abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208786365
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Het draaien is begonnen.
Ga er maar weer vanuit dat ie blijft
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208786366
Of je gaat zoals je zei
Of voortaan je bek houden
pi_208786367
Daar maak ik me ook echt niet druk om anders hebben 'ze' een probleem.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208786376
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 00:54 schreef freaky40 het volgende:
Daar maak ik me ook echt niet druk om anders hebben 'ze' een probleem.
Het stopwoordje van Jeff is en blijft 'Kim'
pi_208786379
Kim red zich ook nog wel zonder hem hoor, en dat zal ze hem wel duidelijk maken als ze de kans krijgt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208786404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 23:41 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
ohhhhhhh ik snap waarom, met een type als Kenzy hoef je nooit bang te zijn voor 'Voicepraktijken', niemand is geïnteresseerd in haar O-)
_O- _O-
if it's meant to be, it will be
pi_208786445
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 00:56 schreef freaky40 het volgende:
Kim red zich ook nog wel zonder hem hoor, en dat zal ze hem wel duidelijk maken als ze de kans krijgt.
Jeff rekent Kim al tot z'n dierbaren en die zijn op één hand te tellen. Dat vind ik nogal een extreme uitspraak maar het geeft wel exact z'n gevoel weer. Terwijl Kim tot kort voor haar vertrek nog hele andere teksten bezigde tegenover Babs aangezien ze haar hart moest luchten bij een objectief derde iemand. En als je weet dat het allemaal zo goed zit dan zou je juist nú weer kunnen strijden op dezelfde wijze zoals toen je binnenkwam. Als het klopt wat jij zegt dat is jouw vriendin je allergrootste fan.

De zomer komt er bovendien aan en Jeff moet het nog vijf maanden zonder Kim zien door te brengen. Vergeleken met die eerdere zeven maanden is dat nog een heel eind. Terwijl zij dus waarschijnlijk naar allerlei festivals en feestjes gaat en heel graag op vakantie zal willen. Ondertussen zit jij in een loods op het platteland je te vervelen. Hij is helemaal obsessed met haar want hoe teder het ook klinkt tegelijk is het behoorlijk ongezond. En het is hypocriet als je zoiets wel van Mexx vindt maar niet van Jeff want beiden gedragen zich als oververliefde pubers die geen leven zonder de ander meer kunnen voorstellen. We hebben het over een jonge meid van begin twintig dus zo vanzelfsprekend is het niet dat zij over een klein halfjaar, in exact dezelfde modus, buiten de poort op jou wacht met een figuurlijk huwelijksaanzoek. In die tussentijd gebeuren er weer zoveel dingen en de stress die Jeff ervaart, naast dus het gemis, zal óók met name daarmee te maken hebben want volledig griploos.
pi_208786463
Dat zal best, maar hij gaat ook niet vrijwillig weg. Dat is echt zijn eer te na dus of hij laat zich weg nomineren of het is tegen die tijd al weer bekoeld en wint een opdracht en stuurt zelf iemand de laan uit. Ik beschouw dit gewoon als een dip, net als de vorige en gek genoeg weer in een weekend dus verder neem ik het allemaal niet te serieus want ook dit kan een setup zijn om toch een beetje een verhaallijntje te hebben tot de volgende opdracht a.s. maandag. Zo ging het 2 weken geleden exact zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208786471
Heb absoluut het liefst dat Jeff blijft want een topgozer maar dan wel de versie waarvoor je de streams wil aanslingeren
pi_208786475
Hij was zeker weer op weg de afgelopen 2 weken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208786487
En dan morgen heeft ie weer een grote dip omdat ie Kim letterlijk (!) mist tijdens die filmmarathon :D
  zondag 16 april 2023 @ 01:26:16 #212
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_208786497
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Jeff rekent Kim al tot z'n dierbaren en die zijn op één hand te tellen. Dat vind ik nogal een extreme uitspraak maar het geeft wel exact z'n gevoel weer. Terwijl Kim tot kort voor haar vertrek nog hele andere teksten bezigde tegenover Babs aangezien ze haar hart moest luchten bij een objectief derde iemand. En als je weet dat het allemaal zo goed zit dan zou je juist nú weer kunnen strijden op dezelfde wijze zoals toen je binnenkwam. Als het klopt wat jij zegt dat is jouw vriendin je allergrootste fan.

De zomer komt er bovendien aan en Jeff moet het nog vijf maanden zonder Kim zien door te brengen. Vergeleken met die eerdere zeven maanden is dat nog een heel eind. Terwijl zij dus waarschijnlijk naar allerlei festivals en feestjes gaat en heel graag op vakantie zal willen. Ondertussen zit jij in een loods op het platteland je te vervelen. Hij is helemaal obsessed met haar want hoe teder het ook klinkt tegelijk is het behoorlijk ongezond. En het is hypocriet als je zoiets wel van Mexx vindt maar niet van Jeff want beiden gedragen zich als oververliefde pubers die geen leven zonder de ander meer kunnen voorstellen. We hebben het over een jonge meid van begin twintig dus zo vanzelfsprekend is het niet dat zij over een klein halfjaar, in exact dezelfde modus, buiten de poort op jou wacht met een figuurlijk huwelijksaanzoek. In die tussentijd gebeuren er weer zoveel dingen en de stress die Jeff ervaart, naast dus het gemis, zal óók met name daarmee te maken hebben want volledig griploos.
Hoe kun je nu Jeff vergelijken met Mexx?
Jeff is verliefd en wil liever naar haar toe dan nog 4 1/2 maand in een loods waar geen ruk te doen is dan kaartspelen en muziek
Hij eist niks van Kim
Je zoekt het nu wel heel ver
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_208786521
Wat denk ik ook een rol speelt is dat ie niet als een sukkeltje wil 'weglopen' terwijl er nog een groot 'project' bezig is. Een soort van onbewuste verantwoordelijkheid richting het programma. Misschien ook wel omdat ie de mensen achter de schermen voor op de lange termijn 'te vriend' wil houden. En vervolgens kijk je door die loods en zie jij mensen die je zowel de winst niet gunt als waarvan je denkt niet te kunnen verliezen. Als je daar al zo lang zit dan speelt dat op een gegeven moment allemaal mee. Het lijkt me bovendien namelijk best frustrerend om vervolgens op televisie te moeten aanschouwen hoe het zich voortkabbelt.
pi_208786524
quote:
99s.gif Op zondag 16 april 2023 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kun je nu Jeff vergelijken met Mexx?
Jeff is verliefd en wil liever naar haar toe dan nog 4 1/2 maand in een loods waar geen ruk te doen is dan kaartspelen en muziek
Hij eist niks van Kim
Je zoekt het nu wel heel ver
Jeff vind ik een topkerel en Mexx een gedrocht dus neem het vooral te letterlijk en beter lees je het gewoon nog een keertje
pi_208786572
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.

Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
  zondag 16 april 2023 @ 02:06:32 #216
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208786584
De tijd zal het leren ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_208786591
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.

Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
Denk ook wel dat er iets staat te gebeuren vanaf maandag, wellicht wel weer een marathon opdracht of iets anders laat ze maar even bezig zijn een aantal dagen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208786592
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:

Zo kijk ik er ook ongeveer naar ja en van 'tezamen non-stop' naar 'totaal van de aardbodem' mag je gerust inhumaan noemen
pi_208786595
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 april 2023 22:30 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vind ze wel leuk zo :)
Ik ook hoor, als ze samen zo bij elkaar zijn, vind ik het een wel leuk stelletje. Hoop dat vaker te zien, ook in de uitzendingen, want die leggen vaak de nadruk op het bitcherige van Sas.
pi_208786598
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
Achter vond de grappen van bern ook leuk
Hoe weet je dat?
pi_208786599
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:13 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Omdat Bern dat zei waarna soundlock
pi_208786600
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:12 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Ik ook hoor, als ze samen zo bij elkaar zijn, vind ik het een wel leuk stelletje. Hoop dat vaker te zien, ook in de uitzendingen, want die leggen vaak de nadruk op het bitcherige van Sas.
Helaas is op de stream ook meestal een bitchige Sas te zien, ze is op haar leukst als ze gezopen heeft, zolang ze nog niet dronken is
pi_208786601
Neemt niet weg dat K5 mensen graag naar hun mond praat :D
  zondag 16 april 2023 @ 02:16:03 #224
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208786604
Jullie gaan vrij diep,ik zie het allemaal wel gebeuren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208786606
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie gaan vrij diep,ik zie het allemaal wel gebeuren.
Als je Jeff daarstraks hebt zien praten dan blijft ie gewoon alsnog en is het weeral van de baan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')