abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209111131
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]
Er staat toch een heel duidelijke, uitgebreide post op de vorige pagina.
link hem eens of wijs hem aan?
pi_209111201
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef ledn81 het volgende:

[..]
link hem eens of wijs hem aan?
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?

Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.

Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.

Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.

Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
pi_209111334
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef mootie het volgende:

[..]
[..]

Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.

Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.

Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.

Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Dank ^O^
snap er nog steeds niets van (vind het overdreven), maar weet ik iig waar jij/jullie op doelen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 22:29:00 #204
419455 Vlinder1974
Velle est posse
pi_209111410
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef mootie het volgende:

[..]
[..]

Ik vond het afkoelslotje eerlijk gezegd ook van weinig respect naar de overige users getuigen
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 22:30:57 #205
184769 crew  Deisyy
pi_209111494
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Dank ^O^
snap er nog steeds niets van (vind het overdreven), maar weet ik iig waar jij/jullie op doelen.
Tel daarbij de verwijderde posts op die je dus niet gelezen hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 11 mei 2023 @ 22:31:28 #206
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_209111507
Jammer dat users afhaken, laten wij het dan proberen om positief door te gaan, maar niet de COS een dik uur op slot ... :Y
.
pi_209111537
slotje er vanaf en er is weer sarcastisch gezeur op een andere user in de Cos..
lijkt niet te helpen een slot van 1.30 uur.. 8)7
pi_209111554
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Tel daarbij de verwijderde posts op die je dus niet gelezen hebt.
En daarom vraag ik dus om uitleg. Je kan de bende wel op slot gooien omdat het te ver ging, maar als je het verwijderd en ook niet uitlegt weten we ook niet waarom ;)
pi_209111788
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef Monique___ het volgende:
Doel je nu op mijn vraag aan Freaky die stellig beweert dat Morrie gematst is?
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 22:42:36 #210
184769 crew  Deisyy
pi_209111909
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef Monique___ het volgende:
Ik lees nergens sarcastisch gezeur, maar je kan altijd een tr zetten ipv het op deze manier aan te kaarten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209112253
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef ledn81 het volgende:

[..]
En daarom vraag ik dus om uitleg. Je kan de bende wel op slot gooien omdat het te ver ging, maar als je het verwijderd en ook niet uitlegt weten we ook niet waarom ;)
Denk niet dat er meer uitleg gaat komen.
Enorm opgeblazen allemaal.. en dat om 1 post die verkeerd opgevat werd.. kan gebeuren maar wat een geneuzel erna. 8)7
(is mijn feedbackmening)
  donderdag 11 mei 2023 @ 23:00:16 #212
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_209112522
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:52 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Denk niet dat er meer uitleg gaat komen.
Enorm opgeblazen allemaal.. en dat om 1 post die verkeerd opgevat werd.. kan gebeuren maar wat een geneuzel erna. 8)7
(is mijn feedbackmening)
Jullie snappen het echt niet he. Dit gaat niet om één posting, dit gaat om het gedrag van de users de laatste periode/tijd in de cos. Elkaar meer met respect benaderen. Dit gaat niet alleen om vanavond. De sfeer in de cos is de laatste tijd erg slecht, dit was de druppel vanavond, die de emmer deed overlopen.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_209112948
Die sfeer is er altijd al geweest, of het nou de laatste tijd is of tijdens Utopia b.v. Dat hoort er ook een beetje bij en is typisch FOK. Als je daar niet tegen kunt als user of mod, dan moet je wat anders gaan doen, óf je moet permanent stoppen met de COS als het je allemaal niet bevalt... Simple as that.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209113235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Jullie snappen het echt niet he. Dit gaat niet om één posting, dit gaat om het gedrag van de users de laatste periode/tijd in de cos. Elkaar meer met respect benaderen. Dit gaat niet alleen om vanavond. De sfeer in de cos is de laatste tijd erg slecht, dit was de druppel vanavond, die de emmer deed overlopen.
Ik vind de sfeer ik de cos de laatste tijd helemaal niet 'erg slecht'.
Die is in deze en andere cossen nog wel slechter geweest volgens mij.
Elkaar wat meer negeren en met rust laten helpt wellicht. En ik doe dat vaak bij posts van jou en mootie (die deze post van jou ook likete).
Die vind ik vaak niet zo leuk en dat mag denk ik en daarom probeer ik ze te negeren.
En op andere momenten liken we elkaars posts ook weer. Dat is toch de prima balans die er nodig is.
Als er andere users zijn waarbij dat mis gaat spreek ze dan aan als mod, maar ik heb de laatste tijd weinig posts gezien die echt onwijs over de schreef gingen. Maar ik zit natuurlijk ook niet 24u achter de cos ;)
pi_209113357
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:22 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ik vind de sfeer ik de cos de laatste tijd helemaal niet 'erg slecht'.
Die is in deze en andere cossen nog wel slechter geweest volgens mij.
Elkaar wat meer negeren en met rust laten helpt wellicht. En ik doe dat vaak bij posts van jou en mootie (die deze post van jou ook likete).
Die vind ik vaak niet zo leuk en dat mag denk ik en daarom probeer ik ze te negeren.
En op andere momenten liken we elkaars posts ook weer. Dat is toch de prima balans die er nodig is.
Als er andere users zijn waarbij dat mis gaat spreek ze dan aan als mod, maar ik heb de laatste tijd weinig posts gezien die echt onwijs over de schreef gingen. Maar ik zit natuurlijk ook niet 24u achter de cos ;)
Het gaat dus niet om over de schreef gaan, maar om de constante stroom aan negativiteit, grenzend aan haat. Als een bewoner ademhaalt is er al felle kritiek.

‘Gadverdamme, wat haalt dat mens goor adem :r
pi_209113400
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:28 schreef mootie het volgende:

[..]
Het gaat dus niet om over de schreef gaan, maar om de constante stroom aan negativiteit, grenzend aan haat. Als een bewoner ademhaalt is er al felle kritiek.

‘Gadverdamme, wat haalt dat mens goor adem :r
Nou daar heb jij mij volgens mij nooit op kunnen betrappen. Maar ik moest net wel 'afkoelen' samen met de rest. Dat vind ik een wat overdreven reactie. spreek die users daar dan op aan.
pi_209113459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Die sfeer is er altijd al geweest, of het nou de laatste tijd is of tijdens Utopia b.v. Dat hoort er ook een beetje bij en is typisch FOK. Als je daar niet tegen kunt als user of mod, dan moet je wat anders gaan doen, óf je moet permanent stoppen met de COS als het je allemaal niet bevalt... Simple as that.
En dat gebeurt dus ook. Steeds meer users haken af...En ik denk niet dat het de insteek van FOK! is. Maar veel plezier nog. Met je gedram en je betweterige gedoe :W En ik bedoel niet alleen jou
pi_209113469
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:31 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Nou daar heb jij mij volgens mij nooit op kunnen betrappen. Maar ik moest net wel 'afkoelen' samen met de rest. Dat vind ik een wat overdreven reactie. spreek die users daar dan op aan.
Nou, die zijn daar dus op aangesproken van de week. En blijkbaar heeft dat niks geholpen. Dan is dit dus de volgende maatregel die mods in kunnen zetten.
pi_209113495
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:35 schreef mootie het volgende:

[..]
Nou, die zijn daar dus op aangesproken van de week. En blijkbaar heeft dat niks geholpen. Dan is dit dus de volgende maatregel die mods in kunnen zetten.
En dat vind ik dus overdreven. De hele klas moet nablijven omdat 1 of 2 mensen niet naar de meester luisteren?
pi_209113505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Dat is een aanname.

Wat ik overdreven vind aan vanavond is dat er omwille van 1 verkeerd opgevatte post een hele heisa wordt gemaakt.
Ipv te vragen hoe iets bedoeld is.. snibbig reageren, zonder respect ;)
Snap het.. werd verkeerd opgevat.. kan gebeuren.
en door..

Dat was al uitgelegd in de cos (en geveegd) en al uitgelegd hier.. en alsnog gaat alles op slot want.. 'de sfeer'.

Een sneer geven vanwege een sarcastische knip , wat het niet was..
dat is dan ook oke? (retorische vraag).
is toch ook niet respectvol.

Daarbij; zelf vind ik de sfeer passend bij een COS.
pi_209113527
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:35 schreef mootie het volgende:

[..]
Dat is met jou gedeeld? :)
Mij niks van bekend.. maar goed
dooor
  donderdag 11 mei 2023 @ 23:40:34 #222
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_209113571
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:37 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Dat is een aanname.

Wat ik overdreven vind aan vanavond is dat er omwille van 1 verkeerd opgevatte post een hele heisa wordt gemaakt.
Ipv te vragen hoe iets bedoeld is.. snibbig reageren, zonder respect ;)
Snap het.. werd verkeerd opgevat.. kan gebeuren.
en door..

Dat was al uitgelegd in de cos (en geveegd) en al uitgelegd hier.. en alsnog gaat alles op slot want.. 'de sfeer'.

Een sneer geven vanwege een sarcastische knip , wat het niet was..
dat is dan ook oke? (retorische vraag).
is toch ook niet respectvol.

Daarbij; zelf vind ik de sfeer passend bij een COS.
Je snapt het echt niet. Laten we het daar maar bij laten.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_209113606
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Je snapt het echt niet. Laten we het daar maar bij laten.
Jij denkt dat ik het niet snap.
Omdat ik niet mee ga in wat je schrijft, dat kan. ^O^
pi_209113694
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Jij denkt dat ik het niet snap.
Omdat ik niet mee ga in wat je schrijft, dat kan. ^O^
Laat me raden...Je bent een Jefrey fan...

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 12-05-2023 07:23:58 ]
pi_209113740
klaar met deze 'discussie'
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')