Babs en Wendy lachten hem ook meteen hard uit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
Whahahahahaha Marciano heeft groeipijnen!!!!
hij wordt gewoon een dagje ouderquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs en Wendy lachten hem ook meteen hard uit.
Marciano met serieus gezicht: "Wat lachen jullie ik heb echt groeipijnen!"
Is ie niet gewoon aan het flirten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy zei dat ze zijn tattoo's veranderd vond toen ze zijn arm masseerdequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
volgens mij is Tiano stieken babs dr arm aan het aaienquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon aan het flirten?
Biceps zitten niet in zijn onderbroekquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon aan het flirten?
Het lijkt wel alsof ie zowel letterlijk als figuurlijk een beetje opkijkt richting Babsquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Tiano stieken babs dr arm aan het aaien
Ik vind ze wel leuk zoquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn ze totaal niet boeiend
Beeldquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Biceps zitten niet in zijn onderbroek
ik ben aan het zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Nou moet ik zeker ook die reclame van die muziekbingo kijken
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
Bep vraagt zich af hoe Kenzy in godsnaam bij de marine gaat
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wilde net zeggen, die 3 zitten ook al te cossen. Zeggen wat hier al vaker over Kenzy gezegd is, over sporten en de marine!
ben benieuwd of naast @MADDY iemand daar FOK kentquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wilde net zeggen, die 3 zitten ook al te cossen. Zeggen wat hier al vaker over Kenzy gezegd is, over sporten en de marine!
Sas loopt heel de dag te fokkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd of naast @:Maddy iemand daar FOK kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |