quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de Fb als Cos of Sc gebruikt, dan wordt je post geveegd. En terecht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feedback maar vervolgens wordt het verwijderd ....![]()
![]()
![]()
Ik kijk wie er is en dat bepaald of ik de cos ga lezen of niet. Dus ja, hele cossen negeer ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ik moet af en toe ook best eens scrollen om dingen te negeren, maar hele cossen kan ik me niet voorstellen.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
zomaar een gek idee hoor: maar zullen we weer gewoon een COS openen?
veel gezelliger
Ja ik vraag in de feedback of er een cos kan komenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogmaals, dit is Feedback, geen COS en geen SC
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogmaals, dit is Feedback, geen COS en geen SC
Kunnen we haar afzetten net als een president? Dictatuurtje hier hoor. Niet te kort.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.
Ik zou het echt niet weten beste @utopia2.0 Ik volg de Feedback niet en heb een beetje bijgelezen en vind het allemaal wat overdreven. Ik negeer bepaalde users zoveel mogelijk die ik 'stom' vind en dat gaat prima. Wat er verder aan de hand is geen idee. Dus ik vind het nog steeds overdreven, want we moeten blijkbaar allemaal 'afkoelen' , maar ik heb geen idee waarvan/waarom.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.
Slaat als kut op Dirk dit inderdaad om te doen. Nou nou, we doen even een 'afkoelslotje' nou nou, dat zal ze leren....man man wat een wereld dit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
Mijn feedback is dat ik het heel jammer vindt dat het cossen zo abrupt worden onderbroken
Er zijn waarschijnlijk met mij vele users en lurkers die het erg leuk vinden om te lezen
Zo help je toch een leuk forum om zeep? Dat zal toch niet de bedoeling zijn.
Als mensen zich misdragen, geef ze dan een ban ofzo maar dit is een beetje zoals vroeger; waar de hele klas gestraft wordt.
Een spiegel voor houden? Wie dan? Alle cossers? Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.
En dan nog snap ik het niet waar het nu precies over gaat? "de sfeer" is dat het?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
Lees dan gewoon even de laatste 2 pagina’s van Feedback, dat is toch duidelijk zat.
Dank daarvoor, maar om eerlijk te zijn vind ik die ook wel weer makkelijk?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
En weer open,
Het hoeft heus geen kumbaya te zijn, maar denk een beetje aan de balans en heb respect voor elkaars mening!
[ afbeelding ]
Lees maar terug, het staat allemaal hierboven.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel makkelijk om eerlijk te zijn?
Opeens mag het weer?
Wat was nou het probleem waarom de boel op slot moest en wat mogen we a
[..]
Dank daarvoor, maar om eerlijk te zijn vind ik die ook wel weer makkelijk?
Wat was nou uiteindelijk de reden waarom de boel op slot ging en wat kunnen WE eraan doen om dat te voorkomen? Want ik zie echt niet wat er nu opeens zo erg was dat de boel op slot moest?
En die vind ik ook heel makkelijk. Zijn een paar users die steeds verwijzen.. "lees de feedback maar"quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees maar terug, het staat allemaal hierboven.
Er staat toch een heel duidelijke, uitgebreide post op de vorige pagina.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En die vind ik ook heel makkelijk. Zijn een paar users die steeds verwijzen.. "lees de feedback maar"
Maar benoem het dan eens? Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn, want ik vind het een wat overdreven reactie en snap het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |