Volgens mij rolde die gewoon opquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet nu weer, is allemaal gedoe ja en verschillende meningen dan ook nog.
On topic, Erik is volgens mij een rolmaat aan het maken, hebben ze het nou echt voor elkaar gekregen om een rolmaat te slopenStelletje slopers daar zeg.
dit en die zweefsesies van eunice....killingquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:13 schreef greysbones het volgende:
We moeten weer kijken naar een knutselende Erik
Toen ie klaar was iig wel. Verder geen idee waarom hij ermee bezig was.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij rolde die gewoon op
Als ik hem bezig zag
Straks is hij echt kapot
quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:21 schreef Charmian het volgende:
aaaah nu snap ik de meerwaarde van het zwembad, hoeven ze alleen maar in het water te springen en ze zijn gedouched
Over uitdrogen van je huid te sprekenquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Van gesprek naar Rupert die z'n buik föhnt ...
Met of zonder huis?quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:19 schreef greysbones het volgende:
Berns moeder heeft een zwembad in Griekenland
Dat we het weten
Bij het eind? 'Bedankt en tot de volgende keer' lijkt me primaquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
Erik weet nog nietvwanneer hij gaat beginnen met zijn talkshow
Ik nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij het eind? 'Bedankt en tot de volgende keer' lijkt me prima
Nee, ben wel benieuwd over welke onderwerpen hij het wil gaan hebben![]()
Er zijn mensen bij wie ik per defenitie niet in een hottub zou gaan zittenquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net als bij de hottub eerst douchen ook Erik en Janet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |