Oh leukquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
Erik weet nog nietvwanneer hij gaat beginnen met zijn talkshow
Die was al een keer stuk. Toen heeft ie hem gemaakt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ie klaar was iig wel. Verder geen idee waarom hij ermee bezig was.
Ik had wat groters in gedachtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Als ze snel zijn hebben ze die zwembad morgen al binnen, en op temperatuur brengen kan met 1 emmertje warmwater.
Gezeik van die oudjes met hun waterleidingen.
[ afbeelding ]
Kan ook, is wel iets duurder, en heb je 2 emmertjes warmwater nodig om het op temperatuur te brengen.quote:
Mama wendy en grote zus babs. Volgens mij zijn dat nog 1 van de weinigen waar zoe een klik mee heeft. qua leeftijd zou ze nog bij mirthe en kenzy kunnen aansluiten. Maar dat zou niet mijn smaak zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:47 schreef Frummelie het volgende:
Lijkt wel of Wendy en Babette een baby hebben, Zoe moet overal mee naartoe, ik zou er helmaal gek van worden.
Volgens mij is Zoe overal uitgescheten en dat snap ik ook.. ik was er helemaal klaar mee toen dat achterlijke gedoe met Isaac begon..quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mama wendy en grote zus babs. Volgens mij zijn dat nog 1 van de weinigen waar zoe een klik mee heeft. qua leeftijd zou ze nog bij mirthe en kenzy kunnen aansluiten. Maar dat zou niet mijn smaak zijn.
Dat vindt JW ook,zijn tong gaat ervan uit zijn mond hangen zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:04 schreef Charmian het volgende:
hoe vervelend ik het vind om te zeggen maar eunice drumt aardig mee
Zoe die liefdesverdriet heeft vanwege een denkbeeldig vriendjequote:Op vrijdag 14 april 2023 13:47 schreef Frummelie het volgende:
Lijkt wel of Wendy en Babette een baby hebben, Zoe moet overal mee naartoe, ik zou er helmaal gek van worden.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe die liefdesverdriet heeft vanwege een denkbeeldig vriendje
Ze zal wel weer een schone luier nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:47 schreef Frummelie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |