Geen lube meer nodig met spuitdiarree.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is geil. Nu lekker anaal met je mannetje.
Dus je hebt gister gewoon zelf verrot eten gemaakt en probeert nu een bedrijf zwart te makenquote:bij een voedselinfectie ontstaan klachten, zoals diarree, misselijkheid, braken, buikpijn, buikkramp en koorts, niet eerder dan 8 uur na het eten of drinken van besmette producten. Soms zelfs pas na enkele dagen. De klachten verdwijnen meestal binnen 1 tot 3 dagen
Mijn man en dochter hadden geen problemen. Maar mijn darmen hebben zich al lang geleden tegen mij gekeerdquote:Op donderdag 13 april 2023 20:44 schreef Het_Bokje het volgende:
Kotsen is voor pussy's. (braken in een doos is tenslotte het mooiste wat er is)
Verwachten niet aan de diarree te gaan na het eten van Domino's
Zouist een Wagner Diepvirespizza opgewarmd... Lekker? Nee. Duur? Ook niet....
Domino's: Best lekker & duur
Nee na mac of kfc of gekookte eieren of rundvlees krijg ik ook meestal binnen 30-60 min diarreequote:Op donderdag 13 april 2023 20:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Dus je hebt gister gewoon zelf verrot eten gemaakt en probeert nu een bedrijf zwart te maken
schijtdarmenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn man en dochter hadden geen problemen. Maar mijn darmen hebben zich al lang geleden tegen mij gekeerd
Poooooohquote:Op donderdag 13 april 2023 20:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen lube meer nodig met spuitdiarree.
Haha Roos heeft poepdarmenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee na mac of kfc of gekookte eieren of rundvlees krijg ik ook meestal binnen 30-60 min diarree
Dat geeft het begrip 'Doggy-bag' een hele nieuwe dimensiequote:Op donderdag 13 april 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ga ook zelden meer naar restaurants omdat ik dan de terugweg niet haal![]()
dikke onzin en dominos shaming, laster en smaad! @Danny even mentionen want TS kraakt een bedrijf openbaar op dit forum af zonder geldige redenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:39 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je babe bestelde vandaag wat bij dominos. Was al paar maanden geleden dus ik dacht ach waarom niet
Ik had 1 medium margarita die ik nuttigde rond 18.20
Rond 19.15 kwam alles er aan meerdere kanten uit.
Heb nu nog steeds buikpijn amina koyim
Naja dus wel.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:07 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
dikke onzin en dominos shaming, laster en smaad! @:danny even mentionen want TS kraakt een bedrijf openbaar op dit forum af zonder geldige reden
als je om kwart over een pizza eet kun je best aan de kots raken, maar je kan niet om 20:39 de boel al onderschijten, dat is medisch gezien niet haalbaar
dan ligt het dus aan jou, en niet aan dominos, en maak jij je nog steeds schuldig aan smaad en laster, er was blijkbaar helemaal niets mis met die pizza maar wel met jou lichaam, behoorlijk lullig om dan een pizza keten daar de schuld van te geven.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja dus wel.
Diarrhea immediately after eating is called postprandial diarrhea, or PD. This type of diarrhea can be very inconvenient since it can cause an unexpected, strong urge to defecate right after eating. PD is usually a symptom of an underlying medical condition.
It’s very important to diagnose the underlying condition for PD. In some cases, it can be quite difficult to get an accurate diagnosis
Ik heb ook dominos niet beticht van onhygienisch handelenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:20 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
dan ligt het dus aan jou, en niet aan dominos, en maak jij je nog steeds schuldig aan smaad en laster, er was blijkbaar helemaal niets mis met die pizza maar wel met jou lichaam, behoorlijk lullig om dan een pizza keten daar de schuld van te geven.
Wat is dan de underlying condition? Ziekte van Dominos?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja dus wel.
Diarrhea immediately after eating is called postprandial diarrhea, or PD. This type of diarrhea can be very inconvenient since it can cause an unexpected, strong urge to defecate right after eating. PD is usually a symptom of an underlying medical condition.
It’s very important to diagnose the underlying condition for PD. In some cases, it can be quite difficult to get an accurate diagnosis
IBSquote:Op donderdag 13 april 2023 21:30 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Wat is dan de underlying condition? Ziekte van Dominos?
Roos woont in Zierikzee.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:39 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je babe bestelde vandaag wat bij dominos. Was al paar maanden geleden dus ik dacht ach waarom niet
Ik had 1 medium margarita die ik nuttigde rond 18.20
Rond 19.15 kwam alles er aan meerdere kanten uit.
Heb nu nog steeds buikpijn amina koyim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |