Het is 1 grote act wat hij daar neerzet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje vermoeiend, begint ook op een act te lijken
Dat kun je van heel veel commentaar hier zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje vermoeiend, begint ook op een act te lijken
Dat snap ik maar dat vind ik. Hij heeft het geprobeerd, het gaat niet. Dan moet je iemand gewoon laten gaan.quote:
Dat mag niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat vind ik. Hij heeft het geprobeerd, het gaat niet. Dan moet je iemand gewoon laten gaan.
zou voor hem het beste zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat vind ik. Hij heeft het geprobeerd, het gaat niet. Dan moet je iemand gewoon laten gaan.
Jeff moet blijven!quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Het is nooit goed hier : is hij nep is het niet goed, is hij echt is het ook niet goed
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
Dit wat je nu ziet is totaal geen act hoor
Wel raar dat het altijd op vrijdag is. Hij weet dat hij dan zeker tot maandag moet wachtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
dat wilde hij ookquote:
Geloof je het zelf? Voor ice?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wilde hij ook
voor ice is hij gebleven
god mag weten waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |