Het stopwoordje van Jeff is en blijft 'Kim'quote:Op zondag 16 april 2023 00:54 schreef freaky40 het volgende:
Daar maak ik me ook echt niet druk om anders hebben 'ze' een probleem.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhh ik snap waarom, met een type als Kenzy hoef je nooit bang te zijn voor 'Voicepraktijken', niemand is geïnteresseerd in haar
Jeff rekent Kim al tot z'n dierbaren en die zijn op één hand te tellen. Dat vind ik nogal een extreme uitspraak maar het geeft wel exact z'n gevoel weer. Terwijl Kim tot kort voor haar vertrek nog hele andere teksten bezigde tegenover Babs aangezien ze haar hart moest luchten bij een objectief derde iemand. En als je weet dat het allemaal zo goed zit dan zou je juist nú weer kunnen strijden op dezelfde wijze zoals toen je binnenkwam. Als het klopt wat jij zegt dat is jouw vriendin je allergrootste fan.quote:Op zondag 16 april 2023 00:56 schreef freaky40 het volgende:
Kim red zich ook nog wel zonder hem hoor, en dat zal ze hem wel duidelijk maken als ze de kans krijgt.
Hoe kun je nu Jeff vergelijken met Mexx?quote:Op zondag 16 april 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff rekent Kim al tot z'n dierbaren en die zijn op één hand te tellen. Dat vind ik nogal een extreme uitspraak maar het geeft wel exact z'n gevoel weer. Terwijl Kim tot kort voor haar vertrek nog hele andere teksten bezigde tegenover Babs aangezien ze haar hart moest luchten bij een objectief derde iemand. En als je weet dat het allemaal zo goed zit dan zou je juist nú weer kunnen strijden op dezelfde wijze zoals toen je binnenkwam. Als het klopt wat jij zegt dat is jouw vriendin je allergrootste fan.
De zomer komt er bovendien aan en Jeff moet het nog vijf maanden zonder Kim zien door te brengen. Vergeleken met die eerdere zeven maanden is dat nog een heel eind. Terwijl zij dus waarschijnlijk naar allerlei festivals en feestjes gaat en heel graag op vakantie zal willen. Ondertussen zit jij in een loods op het platteland je te vervelen. Hij is helemaal obsessed met haar want hoe teder het ook klinkt tegelijk is het behoorlijk ongezond. En het is hypocriet als je zoiets wel van Mexx vindt maar niet van Jeff want beiden gedragen zich als oververliefde pubers die geen leven zonder de ander meer kunnen voorstellen. We hebben het over een jonge meid van begin twintig dus zo vanzelfsprekend is het niet dat zij over een klein halfjaar, in exact dezelfde modus, buiten de poort op jou wacht met een figuurlijk huwelijksaanzoek. In die tussentijd gebeuren er weer zoveel dingen en de stress die Jeff ervaart, naast dus het gemis, zal óók met name daarmee te maken hebben want volledig griploos.
Jeff vind ik een topkerel en Mexx een gedrocht dus neem het vooral te letterlijk en beter lees je het gewoon nog een keertjequote:Op zondag 16 april 2023 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kun je nu Jeff vergelijken met Mexx?
Jeff is verliefd en wil liever naar haar toe dan nog 4 1/2 maand in een loods waar geen ruk te doen is dan kaartspelen en muziek
Hij eist niks van Kim
Je zoekt het nu wel heel ver
Denk ook wel dat er iets staat te gebeuren vanaf maandag, wellicht wel weer een marathon opdracht of iets anders laat ze maar even bezig zijn een aantal dagen.quote:Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.
Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
Zo kijk ik er ook ongeveer naar ja en van 'tezamen non-stop' naar 'totaal van de aardbodem' mag je gerust inhumaan noemenquote:Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.
Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
Ik ook hoor, als ze samen zo bij elkaar zijn, vind ik het een wel leuk stelletje. Hoop dat vaker te zien, ook in de uitzendingen, want die leggen vaak de nadruk op het bitcherige van Sas.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
Achter vond de grappen van bern ook leuk
Helaas is op de stream ook meestal een bitchige Sas te zien, ze is op haar leukst als ze gezopen heeft, zolang ze nog niet dronken isquote:Op zondag 16 april 2023 02:12 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als ze samen zo bij elkaar zijn, vind ik het een wel leuk stelletje. Hoop dat vaker te zien, ook in de uitzendingen, want die leggen vaak de nadruk op het bitcherige van Sas.
Als je Jeff daarstraks hebt zien praten dan blijft ie gewoon alsnog en is het weeral van de baanquote:Op zondag 16 april 2023 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie gaan vrij diep,ik zie het allemaal wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |