Maar ze sprak ook nog even terloops over Kim en benoemde enkel haar fysiek als positieve recensiequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
Bep vraagt zich af hoe Kenzy in godsnaam bij de marine gaat
ook raarquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze benoemde ook nog even terloops Kim en benoemde enkel haar fysiek als positieve recensie
Maar vervolgens wel meteen mee gestoptquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook raar
want Kim heeft natuurlijk al wel haar basis in het leger
ik heb ze er nooit samen over horen praten...quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook raar
want Kim heeft natuurlijk al wel haar basis in het leger
vanwege allergieënquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel meteen mee gestopt
Ieder mens met een internetverbinding heeft sowieso weleens op FOK! rondgestruind want je ontkomt er gewoonweg niet aanquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd of naast @:Maddy iemand daar FOK kent
Marciano zei expliciet dat hij Utopia niet op Instagram volgde.... en liet open waar dan welquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieder mens met een internetverbinding heeft sowieso weleens op FOK! rondgestruind want je ontkomt er gewoonweg niet aan
uhuquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook geen waardeoordeel ofzo
Ja precies , verwende bitch is hetquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Als Kenzy een plekje voor haarzelf en Mirthe wil 'reserveren' dan is zijzelf 'verantwoordelijk' ipv orders aan derden uit te delen
![]()
Let's sing Rupi!quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:52 schreef Hoempah het volgende:
Bern brengt zijn dochter weer naar bed.
En vooral de toon waarop ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Als Kenzy een plekje voor haarzelf en Mirthe wil 'reserveren' dan is zijzelf 'verantwoordelijk' ipv orders aan derden uit te delen
![]()
gewoon genant, ik heb vandaag niet gekeken en ik zie hem nu bij dat bed hangen en zij lekker liggen. Heeft hij ook een kruikje in haar bedje moeten schuiven? Geluid kan ik niet verdragen bij die 2quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:52 schreef Hoempah het volgende:
Bern brengt zijn dochter weer naar bed.
Ik heb bij Bep het gevoel dat ze zich meer voelt dan de meeste daar in de loods.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze sprak ook nog even terloops over Kim en benoemde enkel haar fysiek als positieve recensie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |