Dan spreken we dus van een nymfomanequote:Op zaterdag 15 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet elke dag later dan de rest
Je weet dat JW wel op tijd aan tafel zit toch( veel te bang dat hij anders wat misloopt )quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan spreken we dus van een nymfomane
Hhmm, nog niet echt heel erg veel van de prijzenpot af, kan nog prima wat euro's van afquote:
Eunice is zich veel te bewust van de camera'squote:Op zaterdag 15 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat JW wel op tijd aan tafel zit toch( veel te bang dat hij anders wat misloopt )
Eigenlijk is er amper wat van af als je de gele kaarten even niet meerekentquote:
80.000 aan geelquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is er amper wat vanaf als je de gele kaarten even niet meerekent
Sowieso de helft er van jaquote:
Er hadden er veel meer uitgedeeld kunnen zijn maar FEBO doet aan willekeur terwijl op de eerste dag zonder pardon al -30kquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan het hoofd van Erik en Bern
Benieuwd naar het plan met de prijzenpot want het is 10x BB of Utopia terwijl voor 100k zou ik mij nooit hebben opgegevenquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef Hoempah het volgende:
En vooral ook om wat Babette en Marciano nu bespreken
Erik moet een bijbaantje nemen als ie wintquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan het hoofd van Erik en Bern
over wie praten hun dan , geen stream aanquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef Hoempah het volgende:
En vooral ook om wat Babette en Marciano nu bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |