Dat is pas positiefquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
Een vogel vloog over en Zoe zegt dat ie op JW poepte. Ze zijn aan het zoeken nu.
Dit is wat ik ook regelmatig hoor en ik heb ze inderdaad niet vaak onder de douche gezien in tegenstelling tot anderen. En zonder zeep douchen lijkt mij vrij nutteloos, ik hoor dat vaker en denk dan WTF ook zonde van het water.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet doucht echt niet vaak
Jappie ook niet
De rest allemaal regelmatig
Met of zonder zeep
Als het raak is moet dat toch geluk brengen, of juist niet.quote:
Dat met het warme water is wel een ding.Die Djedj was daar een naar ding in en Wanda ook.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar wel gewoon doucht alleen allemaal op verschillende tijden, in het begin vooral door het warme water maar ik vermoed ook dat sommige gaan als de meeste nog slapen. Potver, dat ik dit nog uit mijn strot krijg, iets positiefs.![]()
Allemaal goorlellen.
Ik ben allergisch voor bijna alle zeep dus heb speciaal spulquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is wat ik ook regelmatig hoor en ik heb ze inderdaad niet vaak onder de douche gezien in tegenstelling tot anderen. En zonder zeep douchen lijkt mij vrij nutteloos, ik hoor dat vaker en denk dan WTF ook zonde van het water.
Vraag een dermatoloog (huidarts) hoe goed/ slecht douchen met zeep is. Goed voor de fabrikantquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is wat ik ook regelmatig hoor en ik heb ze inderdaad niet vaak onder de douche gezien in tegenstelling tot anderen. En zonder zeep douchen lijkt mij vrij nutteloos, ik hoor dat vaker en denk dan WTF ook zonde van het water.
Kim Wquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat met het warme water is wel een ding.Die Djedj was daar een naar ding in en Wanda ook.
Ja, die gingen toch altijd heel vroeg en maakte de boiler dan gewoon helemaal leeg door een half uur eronder te blijven staan en dan weer terug in bed te gaan liggen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat met het warme water is wel een ding.Die Djedj was daar een naar ding in en Wanda ook.
3 keer per dag.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die gingen toch altijd heel vroeg en maakte de boiler dan gewoon helemaal leeg door een half uur eronder te blijven staan en dan weer terug in bed te gaan liggen.
Oh dat is ruk ja en ik bedenk me ineens dat ik inmiddels meer weet over zeep en zo en zelfs van de huisarts een keer op mijn klote heb gehad en ermee moest stoppen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor bijna alle zeep dus heb speciaal spul
Maar Erik vind het niet zoals de natuur het heeft bedoelt
Maar hij poetst wel zijn tanden met tandpasta
Allemaal verwarrend.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vraag een dermatoloog (huidarts) hoe goed/ slecht douchen met zeep is. Goed voor de fabrikant
Eigenlijk is water heel slecht voor je huidquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is ruk ja en ik bedenk me ineens dat ik inmiddels meer weet over zeep en zo en zelfs van de huisarts een keer op mijn klote heb gehad en ermee moest stoppen.
[..]
Allemaal verwarrend.![]()
Ik leer sommige dingen opnieuw ja.
Ik trek mijn commentaar weer in over douchen zonder zeep.![]()
Nog niet goed wakker of zo.
warm water en zeep wel. Ik douche met lauw water en gebruik geen zeep, op advies van de huidarts, alleen voor de oksels, wel shampooquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk is water heel slecht voor je huid
het droogt namelijk uit
Ja ik weet nu weer, is allemaal gedoe ja en verschillende meningen dan ook nog.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk is water heel slecht voor je huid
het droogt namelijk uit
Ook alleen waterquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
warm water en zeep wel. Ik douche met lauw water en gebruik geen zeep, op advies van de huidarts, alleen voor de oksels, wel shampoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |