Ja , terwijl ze al maanden veel geld kostquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:05 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy krijgt haar zin niet en voelt zich achtergesteld omdat zij minder geld krijgt dan Marciano voor een evenement.
Ja met aromat? En ze hebben net gegeten.quote:
Is voor morgenquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met aromat? En ze hebben net gegeten.
Hamburger hoor ik nu maar dan bak je het gehakt toch niet eerst
Hoe maak je een hamburger van reeds gebakken gehakt?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe maak je een hamburger van reeds gebakken gehakt?
Nee ik dus ook nietquote:
Het is Kenzy dus eigenlijk gewoon te doen om te kunnen klagen want zit het jou serieus hoog dan ga je naar het kantoor toequote:Op zaterdag 15 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano vroeg kort ervoor nog of ze er met Wendy over in gesprek is gegaan. Nee, dat wil ze niet want daar heeft ze vandaag geen zin in..
Ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Weet alleen dat Marciano hamburgers wilde kopen en dat Wendy zei dat ze ze beter zelf konden maken want dat scheelde best wat geld. Marciano vroeg toen meteen of Wendy ze dan wel wilde maken.
Vraag me nu wel af hoe ze dat gaat doen zo
En breng ik niet op smaak met aromatquote:
Ooooohhhhhhquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is voor de quesedilla's.
Hamburger hebben ze kant en klare.
Volgens mij is het gehakt voor iets anders. wrap denk ofzo?quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Weet alleen dat Marciano hamburgers wilde kopen en dat Wendy zei dat ze ze beter zelf konden maken want dat scheelde best wat geld. Marciano vroeg toen meteen of Wendy ze dan wel wilde maken.
Vraag me nu wel af hoe ze dat gaat doen zo
Ahhhhquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is voor de quesedilla's.
Hamburger hebben ze kant en klare.
Ik ook niet ,ik heb dat niet eensquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
En breng ik niet op smaak met aromat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |