Als Janet in beeld komt moet ik steeds denken wat ze gisteren avond bij de dames aan het vertellen was dat ze naar parenclubs ging en avonden in lingerie en heren met strikjes om zelf wel open staat om iets met vrouwen te gaan doen. Kan me niets voorstellen om haar in zo n omgeving te zien. Vind haar onsmakelijk eruit zien.quote:
Dat schijn je dus te krijgen als je bijna niet slaapt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
Kenzi hallicineert af en toe
zegt ze
Dat zou ik ook krijgen des te langer je met Mirthe omgaatquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy is zo ver heen dat ze zelfs al hallucineert
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Janet in beeld komt moet ik steeds denken wat ze gisteren avond bij de dames aan het vertellen was dat ze naar parenclubs ging en avonden in lingerie en heren met strikjes om zelf wel open staat om iets met vrouwen te gaan doen. Kan me niets voorstellen om haar in zo n omgeving te zien. Vind haar onsmakelijk eruit zien.
Juist wel. Dagelijks wat grapefruit en je kunt je medicatie met 2/3 afbouwen. Lijkt mij juist een goed ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen fruit meer wanneer je medicijnen slikt ... kunnen ze een hoop besparen denk ik
Ook ,maar dit ging over de medicatiequote:Op zaterdag 15 april 2023 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijn je dus te krijgen als je bijna niet slaapt.
Eunice aandacht te kort?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijn je dus te krijgen als je bijna niet slaapt.
Ik denk dat er veel Janets in die clubs rondlopen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Janet in beeld komt moet ik steeds denken wat ze gisteren avond bij de dames aan het vertellen was dat ze naar parenclubs ging en avonden in lingerie en heren met strikjes om zelf wel open staat om iets met vrouwen te gaan doen. Kan me niets voorstellen om haar in zo n omgeving te zien. Vind haar onsmakelijk eruit zien.
ik kan me vergissen me volgens mij zorgt het dat je de medicatie niet goed opneemtquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Juist wel. Dagelijks wat grapefruit en je kunt je medicatie met 2/3 afbouwen. Lijkt mij juist een goed idee
Snel bij elkaar vegen, buiten weggooien en natuurlijk niets zeggen (denk ik)quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
dus een pot zout naar zijn galemiezen
Waarschijnlijk wel anders hadden ze wel grapefruit in de medicatie gedaanquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me vergissen me volgens mij zorgt het dat je de medicatie niet goed opneemt
Die een keer per week douchen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel Janets in die clubs rondlopen.
Okee,hier stop ik.quote:
Ze zeiden volgens mij dat het de werking van het medicijn juist kan versterken (of ik heb het verkeerd begrepen, kan ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me vergissen me volgens mij zorgt het dat je de medicatie niet goed opneemt
kan het fout hebben maar dat is wat mij bijstaatquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zeiden volgens mij dat het de werking van het medicijn juist kan versterken (of ik heb het verkeerd begrepen, kan ook)
Een aantal wil in de loods slapen zodat ze morgen niet zo vroeg wakker hoeven te wordenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of iedereen morgen op tijd uit bed is voor de eerste film
Kan me er juist van alles bij voorstellen want het zal je verbazen wat voor types daar rondlopenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Marciano's waarheid is DE waarheid........ vindt hijquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
Tiano maakt elke keer hele rare redernaties
en als mensen het niet met hem eens zijn
raakt hij helemaal geīrriteerd
Kenzi en wie nog meer dan? En waarom zou je daar later wakker worden als op de slaapkamer?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een aantal wil in de loods slapen zodat ze morgen niet zo vroeg wakker hoeven te worden
ik vind hem heel vermoeiendquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano's waarheid is DE waarheid........ vindt hij
het mag niet dus dat scheeltquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi en wie nog meer dan? En waarom zou je daar later wakker worden als op de slaapkamer?
nee dan zei ik het verkeerd, dan hoeven ze hun bed niet uit, want ze willen op matrassen naar de films kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi en wie nog meer dan? En waarom zou je daar later wakker worden als op de slaapkamer?
Kenzi heeft toch echt gezegd dat ze vanavond in de loods gaat slapen.quote:
Ah zo dat ze meteen door kunnenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee dan zei ik het verkeerd, dan hoeven ze hun bed niet uit, want ze willen op matrassen naar de films kijken
ik dacht in de kas??quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi heeft toch echt gezegd dat ze vanavond in de loods gaat slapen.
Die arme Babs zat onder de plak want zo'n ondergeschikte vrouw is hetquote:
Dat was eerst het plan. Nu wil ze in de loods slapen.quote:
Babs voegt zich vrij snel naar de mening van een man(mijn mening)quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die arme Babs zat onder de plak want zo'n ondergeschikte vrouw is het
Ze staat nu te klagen in kamer 1 (met iets raars in haar handen) dat ze wel in de kas gaat slapen.....quote:
raar dat dat dan wel magquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Ohh ze mogen inderdaad niet in de woonkamer slapen. Nu wil Kenzi toch in de kas
GJ was nog geen 5 minuten weg of ze hing al bij Isaac.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs voegt zich vrij snel naar de mening van een man(mijn mening)
vind ik jammer want vind haar zonder man een veel sterker persoon
Vind het vooral raar dat in de woonkamer niet mag.quote:
Hijn raakt altijd geīrriteerd als iets niet naar zijn zin gaatquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
Tiano maakt elke keer hele rare redernaties
en als mensen het niet met hem eens zijn
raakt hij helemaal geīrriteerd
Niet kunnen slapen en dan in de loods willlen slapenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Ohh ze mogen inderdaad niet in de woonkamer slapen. Nu wil Kenzi toch in de kas
Dat wou ik ook typen jaquote:
Sas kan er om lachenquote:
OMGquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wou ik ook typen ja![]()
[ afbeelding ]
En ik vind het stoer dat hij geen fuck geeft. Lekker dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |