^O^
pi_209224763
Ik ben nog steeds n beetje stil van 'Trial by Fire' :{ :{

Aanrader !
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 mei 2023 @ 07:59:23 #132
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_209236312
The mother, heerlijk genot gister avond
  Spellchecker maandag 22 mei 2023 @ 21:56:14 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209245241
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 01:03 schreef TLC het volgende:
Ik ben nog steeds n beetje stil van 'Trial by Fire' :{ :{

Aanrader !
Vanwege deze post ben ik eraan begonnen.

Nog geen commentaar :+

Bizar .....

[ Bericht 2% gewijzigd door maily op 22-05-2023 23:07:32 ]
  maandag 22 mei 2023 @ 22:03:27 #134
111260 Charmian
a little joy
pi_209245325
2 stomme films uit 1918 tegengekomen. Zijn hier nog liefhebbers voor vraag ik me af.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_209247009
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marianne & Leonard: Words of Love - Canada 2019 16 1:37 uur | Documentaire
Deze documentaire volgt het liefdesverhaal van songwriter Leonard Cohen en de vrijgevochten Marianne Ihlen vanaf hun vroege jaren op het Griekse eiland Hydra.

MerPeople - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Welkom in de grillige wereld van professionele zeemeermannen, waar de passie van mensen voor het zwemmen in vinnen is uitgegroeid tot een miljardenindustrie.

Prey for the Devil - VS 2022 16 1:33 uur | Duister, Horror, Thriller
Een toegewijde non, die oefent om de eerste vrouwelijke exorcist te worden, vecht voor de ziel van een kind dat bezeten is door een demonische kracht uit haar verleden.

Speurneuzen Kit & Sam - VS H03 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Speurneuzen Sam en Kit reizen de wereld rond om met hun wetenschappelijke kennis en coole gadgets de vele mysteries van het dierenrijk op te lossen.

Victim/Suspect - VS 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Een journalist onderzoekt een zaak van een vrouw die een valse aangifte van verkrachting zou hebben gedaan, en ziet een patroon: autoriteiten die zich tegen de slachtoffers keren.

Wanda Sykes: I'm an Entertainer - VS 2023 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De beroemde comedian vertelt over het ouderschap met haar Franse vrouw, de gevaren van openbare toiletten en waarom ze het zat is om altijd maar beleefd te zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209250205
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 21:56 schreef maily het volgende:

[..]
Vanwege deze post ben ik eraan begonnen.

Nog geen commentaar :+

Bizar .....
Heb er verdrietig door 🫥. Goede acteur dn actrice die vader en moeder vd kindjes.
pi_209250334
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 01:03 schreef TLC het volgende:
Ik ben nog steeds n beetje stil van 'Trial by Fire' :{ :{

Aanrader !
Eens ! :Y

Weet ik nu ook waar The innocence project vandaan komt. Zag die naam vaker voorbij komen bij The Clint Young Foundation. Hem hebben ze gelukkig laten leven en zelfs vrijgelaten, na 20 jaar death row.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:12:08 #138
1234 HiZ
Istanbullu
pi_209250429
Ik heb steeds meer het gevoel dat er niks op Netflix is.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:25:22 #139
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_209250597
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:04 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Eens ! :Y

Weet ik nu ook waar The innocence project vandaan komt. Zag die naam vaker voorbij komen bij The Clint Young Foundation. Hem hebben ze gelukkig laten leven en zelfs vrijgelaten, na 20 jaar death row.
The innocence project komt toch niet hier vandaan? Dat is al in 1992 opgericht.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Spellchecker dinsdag 23 mei 2023 @ 14:48:56 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209251647
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:04 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Eens ! :Y

Weet ik nu ook waar The innocence project vandaan komt. Zag die naam vaker voorbij komen bij The Clint Young Foundation. Hem hebben ze gelukkig laten leven en zelfs vrijgelaten, na 20 jaar death row.
Ik ging googlen naar de cast van trial by fire en kwam in eerste instantie bij de Indiase naamgenoot uit ...
pi_209251684
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:48 schreef maily het volgende:

[..]
Ik ging googlen naar de cast van trial by fire en kwam in eerste instantie bij de Indiase naamgenoot uit ...
Ik ging die vrouw (stacy meen ik) googlen en kreeg om hele andere hits idd
pi_209252818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:25 schreef laziness het volgende:

[..]
The innocence project komt toch niet hier vandaan? Dat is al in 1992 opgericht.
Huh dat werd toch vermeld in de aftiteling? Blijkbaar niet goed gelezen 🤦🏻♀
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  dinsdag 23 mei 2023 @ 16:24:15 #143
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_209252980
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:12 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Huh dat werd toch vermeld in de aftiteling? Blijkbaar niet goed gelezen 🤦🏻♀
Nee daar stond alleen dat The Innocence Project blijft strijden voor onterecht veroordeelden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_209253617
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:24 schreef laziness het volgende:

[..]
Nee daar stond alleen dat The Innocence Project blijft strijden voor onterecht veroordeelden.
Verkeerd gelezen dus O-)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_209253693
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 01:03 schreef TLC het volgende:
Ik ben nog steeds n beetje stil van 'Trial by Fire' :{ :{

Aanrader !
Welke bedoel je?

Ben bijna klaar met de Amerikaanse versie die ik trouwens al had gezien :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_209253705
Ohhh jullie dus ook de Amerikaanse film :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_209254831
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh jullie dus ook de Amerikaanse film :D
Ja idd 🙂 Denk dat de film al wat betreft speelduur lang genoeg was. Zo'n hele docu reeks wat teveel van het goede denk ik 😉
pi_209254841
Binnenkort eens El Silencio bekijken. Iemand al gezien?
  dinsdag 23 mei 2023 @ 22:24:57 #149
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Spellchecker dinsdag 23 mei 2023 @ 22:36:03 #150
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209258191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 18:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Binnenkort eens El Silencio bekijken. Iemand al gezien?
Heb net een recensie gelezen ...... denk niet dat ik het wat vind .....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')