Dit is ook sneuquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het vooral heel sneu voor hem
Geen idee. Ik hoor het dinsdag wel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen maar weer een Skreewert aan het hek?
FEBO is nu in crisisberaadquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hallóóww.. er zijn belangrijker dingen dan Sjefff die weg wil.. Bern doet zijn soundcheck
Zijn ogen zijn ook zo holquote:
ga lekker Bern kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Welke Show moeten we nu kijken.. Het Bern Cabaret of de zoveelste fake ExitShow van jankmuil Sjeffie
Ik hoor Babbel al weer geiten binnen.. zal dus we weer over zijn met Sjeffiequote:Op vrijdag 14 april 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga lekker Bern kijken
veel plezier
ga lekker Bern kijken , scheelt een hoop geklaagquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor Babbel al weer geiten binnen.. zal dus we weer over zijn met Sjeffie
Of je nou Kim bent of Isaac dit moet je hem niet aan willen doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
Ik snap het wel
liefde van zijn leven gevonden
maar wil niet opgeven
maar hij kan ook niet meer door
het zijn gewoon mensen
dat gaat de FEBO niet doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef HopScotch het volgende:
Laat 'm dan ook gelijk gaan. Geen weekend regels, geen 24 uur. Klaar en weg. Goed bedoeld overigens.
Dat mag alleen op de andere bewoners?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ga lekker Bern kijken , scheelt een hoop geklaag
Dan heb je niet het beste met hem voor als je dat zegt en denk je alleen maar aan jezelf want groupiequote:
Dit wordt een beetje vermoeiend, begint ook op een act te lijkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag alleen op de andere bewoners?
Wat een BS, maar echtquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je niet het beste met hem voor als je dat zegt en denk je alleen maar aan jezelf want groupie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |