Voor bij de oesters?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Babs verteld dat wendy niks wilde bijdrukken gisteravond
Ze wil gewoon eerlijk zijn
Gaat om een flesje bubbels
fles bubbels voor wie , en dat wendy eerlijk is siert haar , eerlijk duurt het langstquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Ik ben benieuwd of ze dat kratje bier er nog bij heeft gedaan..quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Nog 1quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat kratje bier er nog bij heeft gedaan..
dat niet alleen , hij wil per se zijn wil doordrammen baasje spelen ,vind het erg veranderd en niet in de postieve zinquote:
Zomaar eens een niet corrupte manager? Uniek binnen de geschiedenis van JAA!quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zomaar een flesje bubbels voor de leuk
Ja maar ook saai.... geintje voordat ik weer iedereen over me heen krijg...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
fles bubbels voor wie , en dat wendy eerlijk is siert haar , eerlijk duurt het langst
Ik heb vannacht tijdens het teruglezen een paar keer flink gelachen.Het nadeel is dat je dan niet kan reageren.quote:
huh? hoezo niet kunnen reageren?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht tijdens het teruglezen een paar keer flink gelachen.Het nadeel is dat je dan niet kan reageren.
Ja maar ook saai.... geintje voordat ik weer iedereen over me heen krijg...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
fles bubbels voor wie , en dat wendy eerlijk is siert haar , eerlijk duurt het langst
De bro's en Babette vonden het een beetje karig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog 1
Ja denk ik wel
Voor de groep
is toch anders kim k ging weg omdat ze zelf weg wilde, kim ging weg voor familie omstandighedenquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Tiano vergelijkt zijn vertrek van Kim met het vertrek van Jeffs Kim
Dat was bij mij juichen en een traantje.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
zou hij weten dat zij er al een punt achter heeft gezet?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Kim w van tiano bedoel je ?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou hij weten dat zij er al een punt achter heeft gezet?
nee hou zou hij dat te weten gekomen zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou hij weten dat zij er al een punt achter heeft gezet?
Tennisbal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee hou zou hij dat te weten gekomen zijn
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim w van tiano bedoel je ?
Nee geloof ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |